چهارمین جشنواره تئاتر فجر استانی در بوشهر برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار «تاریخ ما»، جهانشیر یاراحمدی ظهر شنبه در نشست با خبرنگاران با اشاره به برگزاری چهارمین دوره جشنواره تئاتر فجر استانی اظهار داشت: استان بوشهر دارای ظرفیت‌های بالایی در عرصه تئاتر و هنرهای نمایشی است.

رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان بوشهر به اهمیت و جایگاه ویژه جشنواره تئاتر فجر اشاره کرد و ادامه داد: جشنواره فجر استانی بزرگترین رویداد هنری یک استان است که با حضور گروه‌هایی از نقاط مختلف برگزار می‌شود.

وی با اشاره به میزبانی مطلوب بوشهر در دوره‌های قبل خاطرنشان کرد: بوشهر در سه سال گذشته یکی از میزبانان ثابت این جشنواره بوده و توانسته این رویداد هنری را در خور شان نام جشنواره و هنرمندان برگزار کند.

یاراحمدی بیان داشت: طی نشستی با مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و بررسی آسیب شناسی ادوار گذشته این جشنواره و با استفاده از نظرات اعضاء انجمن تصمیم به برگزاری این جشنواره برای چهارمین سال پیاپی در بوشهر شد.

وی با اشاره به اینکه چهارمین جشنواره فجر استانی در دی ماه سال جاری برگزار شود، اظهار داشت: با توجه به زمان مناسب تا جشنواره بین الملی تئاتر  فجر، می توان پیش بینی کرد جشنواره فجر استانی، جشنواره ای درخور و شایسته باشند.

رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان بوشهر ادامه داد: از دیگر برنامه های چهارمین جشنواره فجر استانی در شهر بوشهر می‌توان به کارگاه‌های آموزشی با حضور اساتید برجسته و نشست های نقد و بررسی با اهالی فن اشاره کرد.

تازه ترین اخبار میراث فرهنگی ایران و جهان را در تاریخ ما دنبال کنید.
برچیده از سایت مهر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.