بهترین قیمت میلگرد استیل

فولاد تقویت کننده، طبقه‌ای از مواد است که برای تقویت ساختار سازه های بتنی و انتقال تنش‌هایی که بتن قادر به تحمل آن نمی‌باشد، طراحی شده است. طیف این فولاد بسیار متنوع بوده و از ویژگی‌های فیزیکی متفاوتی برخودار می‌باشد. به نمونه‌ای از این سازه‌های تقویت کننده می‌توان به میلگرد استیل اشاره کرد که مهمترین مشخصه آن، دوام و مقاومت بسیار در برابر هر گونه زنگ زدگی و خوردگی می‌باشد. جهت دسترسی به بهترین قیمت میلگرد استیل، می‌توانید با مشاورین مجموعه استیل رونیک ارتباط بگیرید. همچنین جهت شناخت بهتر خواص و مزایای این میلگرد نسبت به میلگردهای معمولی، پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای مطلب همراه ما باشید!

میلگرد استیل
میلگرد استیل

ماهیت فولاد ضد زنگ

فولاد ضد زنگ، تنها توصیف یک ماده نیست! بلکه یک گروه کامل با طیف گسترده‌ای از خواص است. تمام انواع فولاد ضد زنگ از جمله ورق استیل، میلگرد استیل و غیره، یک ویژگی مشترک دارند و آن، حساسیت کم به خوردگی است! این فولادها معمولا کمی گرانتر از نمونه سنتی خود بوده و عمدتا به همین دلیل است که  علیرغم اینکه از قرن نوزدهم شناخته شده‌اند، نسبتا به ندرت در تولید عناصر سازه‌های بزرگ معماری استفاده می شوند! با این حال، سال به سال با معرفی بیشتر آلیاژهای فولاد ضد زنگ و آگاهی مردم نسبت به خواص و مزایای استفاده از فولادهای ضد زنگ، تمایل پیمانکاران به استفاده از انواع سازه‌های بتنی ضد زنگ، رو به افزایش بوده است.

مشخصه میلگرد استیل

انتخاب میلگرد برای کاربردهای ساختمانی بر اساس سطح آستانه کلرید بحرانی آن‌ها (غلظت کلرید موجود در بتن که می‌تواند منجر به فرآیند خوردگی میلگرد شود) توصیف می‌شود. مقدار کلی پذیرفته شده این شاخص برای فولادهای کربنی ۰.۴ درصد کلرید در جرم بتن است. در حالی که برای فولادهای استیل و ضد زنگ یک مرتبه بیشتر است.

خواص میلگرد‌ ضد خوردگی

خواص ضد خوردگی میلگردهای استیل، مطمئنا به این میلگردها این قابلیت را می‌دهد تا در بسیاری از باراژهایی که مقاومت بالا در برابر خوردگی و اسیدها مورد نیاز است، استفاده شوند. به طور کلی، میلگردهای استیل دارای خواص مکانیکی بسیار خوب و دوام بالا بوده و همچنین ظاهری جذاب دارند. شایان ذکر است که میلگردهای استیل و ضد زنگ را می‌توان در یک محیط تهاجمی، بدون خطر آسیب به ساختار استفاده کرد. به عبارتی، این میلگردها می‌توانند برای مدت طولانی در معرض عوامل خارجی مضر قرار گیرند.

ضرورت استفاده از میلگرد ضد خوردگی

جهت کسب اطلاعات بیشتر از ضرورت استفاده از میلگردهای ضد زنگ و همچنین قیمت میلگرد استیل، می‌توانید با کارشناسان استیل رونیک تماس بگیرید. لازم به توضیح است که هزینه های ساخت پل، ساختمان یا سایر سازه‌ها، تنها هزینه هایی نیستند که در رابطه با سازه ساخته شده متحمل می شویم. هر ماده و فلـزی پیر می‌شود! و با گذشت زمان، برخی از پارامترهایی را که در ابتدای ساخت سازه برخوردار بود را از دست می‌دهد. بنابراین، دیر یا زود، چنین ساختاری به یک سری اقدامات نوسازی برای حفظ ایمنی و عملکرد نیاز دارد.

شایان ذکر است که در یک سازه، رطوبت داخل سازه بطور سیستماتیک در حال افزایش است که در ترکیب با اکسیژن شرایطی را ایجاد می‌کند که خوردگی میلگردها را تسریع می‌بخشد. این امر در ابتدا منجر به ایجاد ترک‌ها و خراش‌هایی می‌شود که می تواند منجر به ترکیدن سازه از داخل و نیاز به انجام تعمیرات پرهزینه و مکرر شود! در همین راستا، استفاده از میلگردهای استیل و ساخته شده از فولاد ضد زنگ ، موجب افزایش قابل توجه عمر چنین ساختاری با فرآیند تعمیر و نگهداری و نوسازی بسیار کمتر و اغلب ساده‌تر می‌شود. در نظر داشته باشید که به گفته متخصصین صنعت ساختمان ، استفاده از میلگردهای استیل، می‌تواند صرفه جویی قابل توجهی را در چشم انداز چندین دهه عملکرد سازه فراهم کند.

میلگرد استیل
میلگرد استیل

ویژگی میلگردهای ضد زنگ

میلگردهای استیل و ضد زنگ هنگام استفاده در انواع مختلف سازه‌ها، دارای چندین مزیت هستند که مهمترین این مزایا را می‌توان به این شرح بیان کرد:

  • مقاومت در برابر خوردگی عالی در برابر کلریدها،
  • خواص مقاومتی بسیار خوب،
  • عدم حساسیت به دمای بالا.
  • استفاده طولانی مدت بدون مشکل،
  • نفوذپذیری مغناطیسی کم،
  • جوش پذیری خوب گریدهای فولادی انتخاب شده
  • انعطاف پذیری بالا، شکل پذیری، کشش نسبتا خوب
  • مقاومت در برابر خوردگی بین کریستالی و حفره‌ای
  • مقاومت حرارتی و نسوز بالاتر در مقایسه با فولادهای کربنی

لیست قیمت میلگرد استیل

در نهایت لازم به یادآوری است که در صورت نیاز به دسترسی به لیست قیمت میلگرد استیل، می‌توانید با مشاورین فروش استیل رونیک ( https://steel-ronic.com  ) تماس بگیرید. این مجموعه، ارائه دهنده  طیف گسترده‌ای از میلگردهای فولادی ضد زنگ و استیل است که  در برابر خوردگی مقاوم بوده و کاملا با محیط‌های تهاجمی مقابله می‌کنند.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها