ولایت مداری عامل پیروزی در دفاع مقدس بود

به گزارش خبرنگار «تاریخ ما»، سردار سید یوسف مولایی ظهر امروز به عنوان سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه کرج اظهار کرد: ولایت مداری و بصیرت ملت ایران از عوامل مهم شکست دشمنان ملت ایران در ۸ سال دفاع مقدس است.

فرمانده سپاه استان البرز با تکیه بر اهمیت ولایت مداری و بصیرت شناسی در کشور گفت: تا زمانی که پایبندی به این موارد در جامعه ما حاکم باشد دشمنان خوار و ذلیل خواهند بود و ما هم به مهم‌ترین پیام و وصیت شهدای والامقام کشور هم که همانا پیروی از ولایت فقیه است، عمل کرده ایم.

سردار مولایی در ادامه با توضیح اینکه شهدای ما در جبهه های حق علیه باطل معجزه آفرین بوده اند، عنوان کرد: در زمان جنگ عراق توانایی نظامی بالایی داشت، اما شهدای ما و مردم ولایت مدار کشورمان ایستادگی کرده و پیروز شدند.

وی با برشمردن اینکه در زمان جنگ، تمام قدرتهای غرب و شرق در جنگ تحمیلی به کمک رژیم بعثی عراق آمدند، اما ملت ایران به تنهایی در مقابل تمام این دشمنان مقاومت و ایستادگی کرد، افزود، دوران هشت ساله دفاع مقدس نماد وحدت گرایی، همگرایی با محوریت خدا و ولایت فقیه است.

فرمانده سپاه استان البرز با بیان اینکه اگر این رویه را ادامه داده و رعایت کنیم دشمن کاری از پیش نخواهد برد، تشریح کرد: هفته گرامیداشت دفاع مقدس امسال با برگزاری ایام عزاداری ماه محرم و مراسم سوگواری سالار شهیدان همزمان شده و در کنار آن برگزاری نخستین کنگره ملی شهدای استان البرز هم در استان پایه ریزی شده است.

وی در پایان ادامه داد: کنگره شهدای استان البرز به مدت ٦ روز در منطقه حصارک کرج برگزار خواهد شد.

تازه ترین اخبار میراث فرهنگی ایران و جهان را در تاریخ ما دنبال کنید.
برچیده از سایت مهر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.