۵ هتل نزدیک بارگاه مقدس ثامن الائمه با قیمت ارزان

در سال‌های گذشته با افزایش آمار زائران امام رضا (ع) و اقامت آن‌ها در اطراف حرم، به تعداد مسافرخانه مشهد اضافه شده و البته کیفیت و خدمات پذیرایی بهتر شده است. با افزایش زائران امام رضا (ع) ساخت هتل نزدیک حرم نیز بیشتر شده است و انتخاب بهترین آن‌ها با قیمت ارزان تقریبا سخت شده است.

در این مقاله، سایت  رزرو هتل سفرانه با معرفی ۵ هتل نزدیک حرم مشهد با قیمت ارزان، به شما کمک می‌کند تا اقامت آرام و فوق‌العاده‌ای را تجربه کنید.

هتل نور مشهد

یکی از بهترین هتل‌ آپارتمان‌های مشهد که برخی از اتاق‌های آن به حرم مطهر امام رضا (ع) دید دارد، هتل نور است. این هتل سه ستاره فقط ۵ دقیقه با حرم فاصله دارد و برای زائرانی که اقامتی ارزان و عالی در مشهد را می‌خواهند، فوق‌العاده است. وعده‌های غذایی در این هتل به صورت فولبرد است و امکانات رفاهی آن شامل روم سرویس، خشکشویی، تبدیل ارز و رستوران است.

آدرس هتل نور مشهد: خیابان خسروی نو، جنب درب ورودی باب الجواد

 

هتل عماد مشهد

با فاصله ۷۰۰ متری از حرم امام رضا (ع) و در ضلع شمالی آن، هتل عماد مشهد با چهار ستاره قرار گرفته است. یکی از بهترین ویژگی‌های این هتل، نزدیک بودن آن به بازار رضا است که برای خرید سوغات می‌توانند به آن مراجعه کنند. همچنین، لازم به ذکر است که برخی اتاق‌های این هتل به حرم دید دارند و وعده‌های غذایی آن به صورت فولبرد محسوب می‌شود.

آدرس هتل عماد مشهد: میدان طبرسی، کوچه نوغان، نبش نوغان ۵

 

هتل آپارتمان ایزد مشهد

اگر به همراه خانواده یا دوستان خود، برای زیارت می‌خواهید به مشهد مقدس سفر کنید؛ پیشنهاد ما به شما رزرو هتل آپارتمان ایزد مشهد است. این هتل آپارتمان سه ستاره، تنها ۷ دقیقه با بارگاه امام رضا فاصله دارد و دارای واحدهای اقامتی به صورت سوئیت‌های فولبرد دو تا چهار نفره و آپارتمان‌های یک خوابه و دو خوابه مناسب اقامت با ظرفیت چهار تا شش نفر است.

در صورتی که با خودرو شخصی برای زیارت به مشهد سفر می‌کنید، هتل آپارتمان ایزد مشهد پارکینگ رایگان دارد. لازم به ذکر است که هتل ایزد مشهد، ارزان‌ترین هتل نزدیک به حرم است که می‌توانید از آن بهره‌مند شوید.

آدرس هتل آپارتمان ایزد مشهد: خیابان طبرسی، طبرسی ۱۹

 

هتل رضویه مشهد

یکی از باسابقه‌ترین هتل‌های نزدیک حرم با اتاق‌های فولبرد و قیمتی اقتصادی، هتل رضویه مشهد است. این هتل، یک ساختمان ۱۳ طبقه با ۹۲ باب واحد اقامتی است که به اتاق‌های یک الی سه تخته و سوئیت‌های چهار الی پنج تخته فولبورد و غیرفولبورد تقسیم شده است. هتل سه ستاره رضویه مشهد، به حرم دید دارد و فقط با ۷ دقیقه پیاده‌روی می‌توانید به حرم برسید.

آدرس هتل رضویه مشهد: میدان بیـت المقدس، جنب بازار امام رضا (ع)

 

هتل قدس مشهد

هتل قدس مشهد، یکی از قدیمی‌ترین هتل‌ها در این شهر زیارتی است که از سال ۱۳۵۹ شروع به فعالیت کرده است. این هتل دو ستاره، در مقایسه با سایر هتل‌های هم امتیاز خود از امکانات بیشتری برخوردار است. کادر مجرب و قیمت مناسب هتل قدس مشهد، سالانه زائران بسیاری را جذب می‌کند. اما اصلی‌ترین ویژگی این مسافرخانه مشهد، نزدیک بودن و دید بسیار عالی آن به حرم است.

آدرس هتل قدس مشهد: میدان بیـت المقدس، خیابان خسروی نو، مقابل درب باب الجواد حرم مطهر

در آخر امیدواریم که این مقاله برای شما مفید بوده و برای رزرو هتل نزدیک حرم در مشهد به شما کمک کرده باشد. توجه داشته باشید که سایت سفرانه، با کادری مجرب و پاسخگویی سریع در کنار شماست تا اقامتی آرام و فوق‌العاده را، در هر یک از شهرهای ایران تجربه کنید.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها