آموزش مکانیک خودرو و برق خودرو در آموزشگاه برق گستران

آموزش مکانیک خودرو و آموزش برق خودرو از رشته های پرطرفدار مرتبط با خودرو هستند که در سال‌های اخیر به دلیل افزایش تعداد خودروها و همچنین رشد و توسعه فناوری در صنعت خودروسازی، همواره مورد توجه قرار گرفته‌اند. مکانیک و برق خودرو از مشاغل فنی و مبتنی بر مهارت است و ورود به بازار کار این مشاغل مستلزم آموزش مکانیکی و برق خودرو به صورت حرفه ای و از پایه دارد. با توجه به بازار کار خوب و همیشگی که این مشاغل دارند اگر آموزش مکانیک خودرو و برق خودرو را به صورت حرفه ای یاد بگیرید و در این زمینه تجربه کسب کنید، می توانید شغلی پردرآمد و سودآور با بازار کار دائمی داشته باشید.

اگر از علاقه مندان به مشاغل مرتبط با خودرو هستید و نمی دانید برای ورود به بازار کار این مشاغل چه باید کرد و چگونه مکانیکی و برقکاری خودرو را یاد بگیرید، تا پایان این مقاله با ما همراه باشید. در این مقاله شما را با بهترین روش آموزش مکانیک خودرو و آموزش برق خودرو آشنا خواهیم داد.

آموزش مکانیک خودرو را چگونه آغاز کنیم؟

مکانیک خودرو یکی از پردرآمدترین حرفه های مربوط به تعمیرات خودرو است و در صورتی که به صورت حرفه ای آن را بیاموزید می توانید درآمد بالایی از آن کسب کنید. اگر می خواهید مکانیک خودرو شوید و مشکلات انواع خودروهای داخلی و خارجی را برطرف کنید، توصیه می کنیم بهترین آموزشگاه مکانیک خودرو را شناسایی و در دوره آموزش مکانیک خودرو آن ثبت نام کنید.

در حال حاضر به دلیل بازار کار خوبی که این شغل فنی دارد، آموزشگاه های زیادی در حال برگزاری دوره مکانیکی هستند. اگر می خواهید از این کار درآمد کسب کنید، توصیه می کنیم در انتخاب آموزشگاه دقت کافی را داشته باشید و آموزشگاهی را انتخاب کنید که زیر نظر اساتید حرفه ای و آموزش دیده برای آموزش سرفصل ها همکاری داشته باشد، به صورت عملی و بر روی موتور و خودرو مباحث مکانیکی را آموزش می دهد، کارگاه های خود را مجهز کرده ، سرفصل های جامع و کاملی داشته باشد و طی دوره صفر تا صد مکانیکی خودرو را به شما آموزش دهد.

آموزش مکانیک خودرو در آموزشگاه برق گستران

آموزشگاه برق گستران یکی از معتبرترین و مجهزترین آموزشگاه ها در زمینه برگزاری  دوره های مکانیک خودرو در تهران می باشد که با سالها تجربه و زیر نظر کادری متخصص این دوره آموزشی را برگزار می کند. سرفصل های دوره آموزش مکانیک خودرو در آموزشگاه برق گستران به گونه ای طراحی شده است که علاقه مندان به مکانیک خودرو حتی کسانی که در این زمینه هیچ تجربه و دانشی ندارند بتوانند در این دوره ثبت نام کرده و صفر تا صد تعمیرات خودرو و مکانیکی را یاد بگیرند.

هدف آموزشگاه برق گستران از برگزاری دوره مکانیک خودرو تربیت نیروی متخصص برای ورود به بازار کار است. لذا سرفصل های این دوره به گونه ای تدوین شده است که پس از اتمام کلاس بتوانید انواع خودروهای داخلی و خارجی را عیب یابی و تعمیر کنید. آموزش باز و بسته کردن موتور از روی شاسی، آموزش تعمیر موتور خودرو، آموزش باز و بسته کردن سوپاپ روی سرسیلندر، آموزش تعمیر سیستم سوخت رسانی، خنک کاری و. . . برخی از سرفصل های این دوره است.

همچنین برای درک بهتر مفاهیم این آموزشگاه، کلاس مکانیک خودرو را  به انواع ابزار و ادوات مورد نیاز مجهز کرده است و دوره به گونه ای برگزار می شود که ابتدا استاد مباحث را ارائه می دهد و سپس هنرجویان به صورت عملی روی موتور خودرو کار کرده و آن را باز و بسته کرده و نحوه عیب یابی آن را یاد می گیرند.

برای آموزش برق خودرو از کجا شروع کنیم؟

برق خودرو یکی از مهم ترین سیستم های خودرو است. این سیستم از قطعات مهم بسیاری تشکیل شده و آسیب دیدن هر یک از قطعات باعث بروز مشکلات بسیاری در خودرو می شود. تعمیر سیستم برق  و از اجزا و قطعات آن یک کار تخصصی است و نیاز به دانش و مهارت بالایی دارد. اگر می خواهید از برق خودرو را به صورت  حرفه ای یاد بگیرید و پس از آن کسب درآمد کنید ، بهتر است دوره برق خودرو را در یک آموزشگاه حرفه ای ثبت نام و مهارت های این شغل را کسب کنید.

آموزش برق خودرو یکی از پرطرفدارترین دوره های آموزشی در آموزشگاه برق گستران است که از صفر تا صد برق خودرو را آموزش می دهد. آموزش برق خودرو در این مجتمع به صورت عملی و کارگاهی است و سرفصل های به گونه ای تدوین شده اند که در پایان دوره برقکاری را به صورت حرفه ای یاد گرفته و از آن کسب درآمد کنید.

آموزش سیم کشی خودرو، آموزش رفع مشکلات باتری و دیگر قطعات این سیستم، آموزش تعمیر فن و خنک کننده، تعمیر استارت، آموزش تعمیر بخاری، آموزش نصب چراغ خودرو، آموزش تعمیر و عیب یابی برف پاک کن و . . . برخی از سرفصل ها در دوره آموزشی برق خودرو آموزشگاه برق گستران است.

چرا دوره مکانیک و برق خودرو را در آموزشگاه برق گستران سپری کنیم؟

برای تبدیل شدن به یک مکانیک و برق خودرو حرفه ای بهتر است یک آموزشگاه معتبر را شناسایی کنید و با شرکت در دوره های آن مهارت های این مشاغل را بیاموزید. یک آموزشگاه معتبر دارای ویژگی هایی است که بهتر است هنگام ثبت نام مورد توجه قرار گیرد، کارگاه مجهز، آموزش عملی، همکاری با اساتید حرفه ای، مباحث آموزشی جامع، مجوز از مهم ترین ویژگی هایی است که باید در هنگام ثبت نام به آن توجه کرد.

آموزشگاه برق گستران یکی از بهترین آموزشگاه های فنی حرفه ای در کشور است که با در نظر گرفتن تمامی این عوامل دوره های آموزشی خود را برگزار می کند و هر ساله کارآموزان زیادی را برای ورود به بازار کار آماده می کند. این آموزشگاه دوره های آموزشی خود را زیر نظر فنی حرفه ای برگزار می کند و در پایان دوره گواهینامه معتبر به هنرجویان ارائه می کند.

در این آموزشگاه علاوه بر دوره های تعمیرات خودرو کلاس های آموزشی دیگری در زمینه برق و الکترونیک، تاسیسات، جوشکاری و . . . برگزار می شود. در ادامه با یکی از دیگر رشته های عالی و پرطرفدار در این مجتمع آموزشی آشنا خواهیم شد.

آموزش برق ساختمان با برق گستران

آموزش برق ساختمان از دوره های عالی و پولساز زیر مجموعه برق و الکترونیک در این آموزشگاه است که مباحث برق کشی ساختمان را از پایه به شما آموزش می دهد. اگر می خواهید برقکاری خودرو را به صورت حرفه ای یاد بگیرید و در مدت زمانی کوتاه به یک برقکار حرفه ای تبدیل شوید کافیست دوره برق ساختمان را در آموزشگاه برق گستران سپری کنید.

در کلاس برق ساختمان این آموزشگاه برق کشی ساختمان از پایه به شما آموزش داده می شود، بنابراین اگر هیچ دانشی در این زمینه ندارید نگران یادگیری نباشید. آموزش نقشه خوانی و نقشه کشی برق، آموزش پلاک خوانی، آموزش سیم کشی برق، آموزش نصب کلید و پریز برق، آموزش عیب یابی برق ساختمان، آموزش نصب دوربین مدار بسته، اعلام حریق، درب اتوماتیک و  . . . برخی از سرفصل ها در این دوره آموزشی است.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دوره‌های این آموزشگاه می‌توانید به سایت آموزشگاه به آدرس مراجعه کنید. همچنین می‌توانید برای بهره مندی از مشاوره رایگان با شماره‌های ۰۲۱۶۶۵۹۷۳۰۵ و ۰۹۰۲۶۲۵۲۴۲۹ تماس حاصل نمائید.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها