نکاتی برای خرید گوسفند زنده

آشنایی با خریداری گوسفند زنده :

خرید گوسفند در برخی مواقع کار دشواری است و نیاز به راهنمایی دارد . در واقع در خرید گوسفند نیاز به یک فرد با تجربه است تا گوسفند سالم را از ناسالم تشخیص دهد . البته در صورتی که به یکسری نکات توجه کنید و از سایت های معتبر خرید نمایید؛ به راحتی می توانید  رضایت کامل را کسب کنید. ما در اینجا به برخی نکات اشاره کرده ایم . برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید :

نکاتی که در خرید گوسفند زنده باید به آن توجه کرد :

  •     اولین نکته ای که باید به آن دقت کنید این است که گوسفند در جای معتبر پرورش داده شده باشد. شما با خرید از مرکزی که  تحت نظارت وزارت بهداشت است و مهر استاندارد را دارد؛ می توانید با اطمینان خاطر از اینکه گوسفند سالمی را انتخاب کرده اید، رضایت داشته باشید. چون در این مراکز غذای با کیفیت به گوسفندان داده می شود و واکسیناسیون آن ها تکمیل است و داروهای ضد انگل به آن ها تزریق می گردد.
  •     توجه به ظاهر گوسفند زنده برای سلامت آن دومین نکته است که جزو سریع ترین راه ها برای پی بردن به سلامت آن به شمار می رود . گوسفند سالم دارای چشمان براق و جثه قوی و پر تحرک است. اگر پشم گوسفند به راحتی از بدنش جدا شود یعنی کبد گوسفند مشکل دارد . با لمس مهره ی پشت گوسفند می توان به راحتی تشخیص داد که گوسفند چاق یا لاغر است . چک کردن دهان و بینی نیز از جمله مواردی است که باید به آن توجه کرد . در صورتی که چرک داشته باشد یعنی ریه گوسفند زنده ناسالم است . غذا خوردن گوسفند به صورت نشخوار کردن مهم است و نشانی از سلامتی آن دارد . دمای بدن گوسفند سالم بین ۳۸ تا ۳۹.۵ باید باشد.
چشمان براق نشانه سلامت گوسفند.
چشمان براق نشانه سلامت گوسفند.
  •     وزن گوسفند زنده از مواردی است که دامدار می تواند از این قضیه سوء استفاده کند . طوری که به گوسفند نمک می دهند تا آب زیاد بنوشد و وزن آن که وزن کاذب محسوب می شود بالا برود. این موضوع بر قیمت دام تاثیر زیادی دارد. برای فرار از این قضیه می توانید در دو روز متوالی گوسفند را وزن کنید . اگر طی این دو روز اختلاف وزن زیادی داشته باشد یعنی فروشنده قصد فریب شما را داشته است .

معرفی بهترین مرکز پرواربندی گوسفند :

مرکز دام کالا در بهترین و مناسب ترین مکان با دما و رطوبت مورد نیاز گوسفند زنده را پرورش می دهد. توجه به نکات بهداشتی و دارا بودن مهر معتبر وزارت بهداشت از مزیت های  مرکز ما است . از دیگر مواردی که ما در این مرکز در پرواربندی گوسفندان خود رعایت میکنیم استفاده از خوراک مغذی، بدون هورمون ، بدون آنتی بیوتیک  و تغذیه اصولی بر مبنای وزارت بهداشت است. این اصول باعث لذیذ و خوشمزه تر شدن گوشت گوسفند می شود .

 گوسفند زنده موجود در دام کالا هر هفته زیر نظر دامپزشک چک می شود. این گوسفندان؛ از لحاظ خوراک ، بهداشت ، دمای بدن دام ، واکسیناسیون و وزن بررسی می شوند. به این ترتیب اگر مشکلی در این رابطه وجود داشته باشد؛ هرچه سریع تر برطرف می گردد. ما در سال ۹۸ اقدام به راه اندازی سایت مرکز خود کرده ایم تا بتوانیم خواسته های مشتریان غیر حضوری خود را نیز به بهترین نحو برطرف نماییم .

واکسیناسیون گوسفند
واکسیناسیون گوسفند

معرفی سایت :

سایت دام کالا از معدود سایت هایی است که طرفداران زیادی در زمینه فروش گوسفند زنده پیدا کرده است . مزیت های فراوان و قیمت مناسب گوسفندان موجود در سایت ما باعث شده از رقیبان خود پیشی بگیریم. از مهم ترین نکاتی که ما برای مشتریان خود در نظر گرفته ایم: قیمت گوسفند بسیار اقتصادی برای خریداران گوسفند است . ما سعی می کنیم با ارسال رایگان محصول به مقصد شما و ارسال فرد ماهر برای عمل ذبح بدون هیچ دستمزد و انعامی،  کمکی به کم کردن هزینه شما بکنیم. خوشبختانه همین امر با استقبال زیادی روبرو شده است.

 قوانین و مقررات سایت دام کالا:

در کنار همه این موارد قوانینی را برای مشتریان نیز در نظر گرفته ایم تا در ثبت سفارش خود به مشکل بر نخورند. اگر قصد خرید اینترنتی را دارید هرچه زودتر باید اقدام کنید چون در عرض ۱۵ دقیقه امکان فروش محصول است _ ترجیح ما به خرید اینترنتی است اما اگر قصد پرداخت مبلغ به صورت کارتی را دارید باید بعد از پرداخت مبلغ عکس فیش واریزی را برای ما ارسال کنید _  افرادی که برای انجام عمل ذبح فرستاده می شوند به هیچ عنوان حق گرفتن انعامی را ندارند مگر اینکه خود مشتری قصد دادن آن را داشته باشد _  در صورتی که گوسفند ارسال شود و خریدار در محل حضور نداشته باشد بار برگشت داده می شود و هزینه ارسال مجدد به عهده مشتری می باشد. همه این موارد در کنار هم باعث شده اند تا سایت ما بتواند نتیجه مطلوبی در طول این چند سال کسب نماید.

نحوه ثبت سفارش در سایت:

برای خرید گوسفند زنده شما به راحتی می توانید از سایت ما اقدام کنید . کافی است وارد سایت دام کالا شوید و با توجه به فیلتر های موجود از نظر نژاد ، رنگ ، وزن گوسفند محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید. بعد از ثبت تاریخ تحویل و آدرس ، هزینه تعیین شده را پرداخت کرده  و خرید خود را ثبت نمایید.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها