رئیس جدید دادگستری و دادستان پلدختر معرفی شدند

به گزارش خبرنگار «تاریخ ما»، روز شنبه مراسم تکریم و معارفه رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب پلدختر با حضور جعفر بدری رئیس کل دادگستری لرستان، معاون حفاظت و اطلاعات دادگستری لرستان، دادستان مرکز لرستان، معاون فرهنگی دادگستری استان، امام جمعه پلدختر، فرماندار پلدختر و جمعی از وکلا و اعضای شوراهای حل اختلاف پلدختر برگزار شد.

در این مراسم «اکبر رشیدی» که پیش از این رئیس دادگستری شهرستان دوره چگنی بود به عنوان رئیس جدید دادگستری پلدختر معرفی و از خدمات ۱۵ ساله بیژن سوری رئیس سابق دادگستری این شهرستان قدردانی شد.

همچنین «مرید شیخی» که پیش از این معاون دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پلدختر بود به عنوان دادستان این شهرستان معرفی و منصوب شد و از خدمات پنج ساله حسین بهاروند دادستان سابق پلدختر قدردانی شد.

اکبر رشیدی دارای مدرک کارشناسی ارشد حقوق جزا و جرم شناسی است و در سال ۱۳۸۳ شروع به فعالیت در حوزه قضایی کرده است؛ وی دادرس دادگاه بخش رومشکان در سال۱۳۸۳،  دادرسی دادگاه های عمومی،  رئیس شعبه ۱۰۲ جزایی  و رئیس شعبه ۱۰۱ جزایی پلدختر از سال ۱۳۸۴ تا ۱۳۹۲ را در کارنامه خود دارد.

وی از سال ۱۳۹۲ تا سال ۱۳۹۴ رئیس شعبه دوم حقوقی خانواده خرم آباد بوده و از سال ۱۳۹۴ تاکنون رئیس دادگستری،  قاضی شوراهای حل اختلاف و دادگاه انقلاب شهرستان چگنی بوده است.

مرید شیخی کارشناسی ارشد رشته حقوق جزا و جرم شناسی است و دارای ۱۰ سال سابقه کار قضایی و از سال ۸۷ تاکنون به ترتیب چهار سال دادیار،  سه سال بازپرس و سه سال به عنوان معاون دادستان پلدختر خدمت کرده است.

تازه ترین اخبار میراث فرهنگی ایران و جهان را در تاریخ ما دنبال کنید.
برچیده از سایت مهر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.