خرید و فروش پی اس ووچر چگونه است؟

سرعت بالا، امنیت عالی، استفاده آسان و… از مزیت های خرید پی اس ووچر به شمار می رود. به منظور خرید و فروش پی اس ووچر می توانید در صرافی پرفکت فا ثبت نام و در ۲ دقیقه خرید و کد را دریافت کنید.

نکته مهم در خصوص ووچر ها، خرید و فروش پی اس ووچر و انواع ووچر ها می باشد. می دانیم که پی اس ووچر یکی از پرداخت های آنلاین و بین المللی است که دارای مزایا و کاربردهایی است. نحوه خرید و فروش این نوع ووچر مورد سوال بسیاری از کاربران است.در ادامه این مقاله به نحوه خرید و فروش PS ووچر خواهیم پرداخت.

پی اس ووچر چیست؟

پرداخت با استفاده از درگاه پی اس ووچر ساده و سریع می باشد. خرید و فروش پی اس ووچر برای انجام پرداختی های بین المللی و برای تبدیل به ارز مد نظر از مزیت های عالی این ووچر می باشد. ووچر پی اس در سال ۲۰۱۴ شروع به کار کرد و به سرعت طرفداران زیادی پیدا کرد.

پی اس ووچر برای کاربران خود سیستم کیف پول الکتریکی قرار داده است. این امکان به کاربران داده شده است تا با استفاده از این سیستم از طریق ووچر های مختلف و یا صرافی ها کارت پی اس را شارژ مجدد کنند. بنابراین با استفاده از کد های بن خرید پی اس می توان به راحتی کار های پرداختی را ساده انجام داد. همچنین این امکان به کاربران خود داده شده است تا وجه موجود در کارت الکتریکی را با بـیت کوین و یا هر ارز دیجیتالی معاوضه کنند.

نکته مهم در خصوص پی اس ووچر این است که برای استفاده از این ووچر نیازی به افتتاح حساب اجباری نیست. حتی بدون داشتن حساب ووچر می توان اقدام به درخواست کد پی اس کرد و به راحتی آن را خریداری نمود.

مزیت های استفاده از  پی اس ووچر

سرعت بالا، امنیت عالی، استفاده آسان و نبود الزام برای داشتن حساب ووچر از مزیت های خرید و فروش پی اس ووچر می باشند. این کد ووچر برای کاربران ایرانی نیز بسیار مناسب است. زیرا به دلیل تحریم ها کاربران ایرانی برای پرداخت های بین المللی خود همیشه دچار مشکل می شوند. اما استفاده از پی اس ووچر برای ایرانیان ساده و بدون دردسر است.

نحوه خرید و فروش پی اس ووچر به چه صورت است؟

برای خرید و فروش پی اس ووچر راه های مختلفی وجود دارند. برای خرید کد پی اس می توان در پریمیوم ووچر اقدام به افتتاح حساب کرد و یا از طریق صرافی ها بدون افتتاح حساب درخواست کد کرد. یا اینکه از طریق وب سایت پریمیوم نیز اقدام به خرید کد بدون افتتاح حساب کرد. همچنین می توان از طریق سایت فوچرز نیز اقدام به خرید و فروش پی اس کد کرد.

با مراجعه به وب سایت در قسمت ثبت سفارش بایستی اقدام به درخواست خرید کد کرد. سپس مبلغ مد نظر را واریز کرده و به سرعت کد برای فرد صادر می شود. لازم به ذکر است برای خرید کد پی اس ووچر از وب سایت پریمیوم نیازی به پرداخت کارمزد نیست.

همچنین در صورت داشتن حساب کاربری و داشتن حساب ووچر نیازی به احراز هویت دوباره نیست. اقدام از طریق صرافی ها نیز آسان است. با مراجعه به صرافی های آنلاین و ثبت سفارش می توان در کمترین زمان ممکن کد پی اس را برای پرداخت های خود دریافت کرد.

فروش پی اس ووچر نیز بدون احراز هویت امکان پذیر است. اصلا یکی از مزیت های خرید و فروش پی اس ووچر این است که مالک ناشناس می ماند. می توان وارد پنل کاربری خود در وب سایت پریمیوم شد و پس از ثبت درخواست حساب ووچری خود را به هر ارزی که می خواهید دریافت کنید.

افتتاح حساب در سایت فوچرز

برای استفاده از فوچرز و خرید و فروش اس پی ووچر نیازی به افتتاح حساب در سایت پریمیوم نیست. چنانچه کاربر بخواهد حساب ووچر و یا موجودی خود را در این مجموعه نگه دارد می تواند اقدام به افتتاح حساب کند. سپس موجودی خود را برای امنیت بیشتر به والت این سایت منتقل نماید. برای این کار نیازی به افتتاح حساب در وب سایت اصلی یعنی پریمیوم ووچر نیست. بلکه با افتتاح حساب در فوچرز می توان به سادگی کیف پول پریمیوم ووچر را افتتاح نمود.

خرید ارز با این کد

با مراجعه به صرافی های معتبر و یا وبسایت پریمیوم ووچر علاوه بر خرید و فروش پی اس ووچر  می توان اقدام به خرید ارز نیز کرد. ارز مد نظر خود را انتخاب کنید  سپس از حساب ووچری شما کسر می شود و در اسرع وقت ارز دیجیتالی با کد های تعیین شده برایتان ارسال خواهد شد. سفارشات اتوماتیک وار هستند پس از تایید تراکنش ها در شبکه رمز ارز مورد نظر ارز خریداری شده به کیف پول الکتریکی فرد ارسال می شود.

سخن آخر

قیمت خرید و فروش اس پی ووچر از وب سایت فوچرز کارمزد بسیار کمی دارد. از این رو هزینه های خرید و فروش تقریبا ناچیز است. برای استفاده از فوچرز و یا پریمیوم لازم است ابتدا درگاه های پرداختی را بررسی کرد. بنا بر هدف و نوع کاربرد خود باید درگاه مد نظر انتخاب کرد.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها