خرید اینترنتی روان کننده بتن

روان کننده بتن از مهم ترین افزودنی های بتن می باشد که در بهبود خواص و کارایی بتن، نقش موثری دارد. روان کننده ها دارای انواع مختلفی هستند که بدون تغییر در حجم آب بتن، منجر به افزایش سیالیت بتن می شوند که این موضوع در مقدار مصرف سیمان نیز تاثیر می گذارد. در صورتی که به دنبال راهی برای خرید روان کننده بتن با کیفیت بالا و هزینه ای به صرفه هستید، می توانید اقدام به خرید اینترنتی روان کننده بتن از بتن شیمی خاتم نمایید.

روان کننده بتن چیست؟

همانطور که می دانید بتن مخلوطی از آب، سیمان و سنگدانه است که ترکیبات آن معمولا شامل ۵۰ درصد سیمان، ۲۰ درصد آب و ۳۰ درصد سنگدانه می باشد. نقش آب در این مخلوط این است که در واکنش شیمیایی با سیمان شرکت می کند و منجر به روان تر شدن بتن می گردد.

در نظر بگیرید برای اینکه بتن حالت خمیری پیدا کند، باید آب بیشتری به آن اضافه شود؛ اما در میزان مصرف آب در بتن استانداردهایی وجود دارد که باید رعایت شود. به خصوص در زمانی که هوا گرم است و بتن کارپذیری خود را از دست می دهد، تنها راه بهبود کارایی بتن اضافه کردن آب می باشد. اما از سویی دیگر اضافه کردن آب بیش از حد مورد نیاز نیز منجر به جدا شدن دانه های بتن از خمیر سیمان می شود که این موضوع نیز افت کیفیت بتن را به همراه دارد.

با وجود شرایطی برای خرید اینترنتی روان کننده بتن این مشکلات برطرف می شود و می توان بدون اضافه کردن آب به بتن، کارایی بتن را با اضافه کردن روان کننده به آن بهبود بخشید. به همین دلیل است که به روان کننده بتن، کاهنده آب نیز می گویند.

خرید اینترنتی انواع روان کننده بتن

در صورتی که قصد خرید اینترنتی روان کننده بتن را دارید، باید در نظر داشته باشید که این افزودنی متناسب با شرایط پروژه در انواع مختلفی تولید و مورد استفاده قرار می گیرد. شما باید با در نظر گرفتن شرایط پروژه ای که برای آن نیاز به روان کننده بتن دارید، اقدام به خرید یکی از انواع روان کننده بتن کندگیر یا دیرگیر، روان کننده بتن معمولی و یا روان کننده بتن تند گیر یا زود گیر نمایید.

روان کننده های کندگیر به طور همزمان با کاهش میزان آب لازم، منجر به افزایش کارایی بتن نیز می شوند و زمان گیرش اولیه سیمان را به تاخیر می اندازند. در نظر داشته باشید که هر چه میزان آب کمتری در ساخت بتن مورد استفاده قرار بگیرد، مشکلات ثانویه اجرای بتن در پی تبخیر آب و سفت تر شدن بتن نیز کمتر می گردد؛ از همین رو برای کار با بتن در فصول گرم سال مناسب هستند.

روان کننده های تندگیر منجر به کاهش زمان گیرش بتن می شوند و بر خلاف بتن های کندگیر برای فصول سرد سال کارایی بهتری دارند. این نوع روان کننده ها به پرداخت بهتر بتن کمک می کنند.

از روان کننده های معمولی در پروژه های بسیاری و در هوای معتدل استفاده می شود. لازم است در هنگام خرید اینترنتی روان کننده بتن حتما به فاکتورهای موثر در کیفیت بتن توجه کنید و با در نظر گرفتن شرایط پروژه اقدام به خرید روان کننده مناسب نمایید. در صورتی که اطلاعات کافی در این زمینه ندارید، می توانید در زمینه خرید اینترنتی روان کننده بتن ، خرید و قیمت چسب بتن و … از کارشناسان بتن شیمی خاتم مشاوره دریافت کنید.

مزایای روان کننده بتن

همانطور که مطالعه کردید، اصلی ترین کاربرد روان کننده بتن، کم کردن میزان آب مورد نیاز برای روانی و کارایی بتن است. از مهم ترین خواص روان کننده های بتن که مجریان طرح را متقاعد به خرید اینترنتی روان کننده بتن می کند، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کم کردن میزان و نسبت آب به سیمان
  • افزایش مقاومت و دوام بتن
  • خرید اینترنتی روان کننده بتن به منظور کاهش میزان سیمان مصرفی
  • روان تر کردن بتن و بهبود کارایی آن
  • ایجاد قابلیت بتن ریزی طولانی مدت در هوای گرم و با دمای بالای ۴۰ درجه سانتی گراد
  • حفظ اسلامپ و کارایی بتن در مدت زمانی طولانی ‌تر
  • و …

کاربرد روان کننده بتن

ترکیباتی که در ساخت روان کننده بتن به کار رفته است، منجر به ایجاد خاصیت قطبی در این افزودنی شده است؛ به همین دلیل زمانی که با بتن مخلوط می گردد، یک ذره دو قطبی را ایحاد می کند. نتیجه این فرآیند این است که آب به راحتی از میان سیمان عبور می کند و نیاز مخلوط بتن به آب کاهش می یابد.

در واقع زمانی که فضای میان ذرات باز تر شود، آب با سطح بیشتری از سیمان در ارتباط است، به همین دلیل فرآیند هیدراتاسیون نیز بهبود پیدا می کند. در پروژه هایی که نیاز به بتن کم آب می باشد، خرید اینترنتی روان کننده بتن و استفاده از آن در تهیه بتن ضرورت دارد.

روان کننده بتن، به دلیل افزایش روانی و کارایی بتن، منجر به بهبود پمپاژ و کارایی آن می گردد و در پایان نیز بتن مقاومت بالا و نفوذپذیری بسیار کمی در برابر آب خواهد داشت. جالب است بدانید که با استفاده از روان کننده بتن، زمان گیرش تا حدود ۹۰ دقیقه نسبت به بتن بدون روان کننده به تاخیر می افتد.

قیمت روان کننده بتن در خرید اینترنتی روان کننده بتن

از دغدغه مجریان پروژه ها و طرح های عمرانی این است که در نهایت تمامی مراحل را به صورت اقتصادی پیاده سازی کنند؛ به همین دلیل از سوالات پرتکرار در بتن شیمی خاتم، سوال در مورد قیمت روان کننده بتن است. لازم است اشاره کنیم که روان کننده های بتن در دسته ارزان ترین افزودنی های بتن قرار می گیرند.

این موضوع به این معنا نیست که مجریان طرح ها می توانند با تهیه روان کننده های بتن ارزان، به مقدار بسیار زیادی از آن ها در تهیه بتن استفاده کنند.

استفاده از روان کننده های بتن باید به تناسب شرایط پروژه صورت بگیرد، به همین دلیل ابتدا لازم است از کارشناسان بتن شیمی خاتم مطابق پروژه ای که در آن در حال فعالیت هستید، راهنمایی و مشاوره دریافت کنید و سپس با تهیه روان کننده بتن مناسب، از آن استفاده نمایید.

فراموش نکنید غلظت روان کننده و میزان حجم استفاده از آن ها در پروژه های مختلف بسیار مهم است؛ اما با این حال نیز لازم است بدانید که روان کننده ها دارای انواع مختلفی هستند که می توانید پس از صحبت با کارشناسان، از هزینه نهایی محصول مورد نظر خود مطلع گردید.

نحوه خرید اینترنتی روان کننده بتن

بهترین روش برای تهیه یک روان کننده بتن مناسب و استفاده از آن، تهیه این افزودنی به قیمت بسیار مناسب و به صرفه است تا هزینه های نهایی پروژه نیز به این شیوه کاهش یابد. این موضوع با خرید روان کننده بتن به صورت مستقیم از کارخانه و حذف واسطه ها تحقق پیدا می کند.

از سویی دیگر با خرید اینترنتی روان کننده بتن از بتن شیمی خاتم، نیازی نیست برای دسترسی به محصول به دفتر فروش مراجعه کنید و کافی است پس از دریافت مشاوره از کارشناسان فروش و اطلاع از ویژگی های محصول، سفارش خود را ثبت کنید و پس از چند روز محصول مورد نظر را در هر کجای ایران که هستید، دریافت کنید.

لازم به ذکر است که شرکت بتن شیمی خاتم انواع روان کننده های بتن را تولید می کند و اگر نمی دانید کدام مورد مناسب شرایط پروژه شما، بهترین و مناسب ترین نتیجه را به همراه دارد، می توانید از پرسنل مجموعه که تخصص بالایی در این زمینه دارند، راهنمایی دریافت کنید. دریافت مشاوره این امکان را به شما می دهد تا مطابق شرایط پروژه خود و همینطور بودجه ای که برای آن در نظر گرفته اید، بهترین روان کننده و یا فوق روان کننده بتن را خریداری نمایید.

خرید اینترنتی روان کننده بتن از بتن شیمی خاتم

شرکت تولیدی بتن شیمی خاتم یکی از بزرگ ترین واحد های تولیدی در زمینه افزودنی های بتن، شرایطی را برای شما مشتریان گرامی در نظر گرفته است تا بتوانید بدون صرف زمان و وقت اضافی برای خرید حضوری، اقدام به خرید اینترنتی روان کننده بتن از بتن شیمی خاتم نمایید.

ما در این مجموعه بسیاری از محصولات خاص و کمیاب که پیدا کردن آن ها در بازار کمی دشوار است را برایتان در دسترس قرار داده ایم؛ ضمن اینکه شما می توانید ابتدا به وبسایت بتن شیمی خاتم مراجعه کنید و از محصولات موجود و قیمت های آن ها مطلع شوید. سپس با کارشناسان و متخصصین مجموعه در ارتباط باشید و پس از دریافت مشاوره رایگان، اقدام به خرید محصول مناسب نمایید.

جهت ارتباط با کارشناسان مجموعه می توانید از طریق راه های ارتباطی که در انتهای همین صفحه از وبسایت بتن شیمی خاتم درج شده است اقدام کنید و مراحل خرید اینترنتی روان کننده بتن را تکمیل نمایید.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها