معرفی بروکر ارانته برای فارکس

چند سالی است که بروکر ارانته وارد بازار فارکس شده است، و کاربران زیادی نیز در ایران دارد. بسیاری از کاربران و تریدر‌های بازار فارکس تازه‌کار بوده و نیازمند بروکری هستند تا بتوانند به ساده‌ترین روش، نیاز‌های معاملاتی آن‌ها را برآورده کند، و در صورت بروز مشکل با پشتیبانی قوی پاسخگوی آن‌ها باشد.

کدام یک از بروکرهای فارکس را انتخاب کنیم؟ امنیت کدام بروکر فارکس بیشتر است؟ کدام بروکر می‌تواند پشتیبانی فارسی و قوی به مشتریان خود ارائه دهد؟ شما باید همیشه این سؤالات را به عنوان یک مشتری از خودتان بپرسید. انتخاب بروکر مطمئن در میان تعدد کارگزاری‌های موجود در بازار، کار به ظاهر دشواری به نظر می‌رسد. ممکن است بروکر ارانته پاسخ سؤالات شما را داشته باشد.

متأسفانه تعداد زیاد بروکران متقلب در این نوع مارکت‌ها باعث شده است تا اعتماد کردن به بروکرها در این بازار سخت شود. این بروکرها با ایجاد سایت و فعالیت در آن قصد دارند مشتریان را به سمت خود جذب کنند. با توجه به این موضوع، انتخاب یک بروکر مطمئن بیش از پیش دشوارتر شده است. ما در این مطلب تلاش می‌کنیم تا به طور مختصر با ارائه جزئیاتی از بروکر ارانته، بیشتر با این بروکر آشنا شوید. تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

بروکر فارکس چیست؟

شما به وسیله بروکر‌ها، می‌توانید در بازار فارکس به فعالیت بپردازید. اگر علاقه‌ به فعالیت در مارکت فارکس را داشته باشید، ابتدا باید در یکی از این بروکرها ثبت نام کنید. بروکر‌ها شرکت‌هایی هستند که مانند همان کارگزاری‌های بورس در ایران واسطه بین شما و بازار مالی هستند.

بروکرها از طریق سرورهای خود دستورات معاملاتی خرید و فروش شما را اجرا می‌کنند و رابط میان خریداران و فروشندگان هستند. دقت کنید تا کارگزاری سرعت بالایی در اجرای دستورات خرید و فروش داشته باشد، و آن‌ها را بدون تأخیر اجرا کند.

بروکر‌ها نقش بسیار مهمی در موفقیت شما در معاملاتتان ایفا می‌کنند. خدمات مناسب و با کیفیت بروکر می‌تواند مستقیماً در سود و ضرر شما تأثیر بگذارد، به همین خاطر بسیار ضروری است که بروکر‌ انتخابی شما قابل اعتمادتر، قدرتمندتر و با سرعت بالاتری باشد.

هر بروکر ممکن است قابلیت‌ها و امکانات مختلفی را برای کاربران خود در دسترس قرار دهد. از طریق صفحه بروکر‌ فارکس می‌توانید مشخصات تمامی کارگزاران فارکس را که به شما خدمات می‌دهند مشاهده کنید. همچنین می‌توانید جزئیات حساب‌ها و آموزش ثبت نام در هر کدام را از طریق همین صفحه مطالعه کنید.

معرفی بروکر ارانته

بروکر ارانته در سال ۲۰۱۸ فعالیت خود را در قبرس آغاز کرده است. شاید سابقه فعالیت بروکر ارانته نسبت به کارگزاری‌های دیگر مطرح فارکس کمتر باشد، اما توانسته است در همین مدت کوتاه نظر بسیاری از مشتریان را به سوی خود جلب کند. برای شروع فعالیت در بروکر ارانته، حداقل باید ۵۰ دلار سرمایه اولیه در حساب خود داشته باشید.

از ویژگی‌های مهم بروکر ارانته، داشتن رگولاتوری معتبر بین‌المللی است. این رگولاتوری مشتریان ایرانی را تحت پوشش خود قرار نمی‌دهد. با این حال فعالیت در کارگزاری ارانته از این جهت مناسب است چون یک مجوز قانونی بین‌المللی معتبر داشته و می‌تواند خیال شما را از فعالیت‌های معاملاتی‌تان آسوده‌ کند. شعب اصلی بروکرها دارای رگوله معتبر و قانونی «Cysec» هستند. این رگولاتوری مخصوص مشتریان اروپایی است. بروکر ارانته از طریق شعبه آفشور خود و با رگوله «FSA» به مشتریان ایرانی خود خدمات می‌دهد. این رگولاتوری اعتبار رگوله اروپایی را ندارد، اما به هر حال می‌توان آن را قابل قبول دانست. بروکر ارانته نیز همچون بروکر‌های فارکس کارمزد و هزینه‌های معاملاتی خود را به ‌صورت اسپرد دریافت می‌کند. البته دیگر بروکرهای فارکس ممکن است از طریق گرفتن کمسیون هم اقدام به این کار کنند. میزان اسپرد در ارانته پایین است و از یک پیپ به صورت شناور آغاز می‌شود.

