تاریخچه درمانی شیاف گیاه ماریانا که آقایان نباید بدانند

در این پست به تاریخچه درمانی مصرف داروی گیاهی ماریانا که انواع اقسام اشکال دارویی ان مانند شیاف ، قرص ، ژل و … در بازار موجود هستند می پردازیم.

ترکیباتی که نام آن را ماریانا گذاشته اند ابتدا توسط سینوهه پزشک مخصوص فرعون فرموله شد.او توانست با بهره وری از خواص گیاهان دارویی با طبع گرم و ترکیب آنها دارویی بنام ماریانا را بوجود بیاورد.این ترکیبات برای درمان بیماری های عفونی بانوان از دیرباز در کشور مِصر مورد استفاده قرار می گرفته اند.

مِصریان باستان این ترکیبات را بصورت روغن و یا پودر در می آوردند و برای طیف وسیعی از مشکلات بانوان اعم از انواع عفونت ها و قارچ مورد استفاده قرار می دادند.همچنین اثر جمع کننده واژینال آن برای بهبود کیفیت رابطه در زوجین بسیار مفید است و برای غافل گیری می توانید از این ترکیبات استفاده کنید.

مکانیزم علمکرد ماریانا اختراع سینوهه چیست ؟

تئوری اخلاط ۴ گانه بدن توسط بقراط و ارسطو در ۴۰۰ سال قبل از میلاد مسیح ارائه شد.در طب سنتی ریشه بسیاری از مشکلات خلط های سرد می باشند.خلط های سرد به دو نوع دسته بندی می شوند.

۱-سرد تر (بلغم)

۲-سرد و خشک(سودا)

هنگامی که مزاج فرد چه بصورت کلی و چه به صورت موضعی دچار غلبه سردی شود گردش خون در آن ناقظه دچار مشکل می شود.زیرا خون فرد به PH اسیدی متمایل می شود و سفت تر شده و گردش آن به کندی صورت می گیرد.

مهم ترین ویژگی ترکیبات ماریانا دارا بودن طبع بشدت گرم آنهاست.ترکیبانی مانند گلنار ، آویشن ، باونه و پونه از مهم ترین مواد اولیه فراورده های ماریانا می باشند.

یونانیان باستان نیز از این ترکیبات برای درمان بیماری های عفونی زنان استفاده می کردند و استفاده از شیاف ماریانا برای درمان عفونت تاریخچه قدیمی ای دارد.انواع بیماری ها مانند کیست ، فیبروم و سرد مزاجی بانوان نیز بدلیل غلبه این خلط ها بر اندام تناسلی بانوان بوجود می آیند.

بعدا ها این ترکیب توسط ابن سینا نیز تجویز می شد.زیرا علاوه بر خاصیت درمانی و پاکسازی کنندگی فراوان حالت قابضی ایجاد می کرد و می توانست برای افزایش کیفیت روابط زوجین کاربرد داشته باشد.

به همین دلیل استفاده از ترکیباتی با طبع گرم که خاصیت ضد التهابی و ضد عفونی کنندگی داشته باشند می تواند برای درمان بیسیار تاثیر گذار باشد.

تاریخچه گیاه آویشن و پونه در خصوص دارا بودن خواص درمانی فراوان نیز به طب سنتی شرق باز می گردد.همچنین آویشن طبع گرمی دارد و یونانیان باستان اعتقاد داشتند بخور آویشن سبب گرم شدن مغز سربازان و به طبع افزایش شجاعت آنها می شود.

کدام نوع گیاه ماریانا کارایی بیشتری دارد؟

بی شک استفاده از دم کرده پودر ماریانا اثر بخشی بسیار زیادی در درمان مشکلات عفونی دارد و این ترکیبی بوده است که ابوعلی سینا تجویز می کرده است.اما نشستن طولانی در تشت و همچنین دم کردن و آماده کردن این ترکیبات و تهیه پودر ماریانا کار بسیار سختی است.از این رو شما می توانید گیاه ماریانا را در انواع و اقسام دارویی مانند شیاف ماریانا ، روغن ماریانا و ژل ماریانا پیدا کنید.

 

اما راحت ترین و ساده ترین راه بهره گیری از خواص بی نظیر این گیاه استفاده از شیاف ماریانا می باشد که متاسفانه انواع تقلبی آن هم با قیمت های بسیار پایین در عطاری ها و فروشگاه های اینترنتی غرفه داری عرضه می شود که بیشتر آنها دست ساز هستند.

برای خرید شیاف ماریانا وسواس ویژه ای به خرج دهید و انتخاب مرکز فروش معتبر برای تهیه محصول اصلی و با کیفیت بسیار مهم است.همچنین به نماد اعتماد فروشنده دقت کنید. برای خرید شیاف ماریانا از سایت کالامال روی این لینک کلیک کنید.در انتها اگر بتوانید این کالا را با ضمانت واقعی اصالت تهیه کنید بسیار مهم است.سایت کالامال برخلاف سایت باسلام ، پی میشه و دیجیکالا که سیستم چند  فروشندگی این کالا را بصورت تخصصی عرضه می کند و فروش تنها توسط خود سایت صورت می گیرد.

طب سنتی در خصوص ماریانا چه می گوید ؟

طب سنتی اِسلامی نیز دارای وجوهات مشترک با طب سنتی یوناان باستان می باشد.بی شک دانش افرادی مانند سینوهه و بقراط و ابوعلی سینا در جهت شکل گیری کلیات طب سنتی اِسلامی تاثر گذار بوده است.همچنین با توجه به اینکه عفونت از سردی پدید می آید و ماریانا دارای طبع بشدت گرمی است برای درمان عفونت و بوی بد و خارش مفید است.زیرا یکی از مهم ترین ترکیبات ضد عفونی کننده آن آویشن است که خواص درمانی و ضد عفونی کنندگی آن از دیرباز در بین مردم مطرح و محبوب بوده است.

بنابراین با توجه به واقعیت های مزج شناسی در طب سنتی می توان گفت که فرمولاسیون و ترکیبات شیاف ماریانا چنانچه ازنوع اصل باشد جهت درمان بیماری های عفونی و رفع سرد مزاجی بسیار مفید است.

 

همچنین از دیگر خواص بی نظیر این ترکیبات کنترل ترشحات می باشد و این امر می تواند به تسریع روند درمان عفونت ها بسیار کمک کند.همچنین بابونه و پونه نیز بعنوان داروهای با خواص فراوان و طبع گرم و دارای اثرات ضد عفونی کنندگی و ضد التهابی بسیار مورد توجه هستند.

بنابراین نگاه طب سنتی به این ترکیبات کاملا مثبت است و در انواع دمنوش های گیاهی با خواص ضد عفونی کنندگی شما این ترکیبات را مشاهده می کنید.

 

/پایان رپورتاژ آگهی/

 

 

 

 

 

 

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها