جدیدترین فیلم های هندی ۲۰۲۲

کشور هند از فعال ترین کشورها در تولید فـیلم و سریال ها با ژانرهای مختلف است که البته مخاطب این همه از ساخته های سینمایی را برای خود می بیند.

میزان تولید هرچیزی از کارخانه تا صنعت سینمایی همه و همه بسته به مخاطب و بازار هدف دارد، هندی ها با فیـلم های عاشقانه و اجتماعی که در گذشته ساخته اند و البته اکشن های اغراق آمیزشان صاحب سبک سینمایی خاص خود هستند. قرن بیستم بود که سینمایی هند در کنار بالیوود در رده های نخست دنیا قرار گرفت. بنظر می رسد نقطه تشابه فرهنگ ایرانی و سینمایی هند ملودرام های عاشقانه با شخصیت پرورانی های قهرمانانه است که باعث می شود میل به این گونه فیـلم ها بیشتر گردد. پایانی خوش و خرم برای ایرانی ها از نکات مهم فیـلم است که هندی ها در این فیـلم پایان فـیلم را با رسیدن عاشق به معشوق و موفقیت قهرمان داستان به پایان می رسانند. بیایید از امروز دوباره به دانلود فیلم هندی چراغ سبز نشان دهید تا چند فیـلم خوب جهت تماشا را معرفی کنیم.

فیـلم های هندی ۲۰۲۲ و ۲۰۲۱

  • دانلود فیـلم یک پنجشنبه (A Thursday 2022)

فیـلم سینمایی یک پنجشنبه (A Thursday) یک فیـلم اکشن، درام و هیجان انگیز محصول سال ۲۰۲۲ کشور هندوستان به کارگردانی بهزاد خمباتا و نویسندگی اشلی لوبو و بهزاد خمباتا است که توسط سه کمپانی Blue Monkey Films و RSVP و RSVPMovies تولید و منتشر شد؛  هنرمندانی چون یامی گوتام، کارانویر شارما، اتول کولکارنی، نیها دوپیا، دیمپل کاپادیا، کالیانی مولای، مایا سارائو در آن بازی می کنند؛ همچنین این فیـلم اولین بار در تاریخ ۱۷ فوریه سال ۲۰۲۲ میلادی توسط Disney+ Hotstar در هندوستان، آمریکا، انگلستان و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر گردید؛ این اثر پس از پخش نقدهای مثبت بسیار زیادی از سوی منتقدان و مخاطبین دریافت کرد و آن‌ها فیـلمنامه، بازی خوب بازیگران به ویژه یامی گوتام، داستان مهیج، موسیقی متن، نحوه فیلـمبرداری و همچنین نحوه کارگردانی را مورد ستایش قرار دادند؛ فیـلمبرداری اصلی فیـلم یک پنجشنبه در تاریخ ۱۲ مارس سال ۲۰۲۱ آغاز شد و در جولای همان سال نیز به پایان رسید.

در مورد معلم مهدکودکی است که ۱۶ دانش آموز کوچک خود را گروگان گرفته و چندین خواسته‌ برای آزادی آنان مطرح می‌کند. در این میان این اقدام او نه تنها پلیس و مردم بمبئی را شوکه می‌کند بلکه برای تمام کشور و سیاستمداران نیز عواقبی به دنبال دارد.

  • دانلود فـیلم مـاهان (Mahaan 2022)

فیلـم هندی ماهـان اثری اکشن هیجان انگیز ساخت ۲۰۲۲ هندوستان به نویسندگی و کارگردانی کارسیک سوباراج است و کمپانی سون اسکرین تهیه و تولید آن را به عهده گرفته است؛ از بازیگران این فیـلم میتوان به؛ ویکرام، دهروو ویکرام، بابی سیمها، سانانت، وتای موتوکومار، دیپاک پارامش، آدوکلام نارن و سیمران اشاره کرد؛ این فـیلم در ۱۰ فوریه ۲۰۲۲ در Amazon Prime Video منتشر شد؛ این فـیلم نقدهای منفی تا مثبتی از سوی منتقدان دریافت کرده است.

این فـیلم در سال ۱۹۶۸ آغاز می شود، جایی که مهاندوس در حال رهبری یک شورش علیه تولید مشروبات الکی در ایالت تامیل نادو است. از طرفی گاندی ماهـان جوان با دوستانش رامی قمار می کند و در آن بازی او و دوستانش با هم درگیر می شوند که باعث می شود هر ۳ نفر زخم بر روی صورت خود داشته باشند. مهندوس که متوجه می‌ شود گاندی رامی قمار می‌ کند و الکل می‌ نوشد، تصمیم می‌گیرد به او درسی بدهد و به گاندی عهد می‌کند که مانند یک مـاهان زندگی خواهد کرد و وقتی بزرگ‌ تر شد، جنبش ممنوعیت مشروبات الکلی را رهبری خواهد کرد.

  • دانلود فـیلم قهرمان (Hero 2022)

فـیلم جدید قهرمان (Hero) با ژانری اکشن کمدی و هیجان انگیز ساخت ۲۰۲۲ هند به نویسندگی و کارگردانی سریرام آدیتیا است؛ تهیه کننده این فیـلم Amara Raja Media and Entertainment انجام شده و بازیگرانی همچون؛ اشوک گالا، نیدهی آگاروال، برهماجی، ونلا کیشور، نارش، جاگاپاتی ببو در این فـیلم ایفای نقش می کنند؛ این فیـلم تولید خود را در نوامبر ۲۰۱۹ آغاز کرد؛ به دنبال تاخیرهای ناشی از همه‌گیری کووید-۱۹، Hero در ۱۵ ژانویه ۲۰۲۲ در سینما اکران شد. قهرمان نقدهای متفاوتی از سوی منتقدان و تماشاگران دریافت کرده است که اجراها، جلوه های بصری را تحسین کردند اما داستان و فیـلمنامه را نقد کردند. Neeshita Nyayapati از The Times of India، به این فیـلم امتیاز ۳/۵ داد و نوشت: «قهرمان این پتانسیل را داشت که فـیلمی باشد که شما را روی لبه صندلی خود نگه دارد و در عین حال مطمئن شود که با خندیدن از سالن سینما خارج می شوید.»

آرجون یک بازیگر مبارز است که عاشق ساببو است. سالم یک رئیس جنایتکار در بمبئی است، جایی که کمیسر پلیس را با یک اسلحه عتیقه می کشد و اسلحه را به حیدرآباد می فرستد تا یکی از دشمنانش را ترور کند. آرجون برای درمان ریزش موهایش روغن مو سفارش می دهد، اما به دلیل هویت اشتباه اسلحه را در پیک دریافت می کند. او مشکل را شبانه در تراس خود با دوستش در میان می گذارد اما…

برای دانلود فیلم قهرمان با بهترین کیفیت و زیرنویس چسبیده فارسی به ناب مووی سری بزنید.

  • دانلود فیـلم گلابو سیتابو (Gulabo Sitabo 2020)

گلابو سیتابو (Gulabo Sitabo) فیـلمی درام و کمدی محصول سال ۲۰۲۰ کشور هندوستان به کارگردانی شوجیت سیرکار است که توسط Kino Works منتشر شد. نویسندگی این فـیلم را جوهی چاتورودی برعهده داشته و بازیگرانی چون فرخ جعفر، آمیتاب باچان، آیوشمان کورانا، ویجای راز، بریجندرا کالا، سریشتی شریواستاوا، تینا باتیا، نالنیش نیل در آن به ایفای نقش پرداخته‌ اند. همچنین این فیـلم به دلیل شیوع بیماری کرونا اولین بار در تاریخ ۱۲ ژوئن ۲۰۲۰ توسط Prime Video در شبکه نمایش خانگی سراسر دنیا منتشر شد.

داستان فـیلم درمورد پیرمردی به نام میرزا چونان نواب است که بسیاری از اهالی محل، او را به عنوان فردی خسیس و طماع میشناسند. اکنون میرزا چونان با یکی از مستاجران عمارت در حال تخریب و فرسوده خود دچار کشمکش شده.

شما میتوانید جدیدترین فـیلم های هندی ۲۰۲۲ را با زبان و کیفیت دلخواه در بخش دانلود فیلم دوبله فارسی رسانه ناب مووی با لینک مستقیم دریافت کنید.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها