قیمت لامپ ال ای دی سقفی + بهترین فروشگاه روشنایی فرنام

صنعت روشنایی یکی از صنایعی است که در طی سال های گذشته بسیار متحول شده است. حتما به خاطر دارید که تا چند سال پیش تمام لامپ های موجود در بازار رشته ایی بودند، اما پیشرفت تکنولوژی باعث تحول صنعت روشنایی شد و محصول جدیدی به نام لامپ های کم مصرف ، روانۀ بازار شد که استقبال بسیار خوبی از این محصول جدید به عمل آمد، بعد از مدتی صنعتگران متوجه ایراداتی در این محصول جدید شدند و در صدد تولید محصولی بی نقص برآمدند. ایراد لامپ های کم مصرف این بود که علاوه بره بخار جیوه ایی که در تولید آنها استفاده شده بود، ساختاری شکننده نیز داشتند که می توانست خطرساز شود، این موارد باعث شد که لامپ های ال ای دی تولید شوند که هیچ کدام از این ایرادات را ندارند. در این مقاله به بررسی قیمت لامپ های ال ای دی میپردازیم و همچنین وبسایت فرنام لایت که یکی از بهترین فروشگاه های روشنایی است را به شما معرفی خواهیم کرد.

لامپ ال ای دی

قیمت لامپ ال ای دی سقفی

کلمه LED مخفف کلمات Light emitting diode  دیود ساطع‌کننده نوراست. منبع نور ال ای دی از دیود نور افشان برای تولید نور بهره میگیرد. در این نوع لامپ زمانی که جریان الکتریکی از دیود های نور افشان عبور می کند باعث تولید و ساطع شدن نور مرئی می شود. از این نوع لامپ ها در ابتدا تنها برای داخل وسایل برقی استفاده می شد اما به مرور زمان و رشد تکنولوژی صنعتگران، به تولید مدل های مختلف این نوع لامپ پرداختند. لامپ های ال ای دی بسیار متنوع هستند و می توان گفت در بیشتر مصارف قابل استفاده اند، ازویژگی های خوب این لامپ ها که باعث می شود مصارف استفاده ی آن محدود نباشد،  طول عمر بسیار بالا است، لامپ های ال ای دی معمولا تا ۱۰۰ هزار ساعت طول عمر دارند، حدودا ده برابر لامپ های رشته ایی که طول عمربهترین لامپ رشته ایی، ۱۰ هزار ساعت می باشد.

کاربرد های لامپ ال ای دی

در ابتدا لامپ های ال ای دی تنها در نشانگر های دستگاه های الکتریکی کاربرد داشت و به مرور زمان که کیفیت و طول عمرش سنجیده شد به دیگر صنعت ها نیز راه یافت برای مثال، در ساخت تلویزیون ها از این نوع لامپ ها استفاده شد.

 امروزه نور به یکی از المان های مهم در زیباتر شدن فضا های مختلف نیز تبدیل شده است و لامپ های ال ای دی یکی از مهم ترین تجهیزات دکوراتیو به شمار می رود. این محصول دارای کاربرد های بسیار زیاد است و روند پیشرفت در این تکنولوژی نوید این موضوع را می دهد که در چند سال آینده می توان نمونه های کاربردی تر از این محصول را امتحان کنیم.

مزایای لامپ  ال ای دی

ال ای دی سقفی

یکی از مهم ترین مسائلی که در هنگام خرید وسایل روشنایی باید به آن دقت کرد، مصرف برق آن می باشد. لامپ های ال ای دی یکی از محصولاتی هستندکه، صرفه جویی بسیار زیادی در مصرف برق شما خواهند داشت وهرچند از نظر اقتصادی نسبت به قیمت میانگین سایر لامپ های موجود در بازار گران تر هستند اما با ویژگی های خوبی که دارند، که در ادامه به آن خواهیم پرداخت، متوجه می شوید که خرید این محصولات کاملا توجیه اقتصادی دارد. یکی دیگر از مزایای لامپ های ال ای دی استفاده از تکنولوژی سبز می باشد، جالب است بدانید که در لامپ های کم مصرف از بخار جیوه استفاده می شود این بخار، برای سلامت بدن بسیار مضر است تا حدی که هشدار های لازم داده شده است که،  اگر لامپ کم مصرف شما دچار شکستگی شد به هیچ عنوان با دست اقدام به جمع کردن نکنید و همچین تمام در و پنجره ها را باز بذارید تا بخار مضر جیوه از فضا خارج شود، در مقابل در لامپ های ال ای دی علاوه بر اینکه از سرب در ساخت آنها استفاده نشده بلکه جیوه نیز به صورت جامد در آنها به کار رفته است و هیچ گونه خطری ندارند. بازدهی نور و طول عمر بسیار بالا نیز از دیگر مزایای آن  است که خرید این محصول را برای شما مقرون به صرفه تر جلوه می دهد.

قیمت لامپ ال ای دی

در تعیین قیمت لامپ ال ای دی ، حبابی، و کم مصرف پارامتر های زیادی دخیل هستند و نمی توان تعرفه ایی معین را بیان کرد اما همانطور که گفته شد قیمت لامپ های ال ای دی از میانگین قیمتی بازار بالا تر می باشد. شاید در ابتدا شاید در ابتدا شما از خرید آن صرف نظر کنید و در سبد خرید خود قرار ندهید اما باید نکاتی دیگری مثل: میزان مصرف برق، طول عمر بیشتر را نیز مدنظر قرار دهید که با کمی تامل در این باره می توانید انتخاب بهتری داشته باشید.

عوامل موثر در قیمت لامپ های ال ای دی

فرنام لایت

  • نوع و مدل لامپ: لامپ های ال ای دی تنوع زیادی دارند هر کدام از مدل ها کارایی خاص خود را دارند با ویژگی هایمخصوص به خود، که شما با درنظر گرفتن محیط مد نظرتان می توانید لامپ متناسب با فضا را انتخاب کنید.
  • ولتاژ یا توان لامپ: هرچقدر که توان لامپ بیشتر باشد به مراتب قیمت آن نیز بیشتر می شود.
  • برند لامپ: برند، یکی از موثر ترین عوامل در قیمت کالا ها به شمار می رود، لامپ نیز از این مقوله مستثنی نیست. معمولا لامپ های برند های معروف در صنعت روشنایی قیمت بالاتری نسبت به لامپ های برند های ناشناخته دارند که البته، محصولات برند های معروف دارای ضمانت نیز هستند که خود یک مزیت بزرگ به حساب می آید.
  • اندازه و ابعاد لامپ: لامپ های بزرگ تر طبیعتا قیمت بالا تر و هر چه سایز لامپ کم تر باشد از قیمت آن کاسته می شود.
  • چیپ ال ای دی: چیپ عاملی است که باعث نور دهی هر چه بیشتر لامپ می شود و در قیمت لامپ بسیار موثر است. مرغوب بودن چیپ ال ای دی باعث می شود که لامپ در مدت زمان طولانی تری کارایی اولیه خود را داشته باشد و کیفیت نور مانند روز اول باشد.
  • رنگ لامپ: رنگ منبع نوردر قیمت گذاری موثر می باشد. به ویژه رنگ های قرمز و سبز که نسبت به سایر رنگ ها قیمت بالاتری دارند. همچنین رنگ های خاص مثل قهوه ایی نیز نسبت به سایر رنگ ها گران تر است.

سایر عوامل عبارت است از: فیلکر یا نوسان لامپ، توان مجازی لامپ، هیت سینک و درایور. اگر شما هم بعد از آشنا شدن با مزایای لامپ های ال ای دی قصد خرید این نوع لامپ ها را پیدا کردید می توانید به فروشگاه روشنایی فرنام لایت مراجعه کرده و متناسب ترین لامپ را برای محل مدنظر خود انتخاب نمایید.

بهترین فروشگاه روشنایی،  فرنام لایت

یکی از شرکت های پیشرو در صنعت روشنایی، شرکت فرنام لایت می باشد. این شرکت با بیش از ۳۵ سال سابقه در تولید و عرضه ی انواع تجهیزات روشنایی توانسته است با حفظ و همچنین ارتقای کیفیت میزان رضایتمندی حداکثری را در بین مشتریان خود کسب کند. در وبسایت فروشگاه روشنایی فرنام لایت مقاله هایی قرار داده شده است که شما می توانید با مطالعه ی آنها از تمام جزئیات محصول مدنظر خود آگاه شوید و انتخابی درست داشته باشید. شما با مراجعه به وبسایت فرنام لایت می توانید به راحتی لامپ متناسب با فضای خود را بیابید و با گارانتی ۱۲ ماهه محصولات بدون هیچ نگرانی  از این برند خرید خود را انجام دهید. همچنین شما میتوانید انواع محصولات و لامپ های کم مصرف به ویژه لامپ حبابی را از وبسایت فروشگاه روشنایی فرنام تهیه نمایید.

شاید برای شما این سوال پیش بیاید که آیا امکان خریداری آنلاین لامپ های ال ای دی وجود دارد؟ بله زیرا این نوع لامپ به دلیل جنس بدنه ی آن که از پلاستیک است در اثر جا به جایی دچار آسیب نمی شود، پس با اطمینان خاطر خرید خود را از فروشگاه روشنایی فرنام لایت انجام دهید.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها