قیمت خرید فالوور واقعی چگونه محاسبه می شود؟

مردم با اهداف مختلفی از شبکه‌های اجتماعی نظیر اینستاگرام استفاده می‌کنند. برخی از آن برای گذاران وقت استفاده کرده و برخی دیگر با راه‌اندازی پیج پربازدید، برای خود کسب و کار ایجاد می‌کنند. عده‌ای هم فقط به فکر مشهور شدن هستند. به هر حال هر هدفی که داشته باشید، موضوع مهمی که حتما با آن مواجه خواهید شد، فالوور است. چرا که فالوور حکم ستون پیج را دارد و بدون داشتن آن هیچ نتیجه‌ای نخواهید گرفت؛ بنابراین اگر تعداد فالوورهای شما کمتر است و قصد دارید آن را افزایش دهید، بهتر است بدانید که یکی از بهترین روش‌ها خرید فالوور واقعی اینستاگرام است.

هر چقدر فالوور شما بیشتر باشد، خریداران احتمالی شما نیز بیشتر می‌شود و در نتیجه سودتان چندین برابر افزایش پیدا می‌کند.

آیا خرید فالوور می‌تواند باعث رشد کسب و کار من شود؟

ممکن است این سوال برای شما پیش آمده باشد که چه نیازی به خرید فالوور فیک داریم و چرا باید اینکار را انجام دهیم؟

هنگامی که شما فالوور خریداری می‌کنید، چند چیز به دست می‌آورید.

۱.    تعداد فالوورهای شما بیشتر نشان داده می‌شود

مردم بیشتر به پیج‌هایی علاقه دارند و از آن‌ها خرید می‌کنند که تعداد فالوورهای بیشتری دارند. یعنی وقتی فالوورهای یک پیج بیشتر باشد، احساس خوبی نسبت به آن پیدا می‌کنند.

۲.    تعامل پست‌ها بالا می‌رود

منظور از تعامل تعداد لایک، کامنت، شیر و سیو پست‌ها است. عدد این موارد برای اینستاگرام مهم است و از روی این اعداد تشخیص می‌دهد که اهمیت پست چقدر است. هرچقدر لایک و کامنت بالا باشد، اینستاگرام آن را به عنوان پست جذاب در نظر می‌گیرد و وارد اکسپلور می‌کند.

اما ممکن است در هنگام خرید فالوور واقعی با عبارت‌هایی مانند فالوور واقعی، فالوور فعال و یا فالوور فیک مواجه شوید و ندانید که کدام یک را باید خریداری کنید. اگر بخواهیم تعریف ساده‌ای از این فالوورها داشته باشیم باید بگوییم که فالوور فیک به فالووری گفته می‌شود که هیچ فعالیتی نداشته و فقط تعداد فالوورهایتان را بالا نشان می‌دهد. اما فالوور فعال و واقعی همانطور که از اسم آن پیداست واقعی بوده و نسبت به پست‌های شما واکنش نشان می‌دهد.

خرید فالوور به تنهایی کافی نیست!

وقتی می‌خواهید در اینستاگرام کسب و کاری راه اندازی کنید، اولین کاری که باید انجام دهید تولید محتوا است. فرقی نمی‌کند که از چه راهی می‌خواهید فالوور جذب کنید، بدون داشتن محتوای مناسب و جذاب هیچ شانسی برای موفقیت نخواهید داشت.

هنگامی که یک نفر وارد پیج شما می‌شود ابتدا پست‌های شما را نگاه می‌کند. اگر محتوای ارزشمند درست کرده باشید، شما را فالو می‌کند. اما اگر محتوای شما مفید نباشد، پیج شما را ترک خواهد کرد. حالا منظور از محتوای ارزشمند چیست؟

محتوای ارزشمند یعنی محتوایی که به دانسته‌های کاربران اضافه کند و به سوالات آن‌ها پاسخ دهد. باید برای هر یک از پست‌ها و استوری‌ها وقت بگذارید و با توجه به نیاز مخاطبان، آن‌ها را منتشر کنید. اینکار باعث می‌شود اعتماد کاربران به شما بیشتر شود و در نتیجه محصولات شما را خریداری کنند.

مثلا اگر کارتان فروش محصول است، سعی کنید نحوه استفاده از محصول و معایب و مزایای آن را با کاربران به اشتراک بگذارید و اجازه دهید خودشان تصمیم بگیرند. تمام اطلاعات را صادقانه ارائه دهید و از ارائه اطلاعات غلط و اشتباه خودداری کنید.

با تولید محتوای هدفمند و بعد خرید فالوور اینستاگرام رشد شما انفجاری خواهد بود و در مدت کوتاهی فروش شما چندین برابر می‌شود.

خرید فالوور اینستاگرام را چطور انجام دهیم؟

خرید فالوور کار بسیار مهمی بوده و اگر اشتباهی در آن صورت بگیرید کسب و کار شما با مشکلات زیادی مواجه می‌شود. حتما دقت کنید فالووری که می‌خواهید بخرید، باید واقعی و فعال باشد و هرگز به سراغ فالوور فیک نروید. قیمت فالوور واقعی نسبت به فالوور فیک کمی بالا بوده ولی در عوض ارزش کسب و کار شما را به شدت بالا می‌برد.

آپ فالو آماده همکاری با شما عزیزان بوده و اگر قصد خرید فالوور ایرانی، واقعی و فعال اینستاگرام دارید، می‌توانید به وب سایت ما مراجعه کرده و فالوور مورد نیاز را سفارش دهید.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها