مقایسه و بررسی نرخ‌ های هتل داخلی در پلتفرم جامع رزرو آنلاین هتل

این روزها صنعت گردشگری بیش از هر صنعت دیگری دستخوش تغییرات و دگرگونی شده است. می دانیم که در هر صنعتی همواره رقابت وجود دارد اما آن چـه باعث تمایز بین رقبا می شود، داشتن زیرساخت صحیح، ایجاد حس ارزشمندی و اعتماد به مشتریان و برندسازی می باشد. لازم است بدانید حوزه گردشگری هم چنان در مسیر رشد است و به طور قطع در هر سیستم رو به رشدی مشکلاتی وجود خواهد داشت که به مرور زمان شناسایی و برطرف می شوند. 

در حوزه گردشگری وب سرویس های گوناگونی ارائه می شوند، یکی از وب سرویس ها یا پلتفرم های بسیار مهم در این حوزه، پلتفرم رزرو آنلاین هتل به ویژه رزرو هتل داخلی می باشد. پلتفرم رزرو آنلاین هتل یکی از وب سرویس های بسیار مهم و البته پر چالش در حوزه گردشگری است اما رقابت تنگاتنگی در این بخش وجود دارد. با وجود پیشرفت کردن و مدرن شدن سیستم رزرو آنلاین هتل داخلی، هم چنان شاهد نرخ های متفاوت از سوی وب سرویس های مختلف هستیم. شاید برای شما هم پیش آمده باشد که برای رزرو هتل داخلی، علاوه بر جستجوهای متعدد در یک وبسایت، وبسایت های دیگر را نیز بررسی کرده باشید و با تفاوت چشمگیر در نرخ ها مواجه شده باشید. مهم ترین سوالی که به ذهن می رسد این است که با وجود امکانات و شرایط ثابت دلیل تفاوت نرخ هتل داخلی در چیست؟

پلتفرم ارائه دهنده هتل داخلی، مهم ترین دلیل تفاوت نرخ!!!

همان طور که گفتیم وب سایت ها و وب سرویس های مختلفی در حوزه گردشگری خدمات سفر ارائه می دهند، تمرکز برخی از وب سرویس ها بر روی رزرو هتل داخلی و اقامتگاه می باشد. می دانیم که یک هتل مشخص شرایط و امکانات مشخصی دارد اما دلیل این تفاوت نرخ ها تنها در وب سرویس یا پلتفرم ارائه دهنده آن می باشد.

در وب سرویس آنلاین رزرو هتل داخلی، یکی از مهم ترین موضوعات ارتباط بین خریداران و هتل داران است که از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. هرگاه خریداران و هتل داران ارتباط مستقیم با هم داشته باشند، صنعت گردشگری رونق می گیرد و این پلتفرم ها یا وب سرویس های رزرو آنلاین هتل، در واقع پل ارتباطی و واسطه بین هتلداران و خریداران هستند و بسته به زیرساخت، خدمات و اعتباری که دارند، نرخ های متفاوتی ارائه می دهند.

چنلید؛ به صرفه ترین وب سرویس رزرو آنلاین هتل داخلی

از بین صدها پلتفرم و سایت رزرو هتل، پیشنهاد ما برای شما پلتفرم چنلید است که یک پلتفرم دو سویه آنلاین رزرو هتل و خدمات اقامتی محسوب می شود و یک ارتباط منسجم بین خریدارن و هتلداران، به صورت آنلاین برقرار می نماید. در واقع پلتفرم چنلید مزایای ویژه ای را برای افراد ایجاد می نماید و یک واسطه بین خریدار و هتلدار است؛ بنابراین دیگر نیاز نیست که خریدار و هتلدار برای رزرو هتل با یکدیگر در ارتباط باشند. خریداران و هتل داران با عضویت در پلتفرم چنلید می توانند با اطمینان خاطر خرید نمایند و از مزایای ویژه این پلتفرم قدرتمند نیز استفاده نمایند.

چنلید با آگاهی از چالش ‌های پیش روی صنعت هتلداری و با در نظر گرفتن نیاز بازار به حذف فرآیند سنتی و آفلاین، فعالیت می نماید. چنلید با فعالیت مداوم به عنوان پلتفرم حوزه B2B رزرواسیون آنلاین هتل، گروه بزرگی از فعالان صنعت هتلداری را به یکدیگر متصل نموده است. در حالت کلی می توان گفت چنلید، راه اتصال چنل منیجرها، هتل‌ ها و فعالان صنعت هتلداری است و ماهیت آن با چنل منیجرها متفاوت است. در حالت کلی می توان گفت چنلید به عنوان اولین مولتی پرویدار هتل داخلی، تمام هتل‌ های آنلاین را از طریق اتصال بهapi ‌ها، چنل منیجرها و pms‌ها و ota‌های موجود در کشور در یک بستر قرار داده و به ‌صورت کامل و جامع در اختیار خریداران B2B، آژانس ‌های مسافرتی، سازمان‌ ها و شرکت‌ ها قرار داده است.

خریداران B2B با دسترسی به پنل ساده و کاربردی یا از طریق پیاده سازی api چنلید، امکان مشاهده تمام هتل ‌های آنلاین موجود در بازار و مقایسه نرخ یک هتل از تمام تامین کننده‌ های موجود را خواهند داشت و می‌توانند رزرو خود را ثبت کنند. علاوه بر این امکان ارائه دسترسی‌ های اختصاصی روی سایر api‌ها در این پلتفرم وجود دارد که کاربر پنل علاوه بر مشاهده نرخ اختصاصی خود، سایر نرخ‌ های موجود روی چنلید را در یک سیستم یکپارچه در اختیار داشته باشد.

پلتفرم چنلید به فعالان صنعت هتلداری، از صاحبان هتل و اقامتگاه‌ ها گرفته تا چنل منیجرها و آژانس ‌های مسافرتی کمک می‌کند تا ضمن شناخت کامل و جامع از یکدیگر، اطلاعات کاملی از موجودی و ظرفیت‌ های خالی هتل ‌ها و روند قیمت ‌ها در سریع ‌ترین زمان ممکن داشته باشند. ضمن این که روند ارتباط بین آن ‌ها هم از طریق چنلید تسهیل شده است.

علاوه بر این چنلید با ایجاد یک پنل اختصاصی برای هر یک از تامین‌کنندگان، امکان بررسی گزارش‌ ها، تراکنش ‌های مالی و جزئیات هر خرید را فراهم می‌کند. به این ترتیب تمام استفاده‌ کنندگان از خدمات چنلید می‌توانند گزارش‌ های کاملی را در کم ترین زمان ممکن و به ساده ‌ترین شیوه ممکن از فعالیت خود داشته باشند.

اگر شما هم از فعالان صنعت هتلداری و گردشگری هستید و قصد دارید هتل یا اقامتگاه خود را به یک شبکه قدرتمندتر به فعالان این صنعت متصل کنید، و یا برای سفرهای سازمانی و خدمات رفاهی اقامت سازمان ‌های دولتی یا خصوصی از خدمات با کیفیت در زمینه اقامت استفاده نمایید، بهترین پیشنهاد ما برای شما چنلید است.

برگرفته از وب سایت پلتفرم رزرو آنلاین هتل داخلی چنلید https://channelead.ir/

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها