آیا آیفون فیک خوب است؟ ۱۰ دلیل برای نخریدن آیفون فیک

آیا شما هم طرفدار پر و پا قرص آیفون و محصولات و برند اپل هستید؟ آیفون درجای جای دنیا طرفداران بالقوه خودش رو داره، مخصوصا در ایران که شاهد این قضیه هستیم که آیفون بسیار پرطرفدار هست؛ به دلیل اینکه قیمت گوشی های آیفون نسبت به بقیه ی گوشی ها بالا تر است و کمی توان خرید آیفون نسبت به بقیه ی گوشی ها کمتر هست، به همین دلیل شرکت هایی ناشناس شروع به تولید آیفون فیک کردند و به عرضه آن در بین مردم و کشور ها اقدام کردند، در این مقاله میخوایم بگیم آیفون فیک خوبه یا نه، پس با ما در مقاله آیا آیفون فیک خوب است با ما همراه باشید.

راستی اگر قصد خرید قاب آیفون دارید به گلابی استور سر بزنید.

اگر واقعا توان خرید آیفون را ندارید و قصد دارید آیفون فیک خریداری کنید در ادامه همراه ما باشید و بیایید درباره ی ارزش خرید آیفون فیک صحبتی داشته باشیم.

آیا آیفون فیک بخریم؟

آیا آیفون فیک بخریم؟

آیفون های اپل همواره در بحث های مختلف مورد بررسی قرار میگیرند و ظاهر و کیفیت و کارایی و همچنین برند آن را تحت نظر و نقد قرار می دهند؛ قیمت آیفون هم برای شخصی با درآمد معمولی می تواند بالا باشد و خرید آن سخت باشد، به دلیل قیمت بالای آیفون است که برخی به این فکر می افتند که آیفون فیک را بجای آیفون اورجینال خریداری کنند و پولشان را به نوعی هدر دهند!

آیا آیفون فیک بخریم؟

۱۰ دلیل برای نخریدن آیفون فیک

۱- برندسازی:
اصلا خودتان فکر کنید، آیا یک آیفون فیک یا همان آیفون کپی می تواند به اندازه ی گوشی های فوق العاده ی اپل باشد؟ قطعا خیر، شما هرگز برند اپل را با خرید آیفون فیک بدست نمی آورید؛ اگر یک آیفون فیک و یک آیفون اصلی را با هم مقایسه کنید از کیفیت بدنه آن می توانید تفاوت کیفیت این دو را متوجه شوید.

۲- دوربین:
با خرید آیفون فیک هیچ گاه به این فکر نباشید که دوربینش حتی به اندازه ۲۰% کیفیت دوربین اپل است!

در هیچ گوشی آیفون فیک، پیکسل های دوربین و ویژگی هایی مثل آیفون اصلی دریافت نمی کنید؛ در اینجا فقط شما دوربین های با کیفیت پایین را دریافت می کنید؛ که از ۱ تا ۱۰ مگاپیکسل هستند.

۳- مشخصات و سخت افزار:
شما با خرید یک آیفون کپی به هیچ عنوان نمی توانید گوشی با مشخصات اصلی آیفون داشته باشید! اگر یک فروشنده آیفون فیک مدعی شد که شما با خرید آیفون فیک همان رم و فضای ذخیره سازی و پردازنده و… دریافت می کنید، مطمئن باشید که او قطعا دارد دروغ می گوید.

۴- ویژگی ها:
شما هرگز با خرید ایفون فیک ویژگی های موجود در ایفون اصلی را دریافت نمی کنید، بلکه گوشی‌ای با سیستم عامل اندروید و ظاهری مشابه آیفون دریافت می کنید که به سختی کاربرد های ساده ی آیفون اصلی را دارد؛ اصلا به نوعی گوشی‌ای با امکانات کمتری نسبت به یک گوشی اندرویدی ارزان دریافت می کنید. 

آیا گوشی آیفون فیک خوب است

۵- امنیت و حریم خصوصی:
از لحاظ امنیت آیفون فیک حتی به گرد پای آیفون اصلی نمی رسد، اگر اشتباها داده ای اشتباهی وارد گوشی خود کنید ممکن است در خطر باشید؛ اصلا از کجا معلوم همان تولید کننده های آیفون فیک شما و اطلاعاتتان را تحت نظر نداشته باشند!.

۶- پشتیبانی:
و شما هرگز هیچ پشتیبانی در این شبیه سازی آیفون دریافت نمی کنید؛ زیرا شرکتی که آنها را ساخته است نمی داند کجاست و شرکت کجاست؟

در ادامه مقاله آیا آیفون فیک خوب است همراه ما باشید تا بیشتر در این باره بدانید.

۷- خدمات و تعمیرات:
فکر می کنید اگر در آینده گوشی تان آسیب ببیند یا دچار مشکل شود براحتی می توانید آن را تعمیر کنید و یک تعمیرکار برایتان آن را درست میکند؟ اصلا اگر هم بتواند درست کند، اما اگر نیاز به قطعه ای باشد پیدا نمی شود یا بسیار بسیار سخت پیدا می شود، مثل صفحه نمایش، باتری و سوکت و…

۸- ارزش خرید:
مبلغی که برای این گوشی می دهید حتی اگر بسیار ناچیز هم باشد باز هم ارزشش را ندارد، شما می توانید با کمی پول بیشتر یک گوشی اندروید ساده تر بخرید تا هم سرویس و تعمیرات دریافت کنید و هم کیفیت مطلوبش را داشته باشد.
یا کمی پس انداز کنید تا یک آیفون واقعی بخرید.

۹- ترس:
از اینکه بخواهید یک گوشی فیک بخرید و هر لحظه ترس داشته باشید کسی از شما بخواهد گوشی تان را بگیرد و آن را بررسی کند به نظر خوب نمی رسد.

۱۰- پشیمانی:
به شما اطمینان می دهم و می گویم که مطمئن باشید بعد از خرید آیفون فیک حتما از اینکه خریدید پشیمان خواهید شد و حتی از استفاده از آن خودداری خواهید کرد! انقدر تلاش کنید تا بهترین مدل اصلی آن را بخرید و ارزش خود را با خرید آیفون فیک پایین نیارید.

آیا آیفون فیک بخریم؟

آیفون فیک قابل تشخیص است؟

اگر در هنگام خواندن مقاله آیا آیفون فیک خوب است یا قبل از خرید آیفون فیک سوال برایتان پیش آمد درباره ی اینکه آیفون فیک قابل تشخیص است باید بگویم که تشخیص آیفون فیک می تواند برای کسی که به نوعی آیفون باز هست خیلی راحت باشد، اما کسی که کیفیت بدنه و دوربین و همچنین با گوشی کار کند براحتی تمام می تواند متوجه این موضوع شود.

در ادامه مقاله آیفون فیک خوب است به نظر برخی کاربران این گوشی می پردازیم:

اگر قصد دارین پولتونو بریزین تو سطل اشغال و دور بریزین، فرقم نداره کدوم گوشی فیک رو میخرین، چه ایفون و چه سامسونگ، همشون مشکل دارن، من در آیفون فیک خوبه یا نه با اطمینان میگم نه.

نظر کاربر بعدی درباره ی آِیا آیفون فیک بخریم:

این گوشی ها اکثرا ویروسی هستن و خود به خود داده هایی از گوشیتون خارج میکنن و یا وارد میکنن.
هرکاری ام بکنین پاک نمیشن چونکه فلشم نمیتونید بکنید بدلیل نبودن رام فلش این گوشی ها.
هیچ سرعتی این گوشی ها ندارند و مدام هنگ میکنه.

کاربران این گوشی ها اکثرا مشکل دارن با این موضوع، پس سعی کنید آیفون فیک را از فکرتان بیرون بی اندازید، امیدوارم مقاله آیا آیفون فیک خوب است بدردتان خورده باشد و توانسته باشید دلیل منسابی برای نخریدن آن ها پیدا کرده باشید.

موفق و موید باشید.

عضویت
اطلاع از
guest

1 نظر
پرامتیازترین
جدیدترین قدیمی‌ترین
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها
امین شریفی

منم درمورد سوال آیا آیفون فیک بخریم یا نه به عنوان یک تعمیرکار باید بگم اصلا به دنبالش نرید که از هرچی گوشیه بدتون میاد