برگزاری دوره دانش افزایی ویژه استادان دانشگاه علوم پزشکی تبریز

به گزارش خبرنگار «تاریخ ما»، حجت الاسلام یوسف خیری عصر امروز سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ۳۵۰ نفر از استادان دانشگاه علوم پزشکی تبریز در دوره های دانش افزایی ویژه استادان این دانشگاه که توسط دفتر هم اندیشی اساتید و نخبگان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تبریز برگزار می‌شود شرکت می‌کنند.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی تبریز افزود: دوره های دانش افزایی با محوریت ارتقاء سطح علمی و معرفتی اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تبریز و در راستای توانمندسازی آنان برای برقراری تعاملات فردی و اجتماعی در موضوعات علمی و فرهنگی برگزار می شود.

وی اضافه کرد: این دوره های در گرایشهای اخلاق حرفه ای(۳ دوره) جریان شناسی روشنفکری دینی (۲ دوره) تعلیم و تربیت (۲ دوره) اندیشه سیاسی اسلام (۲ دوره )تاریخ تمدن (۲ دوره) و غرب شناسی(۱ دوره) برگزار می شود لازم به ذکر است که همه دوره های دانش افزایی در مرکز ای دی سی دانشگاه برگزار می گردند و اکثر دوره ها در تابستان برگزار خواهند شد.

خیری ادامه داد: دیدار با خانواده های شهدای مدافع حرم بردن اساتید به جاهای تاریخی و فرهنگی و زیارتی استان از دیگر برنامه‌های جنبی امسال است. مسئول نهاد رهبری دانشگاه تخصصی شدن آموزش‌های اخلاق حرفه ای برای اساتید بالینی و علوم پایه را از ویژگی‌های طرح امسال بیان کرد ضمناً هر دوره به مدت چهار روز برگزار می گردد.

تازه ترین اخبار میراث فرهنگی ایران و جهان را در تاریخ ما دنبال کنید.
برچیده از سایت مهر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.