دانلود کتاب قدرت ضمیر ناخودآگاه ژوزف مورفی

قدرت ذهن ناخودآگاه شما

نویسنده:ژوزف مورفی

ترجمه اختصاصی

مترجمین:آلا بحرانی ، اسما بحرانی

تایپ شده با کیفیت بالا 

فرمت :پی دی اف

دانلود کتاب

درباره کتاب:

من معجزاتی را دیده­ام که در همه اقشار مختلف در سراسر جهان برای زنان و مردان اتفاق می­افتد. وقتی شروع به استفاده از قدرت جادویی ذهن ناخودآگاه خود کنید، معجزه­ها برای شما نیز اتفاق خواهند افتاد. این کتاب به این منظور طراحی شده است که به شما یاد دهد که طرز تفکر و تصورات همیشگی شما، سبک و سرنوشتتان را خلق کنید. زیرا یک انسان همان چیزی است که در ذهن ناخودآگاه خود فکر می­کند.

آیا پاسخ این­ها را می­دانید؟

چرا یک نفر غمگین است، و دیگری خوشحال است؟ چرا یک نفر خوشحال و سعادتمند است، و دیگری فقیر و بدبخت است؟ چرا یک نفر ترسان و مضطرب است و دیگری پر از ایمان و اعتماد به نفس؟ چرا یک نفر خانه­ای زیبا و مجلل دارد در حالی که دیگری زندگی ناچیزی دارد و زاغه نشین است؟ چرا یک نفر یک موفقیت بزرگ را به دست می­آورد و دیگری یک شکست فجیع را تجربه می­کند؟ چرا یک نفر سخنران برجسته و بی­اندازه محبوبی می­شود و دیگری متوسط ​​و غیرمردمی است؟ چرا یک نفر در کار یا حرفه خود نابغه است در حالی که دیگری تمام زندگی خود را بدون انجام یا انجام هیچ کار ارزشمندی زحمت می­کشد و غر می­زند؟ چرا یک نفر از بیماری به اصطلاح صعب العلاج بهبود می­یابد و دیگری نه؟ چرا این همه افراد مذهبی خوب و مهربان از عذاب­های جهنمی در ذهن و بدن خود رنج می­برند؟ چرا بسیاری از افراد بی اخلاق و بی­دین موفق و کامیاب می­شوند و از سلامتی درخشان برخوردار می­شوند؟ چرا یک زن با خوشبختی ازدواج کرده و خواهرش بسیار بدبخت و ناامید شده است؟ آیا در عملکرد ذهن آگاه و ناخودآگاه شما پاسخی برای این سوالات وجود دارد؟ قطعاً وجود دارد.

دانلود رایگان کتاب قدرت ضمیر ناخودآگاه ژوزف مورفی

 

این کتاب، به منظور ارائه پاسخ صریح و روشن کردن سوالات فوق و بسیاری از موارد مشابه دیگر است که انگیزه نوشتن این کتاب را برای من ایجاد کرد. من سعی کردم حقایق بسیار اساسی ذهن شما را به ساده­ترین زبان ممکن توضیح دهم. من معتقدم که توضیح اصول اساسی، بنیادی و اصلی زندگی و ذهنی شما با زبان عادی روزمره کاملاً امکان­پذیر است. خواهید فهمید که زبان این کتاب شبیه به زبان­هایی است که در روزنامه­های روزانه، نشریات دوره­ای فعلی، دفاتر تجاری، خانه و کارگاه­های روزانه استفاده می­شود. من از شما می­خواهم که این کتاب را مطالعه کنید و از تکنیک­های ذکر شده در آن استفاده کنید. و همان­طور که این کار را انجام می­دهید، من کاملاً متقاعد شده­ام که شما یک قدرت معجزه آسا را ​​در اختیار خواهید داشت که شما را از سردرگمی، بدبختی، مالیخولیا و ناکامی نجات می­دهد و شما را به مکان واقعیتان هدایت می­کند، مشکلات شما را حل می­کند، شما را از بند عاطفی و جسمی جدا می­کند، و شما را در جاده همایونی آزادی، سعادت و آرامش قرار می­دهد. این قدرت معجزه آسای ذهن ناخودآگاه شما می­تواند شما را از بیماریتان، شفا دهد. شما را دوباره سرزنده و قدرتمند کند. با یادگیری نحوه استفاده از قدرت درونی خود، در زندان را از ترس باز کرده و وارد یک زندگی می­شوید که توسط Paul به عنوان آزادی شکوهمند فرزندان خدا توصیف شده است.

دانلود کتاب قدرت ذهن ناخودآگاه شما

 

بهبود شخصی همیشه متقاعد کننده­ترین دلیل قدرت ذهن ناخودآگاه ما خواهد بود، بیش از چهل و دو سال پیش من با استفاده از قدرت درمانی ذهن ناخودآگاهم، غده بدخیم خود -که در اصطلاح پزشکی به آن سارکوم می­گویند- را درمان کردم که به من زندگی تازه بخشید و هنوز هم تمام عملکردهای حیاتی من را حفظ و کنترل می­کند. تکنیکی که من به کار برده­ام در این کتاب شرح داده شده است، و من اطمینان دارم که به دیگران کمک خواهد کرد تا به همان حضور شفابخشی بی­نهایت که در اعماق ذهن ناخودآگاه همه افراد جای گرفته اعتماد کنند. از طریق مطب­ دوست داشتنی دوست دکترم، ناگهان متوجه شدم که طبیعی است که تصور می­کنم هوش خلاق، که تمام اعضای بدن من را ایجاد می­کند، بدن من را شکل می­دهد و قلب من را به تپش وامی­دارد، می­تواند کارهای دستی من را بهبود بخشد. ضرب المثل قدیمی می­گوید: “دکتر زخم را می­پوشاند و خدا آن را التیام می­بخشد”.

دانلود کتاب قدرت ذهن ناخودآگاه شما ژوزف مورفی

 

دعا از نظر علمی تعامل هماهنگ سطح آگاه و ناخودآگاه ذهن است که از نظر علمی برای هدفی خاص هدایت می­شود. این کتاب به شما روش علمی برای بهره برداری از قلمرو قدرت بی­نهایت درونتان را آموزش می­دهد تا شما را قادر سازد آن­ـچه را که واقعاً در زندگی می­خواهید، به دست آورید. شما آرزو دارید زندگی شادتر، کامل­تر و ثروتمندتری داشته باشید. شروع به استفاده از این نیروی معجزه­گر کنید و راه خود را در امور روزمره هموار کنید، مشکلات تجاری را حل کنید و در روابط خانوادگی هماهنگی ایجاد کنید. مطمئن باشید که این کتاب را چندین بار خوانده­اید. بسیاری از فصل­ها به شما نشان می­دهد که این قدرت شگفت انگیز چگونه کار می­کند و چگونه می­توانید الهام و خرد پنهانی که در درون شماست، را بیرون بکشید. تکنیک­های ساده تحت تأثیر قرار دادن ذهن ناخودآگاه را یاد بگیرید. روش علمی جدید را با روی آوردن به منبع بی­نهایت دنبال کنید. این کتاب را با دقت، جدی و عاشقانه بخوانید. به خودتان ثابت کنید که روش شگفت انگیزی است که می­تواند به شما کمک کند. این می­تواند باشد و من معتقدم که نقطه عطف زندگی شما خواهد بود.

همه دعا می­کنند

آیا می­دانید چگونه می­توان به طور موثر دعا خواند؟ چه مدت است که به عنوان بخشی از فعالیت­های روزمره خود دعا خوانده­اید؟ در مواقع اضطراری، در هنگام خطر یا مشکل، در بیماری، و هنگامی که مرگ در کمین است، خودتان و دوستانتان – دعا می­خوانید. فقط روزنامه روزانه خود را بخوانید. گزارش شده است که در سراسر کشور دعا برای یک کودک مبتلا به بیماری به اصطلاح صعب العلاج، برای صلح میان ملت­ها، برای گروهی از معدنچیانی که در معدن سیل زده گرفتار شده­اند، پیشنهاد شده است. بعداً گزارش شده است که هنگام نجات، معدنچیان گفتند که آن­ها در حالی که منتظر نجات بودند دعا می­خوانند. یک خلبان هواپیما می­گوید هنگام فرود اضطراری موفقیت آمیز دعا کرده است. مطمئناً، دعا در زمان دردسر کمک همیشگی است. اما لازم نیست که منتظر مشکل باشید تا دعا را به بخشی جدایی ناپذیر و سازنده از زندگی خود تبدیل کنید. پاسخ­های شگفت­انگیز دعا، خبرساز شده و این موضوع گواه تأثیرگذاری دعا است. بسیاری از دعاهای فروتنانه کودکان، شکرگذاری ساده از لطف خدا بر سر میز غذای روزانه، عبادت­های صادقانه­ای که در آن فرد، تنها به دنبال ارتباط با خدا است، چیست؟ کار من با مردم باعث شده است که لازم باشد رویکردهای مختلف دعا را مطالعه کنم. من قدرت دعا را در زندگی خودم تجربه کرده­ام و با افراد زیادی که از کمک دعا نیز بهره­مند شده­اند صحبت کرده و کار کرده­ام. معمولاً مسئله این است که چگونه به دیگران بگوییم چگونه دعا بخوانند. افرادی که دچار مشکل هستند در فکر کردن و رفتار معقول خود مشکل دارند. آن­ها برای دنبال کردن به یک فرمول آسان احتیاج دارند، الگویی کاملاً کاربردی که ساده و خاص باشد. غالباً باید آن­ها را راهنمایی کرد تا به موارد اضطراری نزدیک شوند.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها