ویرایش مدل تعالی صنعت گردشگری

به گزارش «تاریخ‌ما»، در دومین جلسه “کمیته علمی جایزه ملی تعالی صنعت گردشگری” که به ریاست دکتر محمد حسین ایمانی خوشخو در پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی واقع در ساختمان دانشگاه علم و فرهنگ تشکیل شد، ویرایش ۹۷ مدل تعالی صنعت گردشگری به تصویب این کمیته رسید.

این مدل با درنظرگرفتن اسناد بالادستی، نظرات و پیشنهادهای خبرگان صنعت گردشگری، ارزیابان ارشد جوایز تعالی، اساتید دانشگاه در حوزه گردشگری، مقتضیات فضای کسب‌وکار این صنعت و مدل‌های معتبر بین‌المللی تدوین شده است.
 
مدل تعالی صنعت گردشگری شامل ۹ معیار است که پنج معیار اول، به عنوان توانمندساز سازمان و چهار معیار بعدی نتایج  برگرفته از عملکرد سازمان محسوب می‌شود.

نحوه ثبت نام متقاضیان، فراخوان ارزیابان، دوره‌های تربیت ارزیاب، تقویم اجرائی جایزه به انضمام مدل جایزه و راهنمائی‌های لازم در سایت اینترنتی جایزه قرارداده شده است.

فرآیند ثبت نام از پنج مهر ماه، روزجهانی گردشگری شروع می‌شود. از تمامی سازمان‌ها و بنگاه‌های فعال در صنعت گردشگری شامل هتل‌ها، رستوران‌ها و اماکن تفریحی و رفاهی، شرکت‌های حمل و نقل گردشگر، آژانس‌های مسافرتی و… و. دعوت به عمل می‌آید در جایزه ثبت نام کرده و کارشناسان واجد شرائط خود را بر اساس تقویم اعلام شده در سایت جایزه برای دوره‌های آموزشی اعزام کنند.

انتهای پیام

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.