خرید پاد سیستم ارزان با تخفیف ویژه در روکوویپ

با پیشرفت تکنولوژی در دنیای امروز و افزایش آگاهی مردم، سبک زندگی افراد به سمت و سوی سلامتی در حرکت است. با اختراع ویپینگ در حدود دو دهه اخیر، دیگر نگرانی در مورد ترک سیگار، قلیان و رهایی از مضرات آن‌ها وجود ندارد. البته که ویپینگ تنها راه ترک سیگار و قلیان نیست، اما راهی مطمئن‌تر و ساده‌تر از ویپینگ وجود ندارد. ما در این مقاله قصد داریم به بررسی پاد سیستم، انواع پاد سیستم، بازه‌ی قیمت، برترین برندها و غیره بپردازیم. تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

پاد سیستم چیست؟

پادسیستم

در ابتدای امر می‌خواهیم بدانیم که پاد سیستم چیست؟ در واقع پاد سیستم (pod system) همان سیگارهای الکترونیکی یا پاد مادهایی هستند که از یک کارتریج از پیش پر شده به نام غلاف استفاده می‌کنند که مایع الکترونیکی را در خود نگه می‌دارد. به جای نیاز به پر کردن مجدد مخازن یا تعویض کویل، غلاف به صورت مستقل است و به سادگی در دستگاه قرار می گیرد.

تمام جنبه‌های دیگر دستگاه مانند یک سیستم غیر پاد است. اتومایزر مایع را گرم می‌کند و بخار به همان روشی که سیستم‌های دیگر تولید می‌کنند، تولید می‌شود. استفاده از بهترین غلاف‌ها ممکن است ساده باشد، اما تنها به افراد مبتدی تعلق نمی‌گیرد. افراد کهنه کار و با تجربه نیز دوست دارند یک ویپ دوم داشته‌ باشند تا از آن به عنوان یک سیستم زاپاس یا به عنوان پشتیبان (در صورتی که ویپ اول کل روز را کار می‌کند و ممکن است از کار بیفتد) استفاده کنند.

مزایای استفاده از پاد سیستم چیست؟

همانطور که می‌دانید انواع مختلفی از دستگاه‌های ویپینگ وجود دارد، ما می‌خواهیم بدانیم که پاد سیستم چه مزایایی نسبت به سایر دستگاه‌ها دارد که موجب ترغیب مشتری می‌شود. مزایای استفاده از پاد سیستم عبارتند از:

  1. استفاده آسان

قرار دادن یک کارتریج ایجویس e-juice در قلم ویپ و سپس استعمال آن، در واقع آسان‌تر از روشن کردن یک سیگار است. همچنین تعمیر و نگهداری آن بسیار ساده و راحت است. غلاف را در آن قرار دهید و استعمال ویپ را شروع کنید.

  1. حجم جمع و جور

 

اکثر پاد مادهایی که از کارتریج‌ها یا غلاف‌های از پیش پر شده استفاده می‌کنند، معمولا کوچک‌تر از نمونه‌های قابل شارژ مجدد خود هستند. همچنین چون ابعاد و حجم پاد سیستم‌ کوچک‌تر و به اصطلاح جمع و جورتر است، به راحتی در جیب جای می‌گیرد و حمل ونقل آسان‌تری نسبت به سیستم‌های غیر پاد دارد. پس این یک امتیاز عالی برای پاد سیستم‌ها است.

  1. قابلیت حمل و نقل آسان

از آنجایی که پاد سیستم نیازی به پر کردن مجدد ندارد و معمولاً بسیار کوچک است، برای بیرون بردن و گشت و گذار یا حتی حمل در سفر نیز آسان است. چند غلاف را بیرون بیاورید و در طول روز بدون هیچ سر و صدا یا آشفتگی از سیگار الکترونیکی خود استفاده کنید.

  1. مقرون به صرفه بودن

معمولا پاد سیستم‌ها، قیمت مناسب‌تری نسبت به سایرین دارند. مدل‌های قابل بازسازی و تعمیر، از قبل هزینه بیشتری می‌طلبند و برای قطعات جانبی و جایگزین هزینه زیادی دارند. خرید غلاف معمولاً ارزان‌تر از نیاز به خرید کویل‌های جدید یا سایر عناصر است و در هزینه‌های اولیه و زمان به مرور صرفه‌جویی می‌کند.

  1. محتاطانه

پر کردن مجدد مخزن جویس یا مایع الکترونیکی خیلی محتاطانه نیست، اما قرار دادن یک غلاف در قلم یا ماد ویپ سریع و آسان می‌باشد. سیستم‌های پاد برای بخار مخفی کاری ایده‌آل هستند.

انواع پاد سیستم

شاید به نظر برخی افراد تفاوت پاد سیستم‌ها تنها در ظاهر آن‌ها باشد. این تفکر، یک تفکر اشتباه است و باید گفت که پاد سیستم‌های برند‌های مختلف با یکدیگر تفاوت ظاهری دارند و علاوه بر تفاوت ظاهری در موارد زیر نیز، با یکدیگر متفاوتند:

  • میزان نگهداری شارژ و قدرت باطری

  • تغییر حجم دود (بخار) خروجی به وسیله تغییر وات

  • اتوماتیک یا دستی بودن کویل

  • قابلیت تعویض کویل

  • حجم مخزن کارتریج

  • نوع پورت شارژر

موارد ذکر شده موجب ایجاد تفاوت در پاد سیستم‌ها شده‌ است. به طور کلی می‌توان پاد سیستم‌ها را در دسته‌های مختلفی قرار داد. در برخی از مدل‌ها امکان تعویض کویل وجود دارد، چرا که از بدنه اصلی مجزا است و به همین دلیل می‌توان کویل را به صورت جداگانه خریداری کرد.

در برخی مدل‌ها امکان تغییر وات یا همان قدرت باتری وجود دارد و تاثیر آن بر روی حجم دود یا همان بخار خروجی است. در دیگر مدل‌ها امکان مکش هوا از قسمت لبی وجود دارد که این پدیده موجب فعال شدن قابلیت اتوماتیک یا خودکار دستگاه می‌شود. برخی پاد سیستم‌ها نیز یکبار مصرف هستند. سایر مدل‌ها ترکیبی از همین مدل‌ها می‌باشند و در همین دسته‌ها قرار می‌گیرند.

پاد سیستم یکبار مصرف چه کارایی دارد؟

پاد سیستم یکبار مصرف بیشتر مناسب افرادی است که می‌خواهند برای اولین بار ویپینگ را تجربه کنند. اهداف افراد می‌تواند متفاوت باشد، برخی افراد از پاد سیستم برای ترک سیگار استفاده می‌کنند. این افراد می‌توانند تا چند روز از پاد سیستم استفاده کرده و سپس تصمیم بگیرند که می‌توانند پاد سیستم را جایگزین سیگار کنند یا خیر؟ سپس اگر برایشان مناسب بود می‌توانند انواع پاد سیستم را تهیه و استفاده کنند.

برخی نیز برای اولین بار است که می‌خواهند از ویپ به عنوان یک سرگرمی لذت ببرند، این افراد نیز می‌توانند به جای آنکه برای یک پاد سیستم گران قیمت هزینه کنند، ابتدا به مدت چند روز از پاد سیستم یکبار مصرف استفاده کنند و در صورت رضایت، سایر مدل‌های پاد سیستم را امتحان کنند. برای تهیه پاد سیستم یکبار مصرف می‌توانید به سایت فروشگاه روکوویپ مراجعه نمایید.

خرید پاد سیستم به صورت آنلاین

همانطور که قبلا نیز اشاره کردیم، پاد سیستم‌ها برند‌های مختلفی دارند و شما می‌توانید طبق علاقه و سلیقه خود از میان دنیای بزرگ پادسیستم‌ها، محصول مورد نظر خود را خریداری کنید. برای خرید یک پاد سیستم اورجینال و با کیفیت باید از یک فروشگاه مطمئن خرید کرد.

یکی از معتبرترین فروشگاه‌های آنلاین فروشگاه روکو ویپ است که محصولات اورجینال و معتبر را با تخفیفات ویژه ارائه می‌کند. شما می‌توانید با جستجو، بهترین برند و یا طعم مورد نظر خود را پیدا کنید و لذت خرید ویپ مطمئن را با تیم روکو تجربه کنید.

بازه‌ی قیمت پاد سیستم چقدر است؟

اگر بخواهیم به شما یک بازه قیمت در رابطه با قیمت پاد سیستم بدهیم، باید میزان استفاده پاد سیستم اولیه که قصد خرید آن را دارید و غلاف‌های مختلف آن را در نظر بگیریم. در ابتدای کار باید گفت که برای تهیه یک پاد سیستم شما می‌توانید از ۶۰۰ هزار تومان به بالا هزینه کنید.

برای تهیه جویس و تجربه طعم‌های متفاوت نیز باید این نکته را در نظر گرفت که جویس‌ها در حجم‌های متفاوتی ارائه می‌شوند، ولی به صورت میانگین هر ۱۰ میلی لیتر آن، از ۱۰ تا ۱۳ هزارتومان موجود است.

کلام آخر

هر شخص تجربه منحصر به فردی از ویپینگ دارد. یکی از آسان‌ترین راه‌های ویپینگ استفاده از پاد سیستم است که گفتیم اصلی‌ترین مزایای آن استفاده آسان، جابجایی و حمل راحت، حجم کوچک و جمع و جور آن، محتاطانه بودن و مقرون به صرفه بودن آن است. شما برای پاد سیستم خود می‌توانید غلاف‌هایی با جویس‌های متفاوت تهیه کنید و در طول روز بدون نگرانی و دغدغه درباره تعویض کویل، از ویپینگ لذت ببرید.

اگر مبتدی هستید و برای اولین بار می‌خواهید از پاد سیستم استفاده کنید، پیشنهاد ما به شما تهیه پاد سیستم یکبار مصرف است. تمام محصولات ویپینگ به صورت مقطعی به کشور وارد می‌شوند به همین دلیل تنوع بالایی در این قبیل محصولات مشاهده می‌کنیم. امیدواریم این مطالب برای شما کار آمد و مفید باشند. ممنون که تا انتهای این مقاله همراه ما بودید.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها