آخرین قیمت دلار تا پیش از امروز 19 آذر 99 چقدر بود؟

روز گذشته، قیمت دلار نوسانات بسیار محدودتری نسبت به بازار سکه داشت و در نهایت در عبور از مرز ۲۶ هزار تومانی ناکام ماند. آخرین قیمت دلار تا پیش از امروز چقدر بود؟

به گزارش سرویس اخبار تاریخ ما، روز گذشته، قیمت دلار نوسانات محدودی داشت و در نهایت در عبور از مرز ۲۶ هزار تومانی ناکام ماند. اما آخرین قیمت دلار تا پیش از امروز 19 آذر 99 چقدر بود؟

در این مورد دنیای اقتصاد نوشت: روز گذشته، قیمت دلار نوسانات بسیار محدودتری نسبت به بازار سکه داشت و در نهایت در عبور از مرز ۲۶ هزار تومانی ناکام ماند. ساعت ۳ بعدازظهر روز سه‌شنبه، دلار در بازار آزاد با قیمت ۲۵ هزار و ۹۸۰ تومان مورد معامله قرار می‌گرفت که ۱۵۰ تومان بیشتر از روز دوشنبه بود.

به گفته فعالان، بازیگران ارزی سعی می‌کنند با جوسازی پیرامون کسری بودجه بالای احتمالی سال بعد، تقاضا را در بازار ارز فعال نگه دارند و همین مساله موجب شده که قیمت با سرعت آرامی بالا بیاید. با این حال، گروهی هم باور داشتند، بازارساز سعی دارد با مدیریت آرام و کم‌نوسان قیمت‌ها به تدریج نوسان‌گیران ارزی را خسته کند تا آنها خودشان با فروش ارز از بازار خارج شوند.

در این میان، گروهی هم اعتقاد دارند در صورتی که دلار از مرز ۲۶ هزار تومانی عبور کند، می‌تواند شاهد ورود تقاضای جدیدی باشد که از هراس رشد بیشتر قیمت‌ها، اقدام به تهیه ارز می‌کند. با این حال، حداقل در چند روز اخیر، هیجانی برای خرید دلار وجود نداشته و نوسانات بازار بیشتر حول و حوش بازار سکه بوده است. در واقع بازار ارز کم‌نوسان، ولی سکه پرنوسان بوده است.

اخبار مرتبط با دلار را در صفحه اختصاصی ارز و طلا سرویس اخبار تاریخ ما بخوانید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.