فراخوان اولین جشنواره گردشگری غذا و هنر آشپزی ایرانی در ارومیه

به‌گزارش «تاریخ ما» به نقل از میراث‌آریابه‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری آذربایجان غربی، اجرای مراسم آیینی، مسابقه استعدادیابی آشپزی، مسابقه انتخاب برترین مراکز عرضه غذا، اجرای کارگاه‌های آموزشی عمومی، علوم و فنون آشپزی و رستوران‌داری، عرضه غذا در غرفه‌های جشنواره، نمایش کالاها و محصولات ایرانی در غرفه‌های مختلف، اجرای کارگاه‌های پرسش و پاسخ در زمینه انواع غذاها توسط استادان برجسته کشور از جمله برنامه‌های جشنواره گردشگری غذا و هنر آشپزی ایرانی است.

از جمله مزایای شرکت در این جشنواره انتخاب استعدادهای آشپزی استان، انتخاب بهترین مراکز عرضه غذا و حضور برندگان مسابقه‌های استعدادیابی و مراکز عرضه غذا در جشنواره ملی و فینال مسابقات (بهمن ماه-نمایشگاه بین المللی گردشگری) خواهد بود. 

این جشنواره در سه بخش «مسابقه آشپزی بین خانواده‌ها» و «مسابقه حرفه‌‌ای انتخاب برترین استعدادهای آشپزی »و«مسابق بین مراکز تهیه و عرضه کنندگان غذا» برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت درجشنواره و مسابقه‌ها به اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان و ادارات شهرستانی میراث فرهنگی مراجعه و ثبت نام کنند.

همچنین علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در ساعت اداری به شماره تلفنهای 33489852 و33480504 تماس حاصل کنند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.