ریسه های لوپ لاین را از کجا خریداری کنیم ؟

برند های معتبر در بازار ایران ، ریسه های ال ای دی را به صورت کاملا انعطاف پذیر و قابل خم شدن طراحی و تولید می کنند. ریسه های تولید شده توسط برند لوپ لایت ، شدت های نور مختلفی را به شما ارائه داده و در رنگ بندی های مختلفی در دسترس می باشد. اگر از آن دسته افرادی هستید که علاقه به کنترل رنگ های ریسه خود دارید ، پیشنهاد می کنیم که از ریسه های ال ای دی کنترل شونده استفاده نمایید. با استفاده از این سیستم ، شما قابلیت دستیابی به سیستم های مختلف فلش نور ، تغییر رنگ و موج‌ نور را به دست خواهید آورد. جهت آشنایی با برند لوپ لایت و آشنایی با محصولات دیگر این مجموعه ، به شرکت برق نت مراجعه نمایید. محصولات دیگری مانند چراغ باغی شب تاب و دیگر تجهیزات روشنایی را ، در مجموعه ما خواهید یافت. پیشنهاد می کنیم که به سایت barghnet.com مراجعه کرده و از جدیدترین تجهیزات شرکت دیدن کنید.

ویژگی های ریسه ال ای دی لوپ لایت چیست ؟

ریسه ال ای دی لوپ لایت ، یک برد مدار انعطاف پذیر است که با چراغ های LED پر شده است. همچنین به عنوان نور نواری یا روبانی LED شناخته می شود و معمولاً دارای پشتی چسبنده است. روشنایی ال ای دی ، بیش از پنجاه سال است که وجود داشته است و فناوری مورد استفاده در طول زمان تکامل یافته است. نوار های نور ال ای دی ، به طور سنتی عمدتاً در کاربرد های نورپردازی تزئینی و برجسته استفاده می شود. با این حال ، عملکرد پیشرفته محصولات امروزی ، استفاده گسترده تری را تضمین کرده است. مجموعه لوپ لایت ، با اقدامات پیشرو و گسترده در زمینه تولید انواع تجهیزات روشنایی ، محصولات بسیار جذابی را ارائه می دهد. جهت خریداری محصولات برند لوپ لایت ، می توانید به وبسایت barghnet.com مراجعه کرده و انواع متنوعی از تجهیزات روشنایی را مشاهده نمایید.

آیا ریسه های نورانی قابل تغییر اندازه هستند ؟

ریسه های نورانی ال ای دی ، در طول ها و اندازه های مختلف موجود است. بسیاری از محصولات به اندازه‌ ای باریک و انعطاف‌ پذیر هستند که می‌ توانند در مکان‌ های نامناسب ، مانند زیر کابینت‌ ها و اطراف درب‌ ها ، کار گذاشته شوند و تاثیر زیادی داشته باشند. ریسه های نورانی ال ای دی را می توان در اندازه های مختلف برش داد و در سایز های مختلف از آنها استفاده کرد. یک نوار چسب محکم در پشت نوار ، به کاربران اجازه می دهد تا چراغ ها را پوست کنده و به چندین سطح مختلف بچسبانند. مانند دیگر ال ای دی ها ، نوارهای نور دارای مصرف کم انرژی هستند. از تک رنگ‌ ها گرفته تا گزینه‌ های تغییر رنگ ، نوار های نور ال ای دی را می‌ توان برای ایجاد طیف گسترده‌ ای از جلوه‌ های نوری مختلف به صورت مقرون‌ به‌ صرفه استفاده کرد. استفاده از ریسه های لوپ لایت ، برای تغییر دکوراسیون و تزئینات داخلی خانه نیز اهمیت دارد.

چراغ باغی شب تاب چه ویژگی هایی دارد ؟

باغ شما ، مکانی است که تفریحات و اوقات فراغت خود را در آن می گذرانید. هنگامی که درختان و گل های خود را کاشتید و باربیکیو را در ایوان پشتی راه اندازی کردید ، ممکن است فکر کنید کار شما تمام شده است. اضافه کردن نورپردازی منظره و چراغ های باغ ، راهی عالی برای برجسته کردن بهترین ویژگی های محیط شما و تبدیل باغ شما به مکانی امن تر است. نورپردازی فضای باز را برای پروژه محوطه سازی بعدی خود در نظر بگیرید تا حیاط خود را گرم و زیبا کنید. با استفاده از چراغ باغی شب تاب ، می توانید روشنایی خاص و جذابی را در محوطه خود ایجاد کرده و از آن لذت ببرید. پاسیو و حیاط خلوت باغ شما ، مکان های مناسبی برای پذیرایی از مهمانان ، صرف غذا و گذراندن وقت با فرزندان و خانواده هستند. نورپردازی در فضای باز ، به فضاهای بیرونی شما روشنایی می بخشد و آن را در شب قابل استفاده می کند. چراغ باغی شب تاب ، به شما این امکان را می‌دهد که وقتی بچه‌ ها بیرون بازی می‌ کنند ، از نور روشن‌ تری داشته و خطرات زمین خوردگی کمتر شود. برای سفارش این محصولات ، به وب سایت barghnet.com سر بزنید.

ریسه های ال ای دی قاب کنترل

از کاربرد و نصب گرفته تا طرح رنگ و منبع تغذیه ، در نظر گرفتن چندین فاکتور در هنگام انتخاب نوارهای نور ال ای دی مهم است. برای مناطق بزرگتر و تاسیسات دائمی تر ، روشنایی نوار ال ای دی سیمی ، برق تطبیق پذیری بیشتری را ارائه می دهد. روشنایی ال ای دی ، نسبت به روشنایی سنتی انرژی کمتری مصرف می کند. کاربرد و نیاز مورد نظر شما ، بر انتخاب طول و رنگ ریسه های ال ای دی تاثیر می گذارد. نوارهای نور LED ، در طیف وسیعی از دمای رنگ های مختلف موجود است که به کاربر امکان می دهد تا سایه های مختلف نور ایجاد کند. از نورهای گرم تا سرد ، می توان از چراغ های نوار LED ، برای ایجاد محیط های مختلف استفاده کرد. ریسه های ال ای دی که قابلیت تنظیم دارند ، کنترل کاملی بر نور را ارائه می‌ کنند و اجازه می‌ دهند تا فضای داخلی مطابق با حال و هوا تغییر کند. برخی از چراغ های نوار LED نیز ، گزینه های چند رنگی را ارائه می دهند.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها