راهنمای خرید مرکز تلفن سانترال پاناسونیک با توجه به نیاز شرکت شما

برای اینکه بتوانید تماس های ورودی و خروجی شرکت خود را به بهترین شکل ممکن مدیریت کنید به یک دستگاه سانترال پاناسونیک به عنوان مرکز تلفن سانترال پاناسونیک شناخته می شود استفاده نمایید.

مرکز تلفن های سانترال پاناسونیک در مدل های مختلفی به بازار ارائه شده اند که برای ظرفیت های مختلف شرکت ها در ابتدای راه و پس از توسعه می توانید از هر کدام از این مدل ها استفاده نمایید. در ادامه قصد داریم به صورت کامل راهنمای جامع و کامل در مورد مدل های مختلف این دستگاه ها و همچنین تجهیزات جانبی که به آنها متصل میشود ارائه نمایید تا بتوانید با توجه به نیاز شرکت خود یکی از انواع مدل های مرکز تلفن سانترال پاناسونیک کم ظرفیت و پرظرفیت را خریداری کرده و از آن برای مدیریت بهتر تماس های خود استفاده نمایید.

 مرکز تلفن مخصوص کسب و کارهای کوچک

 کسب و کار شما تازه راه اندازی شده است و چه کسب و کارهایی هستند که تعداد نیروی انسانی زیادی در محیط کاری خود ندارید باید به سراغ سانترال های کم ظرفیت پاناسونیک بروید که مخصوص کسب و کارهای کوچک و تازه تاسیس ساخته شده اند.

سانترال های کم ظرفیت پاناسونیک در مدل های مختلف در بازار وجود دارند که از محبوب ترین آن ها می توان به سانترال ۳ به ۸ اشاره نمود که در ظرفیت اولیه خود دارای سه خط شهری و هشت خط داخلی می باشد.

این مرکز تلفن ها با توجه به ظرفیت اولیه که دارند می توانند گزینه بسیار اقتصادی برای کسب و کار های تازه تاسیس باشند تا بدون نیاز به نصب تجهیزات ثانویه بتوانند به راحتی از این دستگاه برای برطرف کردن نیازهای خطوط شهری و داخلی خود استفاده کنند.  مرکز تلفن های آنالوگ پاناسونیک فقط از خطوط هشت رقمی شهری پشتیبانی می کند با قابلیت راه اندازی خطوط جدید که در بستر شبکه هستند را ندارند.

برای راه اندازی تلفن سانترال پاناسونیک داخلی برای این مرکز تلفن ها نیز می توانید از تلفن های بیسیم آنالوگ رومیزی پاناسونیک و همچنین تلفنهای هایبرید و چند منظوره این شرکت استفاده کنید که از تلفن های بریده تر می توانید برای برنامه‌ریزی این دستگاه سانترال نیز با توجه به کدهای قرار داده شده بر روی آن استفاده کنید.

سانترال پاناسونیک

سانترال مخصوص کسب و کار های متوسط و بزرگ

 در صورتی که کسب و کار شما بیش از ۲۴ داخلی و ۸ شهری نیاز داشته باشد می توانی در سانترال های پر ظرفیت پاناسونیک که در دو سری به بازار ارائه شدند استفاده نمایید.  این سانترال ها معمولاً به صورت پیش فرض امکانات اولیه بر روی خود ندارند و برای استفاده از امکانات آنها لازم است تا از طریق اصلاحات های قرار داده شده بر روی آنها کارت مخصوص را به دستگاه خود اضافه کنید.

 هر کدام از این دستگاه ها در ظرفیت ثانویه خود قابلیت نصب و راه اندازی کارت های مختلفی را دارند که هر کدام از این کارها با توجه به ظرفیت مشخص شده بر روی آن ها می توانند یک مکان جدید را به دستگاه شما اضافه کنند. 

 برای راه اندازی تلفن گویا نیز نیاز دارید تا شما کارت مخصوص به آن را روی دستگاه خود نصب کنید و البته برای خطوط شهری و داخلی و دیگر امکانات نیز هرکدام کارت های جداگانه با ظرفیت های مختلف در نظر گرفته شده است که شما با توجه به نیاز کسب و کار خود و البته تلفن های سانترال مورد استفاده در شرکت خود می توانید یکی از این مدل های کارت ها را خریداری کرده و در دستگاه خود جایگذاری کنید تا امکانات آن به مرکز تلفن شما اضافه شود.

برنامه ریزی و تنظیمات سانترال های پرظرفیت پاناسونیک در بستر شبکه و از طریق نرم‌افزارهای مخصوص که بر روی سیستم نصب میشود انجام خواهد شد و نیازی به استفاده از کدهای مختلف نخواهد داشت.

 قابلیت های بسیار زیادی که برای مدیریت بهتر تماس ها از طریق این دستگاه ها در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین ظرفیت های بسیار بیشتر برای کسب و کارهای متوسط و خیلی بزرگ که از طریق اتصال شلف های توسعه به این دستگاه امکان پذیر است می تواند به عنوان مهمترین ویژگی ها و امکانات این سری از دستگاه سانترال پاناسونیک مطرح شود که به شما و کسب و کار شما اجازه می‌دهد تا بدون محدودیت به فکر توسعه بخش های مختلف شرکت خود برای ارتباط با مشتریان و ارتباطات داخلی باشید.

خرید سانترال پاناسونیک پرظرفیت هر چند نسبت به سانترال های کم ظرفیت هزینه بیشتری را بر روی دست شما می گذارد و لازم است و لوازم جانبی و قطعات جانبی آن را نیز به صورت جداگانه خریداری کنید اما برای شرکتهای از کسب و کارهای بسیار بزرگتر می تواند گزینه بسیار مناسب و بیدار باشد که به آن‌ها کمک می‌کند تا در بستر شبکه و در سریعترین زمان ممکن تمامی امکانات مورد نیاز خود را داشته باشند.

خرید سانترال ns۵۰۰ پاناسونیک

یکی از محبوب ترین دستگاه های سانترال چند سال اخیر، دستگاه سانترال ns۵۰۰ پاناسونیک می باشد که به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید از ظرفیت اولیه آن برای راه اندازی تلفن های دیجیتال و تلفن های تحت شبکه استفاده نموده و در صورت نیاز از طریق نصب کارت های مختلف و لایسنس هایی که برای آن تعیین شده است به راحتی امکانات دستگاه را افزایش دهید.

خرید سانترال پاناسونیک NS500

این مرکز تلفن سانترال به عنوان یک سانترال تحت شبکه شناخته می شود که به شما این امکان را می دهد تا بتوانید به راحتی تلفن های تحت شبکه و خطوط سیپ را  روی دستگاه خود راه اندازی نموده و از امکانات آن ها برای کاهش هزینه ها و بالا بردن کیفیت تماس ها و همچنین امکانات مختلفی مانند گزارش گیری و ضبط مکالمات استفاده نمایید.

 در صورتی که نیاز داشته باشد ظرفیت اولیه سانترال NS500 پاناسونیک را افزایش دهید میتوانید با نصب کارت های مختلف و یا از طریق خرید لایسنس برای دستگاه خود که فقط مخصوص دستگاه شما می باشد به راحتی این کار را برای امکانات مختلفی از جمله افزایش ظرفیت داخلی ها و پشتیبانی از خطوط شهری و همچنین امکان کرد اضافه کردن امکاناتی مانند ضبط مکالمات و گزارشگیری این کار را به راحتی و در سریع ترین زمان ممکن انجام دهید.

قیمت و خرید مرکز تلفن سانترال پاناسونیک

مراکز و فروشگاه های بسیار زیادی در سراسر کشور وجود دارند که انواع مدل های مختلف سانترال پاناسونیک را با قیمت های متفاوتی در اختیار شما قرار می دهند.  نکته ای که باید در هنگام خرید مرکز تلفن سانترال پاناسونیک در نظر داشته باشید این است که با توجه به نیاز کسب و کار خود برای خرید دستگاه اقدام نمایید تا هزینه‌های جانبی بسیار زیادی برای فروش شما قرار داده نشود و بتوانیم به بهترین شکل ممکن از امکانات دستگاه خریداری شده استفاده نمایید.

علاوه بر مشاوره خرید آنلاین و رایگان شما می توانید خدمات نصب و پشتیبانی و همچنین راه اندازی برنامه ریزی مدل های مختلف سانترال پاناسونیک خود را با ثبت درخواست در سایت PHONSYSTEM.COM به یک تیم فنی و تخصصی بسپارید تا بدون هیچ گونه دغدغه و نگرانی به بهترین شکل ممکن اولیات برنامه ریزی دستگاه و همچنین پشتیبانی آن به صورت کاملاً رایگان برای شما انجام شود.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها