چهارباغ اصفهان به شدت نیازمند نظارت است

به گزارش «تاریخ‌ما»، شیرین طغیانی در جلسه علنی شورای اسلامی این کلانشهر با اشاره به بازدید اعضای کمیسیون شهرسازی، معماری و عمران شورای اسلامی شهر از پروژه پیاده‌راه سازی چهارباغ عباسی، اظهار کرد: به نظر می‌رسد کیفیت اجرا و کیفیت مصالح در این پروژه پایین است.

وی ادامه داد: از عزیزانی که در این پروژه در گرمای تابستان به صورت شبانه روزی تلاش می‌کنند کمال تشکر را دارم، اما این پروژه با توجه به هزینه‌های سنگین مالی، اجتماعی و کالبدی‌ای که دارد، به شدت نیازمند نظارت است و باید آقای شهردار به صورت ویژه به آن ورود پیدا کنند.

عضو شورای اسلامی کلانشهر اصفهان افزود: جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان اگرچه برای اصفهان اهمیت بسیاری دارد، اما شاید تعجیلی که در چهارباغ برای آن ایجاد کرده‌ایم موجب کاهش کیفیت اجرا شده باشد و ممکن است چهارباغ و کیفیت اجرای آن اهمیت بیشتری داشته باشد. 

طغیانی گفت: لازم است آقای شهردار به این مساله ورود پیدا کنند و با ورود به موقع شورای شهر جلوی برخی از مسائل گرفته شود.

به گزارش «تاریخ‌ما»، کفسازی چهارباغ عباسی که توسط سازمان بهسازی و نوسازی شهرداری اصفهان به صورت سه شیفت برای تکمیل پیش از جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان در حال اجرا است در بخش طراحی، مصالح و اجرا، انتقاداتی را به همراه داشته است.

انتهای پیام

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.