سفارش تقویم رومیزی تبلیغاتی برای سال۱۴۰۱

تقویم رومیزی تبلیغاتی از جمله هدایای پرکاربرد و مقرون به صرفه ای می باشد، که می توان آن را به تنهایی و یا همراه با سررسید۱۴۰۱ به دوستان همکاران و یا مشتریان اهدا نمود. این کار علاوه بر اینکه به صورت همیشگی شما و کسب و کارتان را در ذهن مخاطب نگه می دارد. یک وسیله تبلیغاتی موثر می‌باشد، که در انواع مختلفی چاپ می شود. شما می توانید برای کسب و کارتان یک تقویم چاپ نمایید. و در نزدیک سال جدید می توانید با هدیه دادن آن به دستان و آشنایان و حتی مشتریان یکی از بهترین نوع تبلیغات را برای کسب و کارتان انجام دهید. با استفاده از تقویم رومیزی تبلیغاتی و نشان دادن همه روزهای ماه در یک صفحه می توانید حساب و کتابهایتان را در چند لحظه کوتاه مرور کنید. که این کار نقش موثری در موفقیت شما دارد.


تقویم رومیزی تبلیغاتی ۱۴۰۱
تقویم رومیزی نوعی تقوم است که هر ماه آن در یک صفحه چاپ می شود و معمولا دارای یک پایه است. به وسیله پایه بر روی میز قرار می گیرد. هر صفحه از آن در بر گیرنده تمام روزهایی است که در ماه قرار دارند. همچنین به صورت هفتگی نیز دسته بندی شده اند. شما با یک نگاه به هر ماه می توانید برنامه های خود را در آن ماه مرور کنید. این تقسیم بندی ها کارهای شما را بسیار راحت کرده است. برای مرور روزها نیاز به ورق دادن نمی باشد. در انواع مختلفی تقویم رومیزی تبلیغاتی را ساخته و عرضه می کنند و شما نیز می توانید طرح اختصاصی خود را برای شرکت های فعال در این زمینه بفرستید. تا با طرح مورد نظرتان آن را برایتان چاپ نمایند.


اهمیت تقویم رومیزی تبلیغاتی
تقویم رومیزی تبلیغاتی یکی از رایج ترین و کاربردی ترین نوع تبلیغات به شمار می رود. چاپ تقویم رومیزی با طرح و برند شما می تواند یکی از موثرترین نوع تبلیغات باشد. در واقع می توان گفت این کار کم هزینه ترین نوع تبلیغات می باشد. به دلیل اینکه کسب و کار شما در تمامی طول سال جلوی چشم مشتریان می باشد. شما یک بار هزینه چاپ آن را متحمل شده اید ولی در تمامی طول سال از تبلیغ حاصل از آن بهره برده اید. تقویم رومیزی در انواع و سایز های مختلفی تهیه و عرضه می شود. که با توجه به نیازتان می توانید آن را تهیه نمایید. کمتر اتفاق می افتد که شما به اداره و یا شرکتی مراجعه نمایید و اثری از تقویم رومیزی وجود نداشته باشد.


طراحی تقویم رومیزی تبلیغاتی
یکی از مهم ترین پارامترهای هر تقویم رومیزی طراحی آن می باشد، که لازم است در این زمینه نهایت دقت را به کار گیرید. عکس های به کار رفته در اکثر تقویم های رومیزی عکس های طبیعت، حیات وحش، پرندگان و … می باشند. شما می توانید از عکسهای مجموعه خود جهت طراحی و چاپ استفاده نمایید. با به کار گرفتن طرح های زیبا و طراحی های جدید می توانید تقویمی زیبا را تهیه و به دوستان و مشتریان خود هدیه دهید.


انواع تقویم رومیز
تقویم های رومیزی در انواع مختلفی تهیه می شوند، که با توجه به نیاز شما، می توانید هر کدام از آن ها را تهیه نمایید. در ادامه به انواع و کاربرد آن ها می پردازیم


• تقویم روزانه ۱۴۰۱: این نوع تقویم ها به گونه ای چاپ می شوند که هر روز از سال در یک صفحه جای می گیرد. شما می توانید نکات هر روز را در صفحه مربوط به آن یادداشت نمایید.
• تقویم هفتگی ۱۴۰۱: در این گونه تقویم ها محل یادداشت کمتر از تقویم های روزانه می باشد و شما می توانید خلاصه یادداشت های روزانه خود را در آن بنویسید.
• تقویم ماهانه ۱۴۰۱: این نوع تقویم ها محبوبترین نوع تقویم رومیز هستند که در سه نوع هفت برگی (ماه ها به صورت پشت و رو چاپ می شوند) ۱۲ برگی (هرماه در یک صفحه چاپ می شود) و ۱۳ برگی (یک برگ مخصوص تبلیغات شرکت در نظر گرفته می شود) چاپ و عرضه می شوند. در این گونه تقویم ها معمولا در پایین هر برگ مناسبت های آن ماه نیز نوشته می‌شوند.
همچنین این نوع تقویم ها در انواع مختلفی از جمله جنس مقوایی، ترکیب شیشه و کاغذ و تخته و … تهیه و چاپ می شوند که شما با توجه به سلیقه و نیازتان می توانید هر کدام از آن ها را از papchap.org سفارش و تهیه نمایید.


فاکتورهای مهم هنگام سفارش تقویم رومیزی تبلیغاتی

در زمان سفارش تقویم بهتر است نکاتی را مد نظر داشته باشید. در ادامه به بررسی این موارد می‌پردازیم.


• اندازه و ابعاد تقویم رومیزی تبلیغاتی: تقویم های رومیزی تبلیغاتی که هرساله توسط ادارات و شرکت ها به چاپ می رسند. از نظر اندازه و ابعاد محدودیت خاصی ندارند. در هر اندازه ای که شما سفارش دهید، برایتان چاپ خواهند کرد. بنابراین می توانید اندازه دلخواه خودتان را به تولیدکنندگان تقویم ارائه دهید تا برایتان چاپ نمایند.
• چاپ در پشت و روی صفحات: در این مدل بنا به درخواست شما بر روی صفحات تقویم ماه را چاپ می نمایند. بر پشت آن نیز می توانید آرم شرکت یا مجموعه عکس مورد نظر و یا ماه بعد را بر چاپ نمایید. یعنی در صورت تمایل شما می توانید، بر پشت و روی صفحه دو ماه را چاپ کنید که در کل ۶ برگ برای چاپ کل سال مورد نیاز می باشد.
• چاپ پایه تقویم رومیزی تبلیغاتی: پایه تقویم رومیزی تبلیغاتی با توجه به جنس آن می تواند سخت و یا نرم باشد. در صورت استفاده از جنس نرم معمولا تقویم را به صورت پشت و رو چاپ می کنند. در هر کدام از حالات که جنس پایه سخت و یا نرم باشد، شما می توانید آرم خود را بر روی آن نیز چاپ نمایید.
• چاپ کاور تقویم رومیز تبلیغاتی: تقویم رومیزی تبلیغاتی علاوه بر صفحات و پایه از قسمت دیگری به نام کاور نیز تشکیل شده است. برای زیباتر جلوه دادن تقویم معمولا جنس کاور با پایه یکسان می باشد. در این قسمت معمولا اطلاعاتی در مورد شرکت و یا سازمان مربوطه حک می شود.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها