پرطرفدارترین تفریحات دریایی کیش چیست؟

تفریحات دریایی کیش

پرطرفدارترین تفریحات دریایی کیش که در طول سال افراد زیادی را به سمت این جزیره می‌کشاند، در این مطلب مورد بررسی قرار گرفته می شود. جزیره کیش یکی از زیباترین جزیره ها است که گذشته از شرایط و موقعیت جغرافیایی خود دارای انواع تفریحات آبی و دریایی است. اگر شما نیز از لحاظ روحی و جسمی خسته هستید و به دنبال سفر می باشید ما جزیره ی زیبای کیش را به شما پیشنهاد می کنیم. در این جزیره علاوه بر لذت بردن از مناظر و سواحل می توانید از انواع تفریحات هیجان انگیز بهره ببرید. تفریحات این جزیره خود به تنهایی عامل جذب گردشگران بسیار زیادی شده است.

پرطرفدارترین تفریحات دریایی کیش غواصی ،پاراسل و شاتل هستند که می توانند لحظات شادی برای افراد ایجاد کنند. این تفریحات چنان زیاد و پرطرفدار هستند که گاها فرصت تجربه ی همه آن ها برای گردشگران پیش نمی آید. شما می توانید با مقداری پس انداز و یک بار سفر در طول سال به این جزیره، نه تنها از تمامی تفریحات آبی این جزیره بهره ببرید بلکه خستگی دوران کار را نیز از بدن خود بیرون کنید. اما اگر شما نیز تا به حال از این تفریحات آبی استفاده نکرده اید پس بهتر است با ما همراه باشید.  ما در مورد هر یک از این موارد به اختصار توضیحاتی را در اختیار شما قرار می دهیم. مراکز تفریحی و مراکز خرید جزیره کیش بسیار زیاد می باشند برای پی بردن از تمامی این موارد بهتر است برای یکبار هم که شده به این جزیره زیبا بیایید.

تفریحات دریایی کیش
تفریحات دریایی کیش

غواصی کیش

غواصی یکی از پرطرفدارترین تفریحات دریایی کیش است. غواصی واژه ای آشنا است که همه ی شما با آن آشنایی مختصری دارید. با غواصی در زیر آب های زیبای جزیره کیش می توانید به حقیقت دنیای زیر آب پی ببرید.

شما با غواصی کیش می توانید به همراه مربی و با تجهیزات به زیر آب بروید و عظمت و قدرت خداوند را از نزدیک ببینید. برای انجام غواصی در جزیره کیش نیاز به این نیست که شما حتما شنا بلد باشید. تجهیزاتی که در اختیار شما قرار داده می شود و راهنمایی های مربی به شما کمک می کند که به راحتی این کار را انجام دهید. برای انجام غواصی کیش محدودیت جنسیتی وجود ندارد بلکه هم خانم و هم آقا می توانند این کار را انجام دهند. خانم ها زیر نظر مربی خانم و در شرایط مناسب خود، کار غواصی را انجام می دهند. مدت زمان انجام غواصی و مدت زمان رفت و برگشت مشخص می باشد. برای اینکه بتوانید این کار را در نهایت امنیت و آرامش انجام دهید بهتر است به صحبت‌های مربیان، خوب گوش کنید.

پاراسل کیش

پاراسل کیش را نیز می توان جزو پرطرفدارترین تفریحات آبی کیش به حساب آورد. در واقع پاراسل به نوعی از تفریح آبی گفته می شود که افراد سوار یک چتر هستند و آن چتر به وسیله طناب به یک قایق موتوری متصل است. به ترتیب این که، قایق شروع به حرکت می کند چتر نیز به هوا می رود. با افزایش سرعت، چتر در آسمان اوج می گیرد و شما از بالا می توانید به مناظر زیبای اطراف اشراف داشته باشید. پاراسل کیش را می توانید تک نفره، دو نفره و یا حتی سه نفره یا به صورت دو بزرگسال و یک کودک انجام دهید. با سوار شدن پاراسل اوج هیجان در زندگی را می توانید تجربه کنید. حضور در ارتفاع و لذت بردن از هوای مطبوع بالا و تماشای دریا و مناظر ساحل می تواند یک خاطره به یادماندنی برای هرکسی ایجاد کند.

پاراسل
پاراسل

شاتل کیش

شاتل کیش را نیز می توان در لیست پرطرفدارترین تفریحات دریایی کیش قرار داد. شاتل به این صورت است که تعدادی از افراد بر روی یک تیوپ می نشینند و با یک قایق موتوری توسط یک طناب کشیده می شوند. حداقل تعداد برای شاتل دو نفر می باشد. اگرچه که شاتل به نظر خطرناک می رسد اما تمامی تمهیدات لازم جهت ایمنی شما انجام می شود. بنابراین نباید نگران باشید و هیجان این بازی را از دست بدهید. کسانی که اهل شادی و هیجان هستند بهتر است برای یکبار هم که شده شاتل را امتحان کنند آن گاه متوجه حس جذاب و خوب آن می شوند.

شاتل
شاتل

لیست مراکز ارائه دهنده تفریحات دریایی کیش

مراکز مختلفی وجود دارند که پرطرفدارترین تفریحات دریایی کیش را با قیمت ها و شرایط مختلف ارائه می دهند. برای اطلاع از لیست این مراکز و هزینه ها و شرایط می توانید به صفحات این مجموعه ها در اینترنت مراجعه کنید. کیش تک یکی از بهترین مجموعه ها در زمینه ارائه این خدمات می باشد. شما می توانید بلیط این تفریحات را به صورت اینترنتی رزرو کنید. با بررسی مراکز مختلف و بالا و پایین کردن شرایط هر مجموعه می توانید مناسب ترین گزینه را انتخاب کنید. در تمامی این مجموعه ها شرایط سنی و قوانین برای اطلاع متقاضیان قرار داده شده است. ممکن است در بعضی از مواقع سال، شرایط امکان تهیه بلیط برای متقاضیان وجود نداشته باشد. خرید اینترنتی بلیط پرطرفدارترین تفریحات دریایی کیش یک مزیت خوب برای کسانی است که امکان خرید حضوری برای آن ها وجود ندارد.

تخفیفات ویژه برخی از این مراکز  نیز از جمله مزیت های دیگر است که توانسته توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کند. تفریحات دریایی کیش به غواصی، پاراسل و شاتل محدود نمی شوند. در این جزیره تفریحات دریایی دیگری نیز وجود دارد که مورد توجه بسیاری از گردشگران می باشد. کلا سفر به جزیره کیش همراه با تفریح و هیجان است. در این جزیره تفریحاتی را تجربه می کنید که در هیچ کجا ندیده اید. آب و هوای این جزیره معمولا در تمامی ایام مناسب می باشد. بنابراین در تمامی ایام سال این جزیره میزبان گردشگران است. ایام تعطیلات هجوم مسافران به این جزیره چنان زیاد می شود که معمولا امکان استفاده از بعضی تفریحات وجود ندارد. نه تنها گردشگران داخلی بلکه گردشگران خارجی نیز سعی می کنند سفر به این جزیره  را در برنامه خود قرار دهند. هیجان و لذت سفر به کیش می تواند خستگی های چند ساله شما را به خوبی رفع کند.

غواصی کیش
غواصی کیش
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها