تلاش دشمنان بر ایجاد بحران اقتصادی در کشور است

به گزارش خبرنگار «تاریخ ما»، نصرت الله لطفی بعد از ظهر سه شنبه در نشست با خبرنگاران افزود: دشمن فشار اقتصادی، روانی و عملی را محور برنامه های خود قرار داده است.

لطفی با بیان اینکه بحران اقتصادی، ایجاد کننده بحران اجتماعی و بحران اجتماعی عامل بحران سیاسی است، اظهار کرد: تمام فشار دشمن بر حوزه اقتصادی متمرکز شده است که با تبدیل فشار اقتصادی به بحران اقتصادی و ایجاد بحران اجتماعی و همچنین با تبدیل بحران اجتماعی به بحران سیاسی کشور را با مشکل روبه رو کند.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با اشاره  برگزاری چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی، گفت: برگزاری هرچه بهتر چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی یک نیاز اساسی است و با زمان شناسی، تفکر و بصیرت مردم باید در عمل ثابت شود که انقلاب ما پویاتر از گذشته به تحقق اهداف و توسعه بیش از پیش خواهد پرداخت.

لطفی تصریح کرد: امروزه سیاه نمایی و شبه افکنی مبتنی بر هدف قرار دادن جوانان توسط دشمن را شاهدیم و دشمن عملا با هدف براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گام برمی دارد.

لطفی با اشاره به اینکه شورای هماهنگی به عنوان نهاد حاکمیتی کارکرد حاکمیتی دارد، ابراز داشت: هیچ نگاه و تفکر جناحی و سیاسی بر این شورا حاکم نیست و خطوط قرمز اصلی ما ارکان انقلاب است.

وی افزود: در برگزاری مراسمات و برنامه های هدفگذاری شده در استان ها نیز بدون نگاه سیاسی و جناحی نسبت به انتخاب سخنرانان اقدام می شود.

لطفی با بیان اینکه پشتوانه انقلاب مردم هستند، اظهار کرد: مراسمات و برنامه ها میتینگ گروه های سیاسی نیست و انتخاب سخنرانان مردمی محور فعالیت های پوشش سخنرانان است.

وی افزود: نگاه ما در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فراجناحی است و بر اساس چارچوب های انقلاب، ولایت و مصلحت کشور هدفگذاری هایی انجام می شود.

تازه ترین اخبار میراث فرهنگی ایران و جهان را در تاریخ ما دنبال کنید.
برچیده از سایت مهر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.