تجربه اقامتی ارزان در هتل ناز کرمان

اگر به فکر اقامت در هتلی ارزان و شیک هستید، می توانید برای رزرو هتل ناز کرمان اقدام کنید. هتل ناز کرمان، هتلی دو ستاره است که در بلوار شهید صدوقی تهران قرار دارد. هتل ناز کرمان، ساختمانی ۳ طبقه است که ۲۸ واحد اقامتی مختلف دارد. یکی از مزایای اقامت در هتل ناز کرمان، موقعیت مکانی عالی این هتل است که در مرکز شهر کرمان قرار دارد و دسترسی به مکانهای دیدنی کرمان را برای مهمانان عزیز راحت تر می کند.

آشنایی با هتل ناز کرمان

هتل ناز کرمان، هتلی دو ستاره است که در سال ۱۳۶۰ ساخته شده و در سال ۱۳۸۰ بازسازی شده است تا تمام بخش های هتل، تمیز و نو شوند. در هتل ناز کرمان، شما می توانید از میان انواع اتاق های یک تخته، دو تخته و سه تخته، واحد اقامتی دلخواه خود را انتخاب کنید.

در این هتل، انواع امکانات رفاهی در اختیار مهمانان عزیز قرار می گیرد تا اقامتی آرام و راحت را در این هتل تجربه کنند. از جمله امکانات رفاهی موجود در هتل ناز کرمان می توان به وجود تلویزیون، تلفن، کمد لباس، کولر، یخچال، مینی بار، لوازم بهداشتی، حوله، گیرنده دیجیتال، شوفاژ، دستمال کاغذی، اینترنت، میز آرایش و… اشاره کرد.

با اقامت در اتاق های هتل ناز کرمان مشاهده خواهید کرد که چشم انداز اتاق های هتل رو به شهر است و منظره زیبایی دارد. در هتل ناز کرمان، خدمات رفاهی مختلفی مانند خدمات ترانسفر مسافر، تاکسی سرویس، خدمات بیدارباش و خدمات خانه داری برای مهمانان عزیز انجام می شود.

تمام افراد با رزرو هتل ناز کرمان، از بوفه صبحانه رایگان بهره‌مند می شوند و می توانند روزشان را با خوردن صبحانه خوشمزه هتل آغاز کنند. سالن صبحانه خوری هتل ناز کرمان، ظرفیت پذیرایی از ۳۰ نفر به صورت همزمان را دارد.

تجربه اقامتی دلچسب و ارزان در هتل ناز کرمان

اگر دوست دارید در هزینه های سفرتان صرفه‌جویی کنید و اقامتی ارزان و اقتصادی در کرمان داشته باشید، می توانید برای رزرو هتل ناز کرمان اقدام کنید. هزینه اقامت در هتل ناز کرمان، بسیار مناسب و منطقی است و باعث کاهش هزینه های سفر می شود. اگر دلتان می خواهد در فضایی دلنشین و ساده اقامت داشته باشید، هتل ناز کرمان انتخاب خوبی برای اقامت شما است. علاوه بر هزینه مناسب این هتل، موقعیت مکانی هتل ناز کرمان، از دیگر مزایای این هتل دوستاره محسوب می شود.

دسترسی راحت از هتل ناز به مراکز خرید و مکانهای تاریخی کرمان

هتل ناز کرمان در مرکز کرمان و بلوار شهید صدوقی قرار دارد. از هتل ناز می توانید پیاده راه بیفتید و به باغ موزه هرندی در کرمان برسید. همچنین برای رفت و آمد در کرمان می توانید از خدمات تاکسی سرویس هتل ناز کرمان استفاده کنید. از هتل ناز کرمان، شما می توانید با ماشین راه بیفتید و در عرض ۳۵ دقیقه، خودتان را به باغ شاهزاده ناهان برسانید که یکی از مکانهای دیدنی جذاب در کرمان است. هتل ناز به سایر مکانهای مهم کرمان مانند مسجد تاریخی گنجعلی خان، گنبد تاریخی جبلیه، موزه آکواریوم کرمان، سینما مهتاب و شهربازی کرمان هم نزدیک است. در اطراف هتل ناز هم تعداد زیادی رستوران ایرانی و رستوران ایتالیایی را مشاهده خواهید کرد که می توانید برای خوردن وعده های غذایی خود به این رستوران ها مراجعه کنید.

برای خرید سوغاتی های کرمان مانند ظروف مسی، پته دوزی، کلمپه و… هم می توانید سریع به بازار کرمان بروید و انواع خوراکی ها و صنایع دستی کرمان را با کیفیت عالی تهیه کنید.

بنابراین اگر به فکر اقامت در هتلی ساده با فضای مناسب و تمیز علاقه دارید، هتل ناز کرمان گزینه بسیار خوبی برای شما است. برای رزرو هتل ناز کرمان، شما می توانید همین حالا به سامانه سفربازی مراجعه کرده و اتاق های این هتل را با بهترین قیمت رزرو کنید. با اقامت در هتل ناز کرمان در سفرهای کاری و سفرهای خانوادگی، اوقاتی آرام و دلنشین را در این هتل تجربه می کنید و هزینه های سفرتان را نیز کاهش خواهید داد.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها