دشمنان ناکارآمد نشان دادن نظام را دنبال می کنند

به گزارش خبرنگار «تاریخ ما»، علی محمد احمدی ظهر سه شنبه در نشست هماهنگی برنامه های چهل سالگی انقلاب افزود: امید بخشی و آینده دهی به جامعه با نگاه مسئله شناسانه به تحقق اهداف و برنامه ها کمک می کند.

احمدی با بیان اینکه شرایط و موقعیت جدید کشور برنامه ریزی و فعالیت کارشناسی شده را طلب می کند، اظهار کرد: اغنای مردمی و آگاهی بخشی به جامعه با تبیین شرایط گذشته، وضعیت فعلی و افق آینده مورد تاکید است.

استاندار با اشاره به نگاه مسئله شناسانه در برنامه ها و اقدامات، گفت: نوع نگاه به تحقق اهداف و مسئله شناسی در حوزه های مختلف فعالیت اصولی و هدف محور را طلب می کند.

استاندار با اشاره به تلاش دشمنان برای تغییر در نگرش نسل جوان، اظهار کرد: متاسفانه شناخت مناسبی برای نسل جوان از ظرفیت های انقلاب و همچنین چالش ها و موارد قبل از انقلاب عملیاتی نکردیم و باید در این حوزه اقدامات بهتری عملیاتی می شد.

احمدی با بیان اینکه کشور و تبع آن استان پس از انقلاب در صدها شاخص پیشرفت و رشد محسوسی داشته است، خواستار تبیین هدفمند و اصولی ابعاد مختلف این موارد در جامعه شد.

استاندار به نقشه های متعدد دشمنان اشاره کرد و ابراز داشت: دشمنان انقلاب، مشکلات را برجسته و داشته ها را کوچک و کم جلوه می دهد که باید هر کس در حوزه تخصصی خود هدفگذاری مناسبی برای تبیین دستاوردهای نظام و انقلاب و افزایش آگاهی بخشی به جامعه داشته باشد.

وی افزود: دشمن برای سال ۹۷ سرمایه گذاری کرده است و باید به شکل مناسبی تبیین دستاوردها و آگاه سازی ها در سطوح مختلف جامعه به ویژه در میان نسل جوان را داشته باشیم.

تازه ترین اخبار میراث فرهنگی ایران و جهان را در تاریخ ما دنبال کنید.
برچیده از سایت مهر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.