سبد معاملاتی بروکر ارانته بسیار وسیع بوده و تقریباً تمام نیاز معامله‌گران فارکس را برآورده می‌کند. این بروکر طیف گسترده‌ای از نماد‌های معاملاتی مانند شاخص‌ها، جفت ارز‌ها و غیره را برای مشتریان خود در دسترس قرار داده است.

کاربران در بروکر ارانته می‌توانند بیش از ۵۰ جفت ارز، فـلزات گرانبها از جمله طلا نقره پلاتین و غیره را معامله کنند. همچنین امکان معامله انواع انرژی‌ها مانند نفت، گاز و غیره در دسترس می‌باشد. کالا‌های اساسی مانند کتان، کاکائو، شکر، پنبه، قهوه و همچنین شاخص‌های بزرگ دنیا مانند داوجونز، آلمان، ژاپن، استرالیا و انگلستان در آن وجود دارد. از دیگر مزیت‌های بروکر ارانته می‌توان به وجود رمز ارز‌ها در این بروکر اشاره کرد. شما می‌توانید در این کارگزاری ارز‌های دیجیتال مانند بیـت کوین، اتریوم و …، را معامله کنید.

بروکر ارانته دارای پشتیبانی قوی به زبان فارسی بوده و کسانی که در فارکس فعالیت می‌کنند، توجه کنند که داشتن یک پشتیبانی قوی در بروکر چقدر می‌تواند در فرایند تجارت آن‌ها مفید واقع شود.

بروکر ارانته برای مشتریان خود ۴ حساب معاملاتی را در دسترس قرار داده است. هر کدام از این حساب‌ها دارای ویژگی‌ها متعددی است و حداقل مبلغ سرمایه‌گذاری در آنها متفاوت است. حداکثر لوریجی در حساب‌های معاملاتی بروکر ارانته (۱:۵۰۰) است. حساب‌هایی که بروکر ارانته ارائه می‌دهد عبارتند از:

  • حساب استاندارد
  • حساب Tailor Made
  • حساب پریمیوم
  • حساب وی آی پی

انتخاب نوع حساب‌ها، بستگی به سبک معاملاتی شما خواهد داشت. میزان حداقل مبلغ سرمایه‌گذاری و کمیسیون هر حسابی با حساب دیگری متفاوت است. شما می‌توانید از طریق صفحه بروکر ارانته، تمامی جزئیات حساب‌های معاملاتی و آموزش ثبت نام در این بروکر را مشاهده نمایید. همچنین می‌توانید از آخرین بونوس‌ها و پاداش‌های ارائه شده توسط بروکر ارانته در همین صفحه مطلع شوید.

آیا نسبت به بروکر ارانته مطمئن هستید؟

تعداد بروکر‌های معتبری که ایرانیان می‌توانند در آن‌ها ثبت نام کنند محدود است. نکته‌ای که باید در مورد این بروکرها باید به آن توجه کنید این است که، به دلیل تحریم‌های بین‌المللی امکان ثبت نام و فعالیت کاربران ایرانی در این بروکر‌ها سخت بوده و تجارت در این برورکرهای سطح اول و مطرح جهانی وجود ندارد.

اگر بروکرها را با استاندارد‌های جهانی بررسی کنیم، قطعاً بروکر ارانته در جایگاه بروکر‌های برتر قرار نخواهد گرفت، اما اگر بر اساس شرایط موجود بررسی کنیم، بروکر ارانته می‌تواند گزینه مناسبی برای کاربران ایرانی باشد. هیچ بروکری بی‌نقص نیست، و همه کارگزاری‌ها ممکن است ایراداتی داشته باشند. توجه کنید که با چه پلتفرمی به فعالیت می‌پردازید. بروکر ارانته از نرم افزارهای معاملاتی محبوب متاتریدر ۴ و ۵ پشتیبانی می‌کند. شما در این نرم افزارها می‌توانید بیش از ۱۰۰ نماد معاملاتی را در اختیار داشته باشید. از دیگر قابلیت‌های بروکر ارانته می‌توان به پشتیبانی از کپی تریدینگ، داشتن حساب اسلامـی و اجازه اسکالپ در معاملات اشاره کرد.

وب سایت بروکر ارانته به زبان فارسی بوده و علاوه بر وبسایت، پشتیبانی این کارگزاری نیز دارای زبان فارسی است که این شرایط می‌تواند به شما کمک زیادی کند. پشتیبانی سریع فارسی شما را در رفع مشکلات و راحتی نقل و انتقالات مالی‌تان کمک کرده و دسترسی آسان‌تری به معاملات و شرایط آن را برای شما مهیا می‌کند. 

شما از روش‌های واریز و برداشت بروکر ارانته مانند ریالی، پرفکت‌مانی و رمز ارز‌ها می‌توانید استفاده کنید.روش‌های واریز و برداشت وجه در بروکر ارانته متنوع است و این مسئله در فعالیت‌های معامله‌گران بسیار حائز اهمیت است. بهترین راه برای بررسی یک بروکر این است که با مبلغ سرمایه‌گذاری کم، مدتی در آن فعالیت کنید تا دید بهتری نسبت به آن پیدا کنید. با این حال شما می‌توانید از طریق صفحه بروکر‌های فارکس در سایت ایران بروکر، نسبت به تخلفات و حاشیه‌های هر بروکر اطلاعات بیشتری کسب کنید، تا بتوانید بهترین بروکر فارکس را انتخاب کنید.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها