نمایشگاه بین المللی کتاب کردستان مهرماه امسال برپا می شود

به گزارش خبرنگارمهر، جلال قلعه شاخانی بعد از ظهر امروزپنج شنبه در جلسه ستاد برنامه ریزی برپایی هشتمین نمایشگاه کتاب استانی در سنندج با اشاره به اینکه این دوره از نمایشگاه کتاب برای دومین سال به صورت بین المللی برپا می شود، گفت: هفتمین دوره نمایشگاه کتاب استانی برای نخستین بار به صورت بین المللی و با حضور ناشرانی از اقلیم کردستان عراق سال گذشته در سنندج برپا شد.

وی با اشاره به اینکه زمینه شرکت تمامی ناشران استانی نیز در این نمایشگاه فراهم شده است، بیان کرد: در سطح بین المللی هم تلاش شده زمینه حضور ناشران  کشور های خارجی شامل افغانستان، سوریه، لبنان، مصر و اقلیم کردستان عراق در این نمایشگاه فراهم شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان اظهارداشت: بعد از اعلام فراخوان شرکت در این نمایشگاه تاکنون ۵۷۲ ناشر برجسته کشورمان برای حضور در این نمایشگاه ثبت نام کردند.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه از تاریخ ۱۸ الی ۲۳ مهرماه امسال در سنندج برپا می شود، عنوان کرد: دیگر ناشران علاقمند به شرکت در این نمایشگاه تا ۲۳ شهریورماه امسال فرصت ثبت نام دارند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان ادامه داد: ستاد اجرایی برگزای این دوره از نمایشگاه کتاب استانی از شهریور ماه سال جاری برای هر چه بهتر برگزار شدن آن فعال خود را آغاز کردند.

قلعه شاخانی اضافه کرد: با آسیب شناسی و بررسی های انجام شده در ارتباط با دوره های گذشته نمایشگاه کتاب استان، تلاش خواهیم کرد نمایشگاهی درخور توجه و با استقبال بی نظیر مردم برپا کنیم.

وی عنوان کرد: از آنجا که این نمایشگاه همزمان با آغاز سال تحصیلی برگزار می شود ناشران کتاب دانشگاهی و آموزشی هم در این دوره حضور خواهند داشت.

تازه ترین اخبار میراث فرهنگی ایران و جهان را در تاریخ ما دنبال کنید.
برچیده از سایت مهر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.