اجاره خودرو های میلیاردی بازیکنان پرسپولیس با راننده

زوج های جوان ایرانی دوست دارند که برای شب عروسی خود سوار ماشین های لوکس مدل بالا شوند و اکثر دامادها برای شب عروسی خود برای اجاره ماشین عروس اقدام به اجاره خودرو در شهر خود میکنند.

 از آنجایی که شب عروسی یک شب به یادماندنی و تکرار نشدنی است، پس کدام جوانی دوست ندارد که این شب به یاد ماندنی را در ماشینی لوکس مثل پورشه، مازراتی یا هر خودروی لوکس دیگر مثل بنز اس ۵۰۰ و… بگذراند. در این مقاله شما را با شرایط و مدارک مورد نیاز اجاره خودرو آشنا میکنیم.

اجاره خودرو برای ماشین عروس چند نوع است؟

اجاره ماشین عروس در تهران به دو صورت بدون راننده و باراننده انجام میشود اما کدام یک از این دو مورد برای شب عروسی بهتر است و اجاره خودرو به کدام صورت بهتر است. این انتخاب به خود داماد و عروس بستگی دارد و علاقه شخصی شماست اما در اینجا شما با مزایا و معایب هر روش شنا میکنیم.

اجاره خودرو با راننده

وقتی شما برای اجاره خودرو با راننده اقدام میکنید، در واقع زیر یه سری از مسئولیت ها شونه خالی میکنید و به نوعی خود را از اون مسئولیت خلاص میکنید.

مزایای اجاره خودرو با راننده میتواند شامل موارد زیر باشد:

  • دیگر نیاز به دغدغه داشتن گواهینامه و… یا ترس از آسیب دیدن ماشین در پیش خود را ندارید.
  • بعضی از دامادها علاقه ای به رانندگی ندارند یا به نوعی دوست ندارند استرس رانندگی را داشته باشند، با اجاره خودرو با راننده دیگر این دغدغه را ندارید و در شب عروسی خود یک راننده شخصی دارید که این میتواند خیلی جذاب باشد. همینطور شما در طول سفر خود با همسر عزیز خود در صندلی عقب نشسته و با آسایش توسط یک راننده ماهر و کاربلد به مقصد میرسید.
  • یکی دیگر از کاربرداش اینه که شما در تحویل خودروی اجاره ای نیاز به انجام کاری ندارید و راننده ای که از طرف آنها برای شما استخدام شده تمام مراحل کارهای اجاره خودرو و تحویل آن را انجام میدهد. در واقع تنها کار شما در اجاره خودرو به این روش پرداخت پول و عقد یک قرارداد است.

اما معایب این نوع اجاره ماشین عروس میتواند موارد زیر باشد:

  • از آنجایی که هیچ مسئولیتی ندارید پس راندن ماشین فقط توسط راننده استخدام شده انجام میشود نه شخص دیگری.
  • در طی مسافرت، بودن و حضور راننده شاید ارتباط شما با همسرتان را محدود کند یا به نوعی موذب باشید در کنار راننده.

اجاره خودرو بدون راننده

در این نوع اجاره خودرو بدون راننده ، شما تمام مسئولیت خودروی اجاره ای را بر عهده میگیرید و آسیب هایی که در مدت زمان اجاره کردن خودرو ممکن است برایخودرو پیش بیاید را باید بر عهده بگیرید.

از مزایای اجاره خودرو بدون راننده میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • یکی از مزایاش اینه که شما خودروی اجاره ای را هر جا بخواهید میتوانید ببرید و راننده خودتان هستید نه شخص دیگری.
  • در طول سفر شما با همسرتان در ماشین تنها هستین و شخصی دیگر شما را موذب نمیکند یا محدودیتی ندارین.

اما از معایب اجاره خودرو بدون راننده هم میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • یکی از معایبش اینه که شما باید شرایط و قوانینی را برای اجاره ماشین عروس بدون راننده متحمل شوید.
  • هنگام اجاره خودرو بدون راننده از شما سفته یا چکی برای ودیعه گرفته میشود و همینطور دارک شناسایی شما کپیش گرفته میشود.
  • در هنگام تحویل خودروی اجاره ای باید وقت شناس باشید و در زمان مشخص خودرو را تحویل دهید که این میتواند شما را در شب عروسی کمی آزار دهد. چون برای هر ساعت تاخیر در تحویل خودروی اجاره ای قیمتی در نظر گرفته شده که باید پرداخت کنید.

نکاتی که هنگام اجاره ماشین عروس بهتر است در نظر بگیریم چیست؟

در هنگام اجاره خودرو برای شب عروسی بهتره که شرایط و داشتن امکانات آن خودرو را در نظر بگیریم و داشتن چه امکاناتی آن را جذاب تر و بهینه تر میکند. اگر ماشین عروس ما دارای ویژگی های زیر باشد طبیعتا جذاب تر خواهد بود:

  • ماشین عروس را از شرکت های جاره خودروی معتبر اجاره کنیم، شرکت هایی مثل رنتینال و…
  • اگر در شب عروسی خود فیلمبردار قصد فیلمبرداری در هنگام سفر را دارد بهتر است از ماشین های دودر استفاده نشود.
  • زوج های جوان باید به این نکته توجه کنند که داشتن آسایش در هنگام سوار و پیاد شدن در ماشین مهم است پس بهتر است که خودرویی انتخاب کنند که در آن آسایش داشته باشند. همینطور اگر برای اجاره ماشین عروس بدون راننده اقدام میکنید داشتن راحتی در هنگام رانندگی مهم است.
  • زمانی قصد ازدواج و برگزاری عروسی اجمالی دارین بهتر است یک ماه قبل از تاریخ عروسی خود نسبت به اجاره خودرو اقدام کنید و خودروی مورد نظرتان را در ان تاریخ رزرو کنید.
  • در هنگام اجاره ماشین عروس بهتر است کار تزئین و گل کاری را به خود شرکت بسپارید.

اجاره خودرو آراد سیر

هر شخصی چه زن چه مرد دوست دارد شب عروسی خود را در یک ماشین فوق العاده باشد و در این وضعیت اقتصادی ایران بهترین راهکار اجاره ماشین عروس از یک شرکت معتبر مثل رنتینال است.

چرا که شب عروسی یک شب به یاد ماندنی و تکرارنشدنی است و خود من به شخصه حاضرم حتی هزینه ای به مبلغ ۱۰ تا ۲۰ میلیون برای اجاره خودروی لوکس مثل پورشه، بنز، BMW و.. خرج کنم . امیدوارم شما هم شب عروسی به این زیبایی داشته باشید.

اجاره خودرو https://www.aradseir.com/ به سایت آراد سیر مراجعه فرمایید.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها