بهترین فانوس و چراغ‌های کمپینگ و کوهنوردی

فانوس کمپینگ یا چراغ کمپینگ جزو وسایل ضروری در کمپینگ‌ها و برنامه‌های کوهنوردی و طبیعت‌گردی محسوب می‌شود. این فانوس‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که مناسب استفاده در محیط‌های خشن‌تر و سخت‌تر باشند تا آسیب نبینند و از کار نیفتند. همچنین حمل و جابجایی آنها آسان بوده و به راحتی می‌توان آنها را در چادر کمپ یا به درخت آویزان کرد یا بر روی سطح زمین قرار داد بدون اینکه آسیبی به آنها برسد.

ضمن اینکه این منابع روشنایی را می‌توان علاوه بر کمپینگ‌ها به عنوان وسیله‌ای دم دستی و کارراه‌انداز در اتومبیل یا منزل نگهداری کرد تا در مواقع اضطراری در جاده یا به هنگام قطع برق در منزل بتوان از آنها استفاده کرد.

وزن سبک این چراغ‌ها، دوام طولانی مدت باتری، قدرت و وسعت نوردهی بالا، آنها را گزینه مناسبی برای استفاده در کمپینگ‌ها و موارد اضطراری می‌کند.

اما با وجود تنوع بسیار زیاد فانوس‌ها و چراغ‌های کمپینگ و کوهنوردی، کدامیک از آنها بهترین محسوب می‌شود؟ مواردی همچون طراحی، استقامت، مقرون‌به‌صرفه بودن، کیفیت ساخت، نوع شارژ شدن باتری، مدت زمان دوام باتری، سبکی و کم‌حجم بودن، مقدار نوردهی و… فاکتورهای اصلی در انتخاب بهترین فانوس برای کمپینگ محسوب می‌شوند. به همین منظور، در این مقاله تصمیم داریم تا تعدادی از بهترین فانوس‌ها و چراغ‌های کمپینگ و کوهنوردی را به شما عزیزان معرفی کنیم.

فانوس کمپینگ نایتکر Nitecore LR60

فانوس کمپینگ نایتکر مدل Nitecore LR60 به گونه‌ای طراحی شده که به دلیل حجم کوچک و فرم خاص آن به راحتی در دست جای می‌گیرد و می‌توانید آن را جابجا کنید. ضمن اینکه در پایه این فانوس یک آهنربای قوی تعبیه شده که می‌توانید آن را به راحتی به سطوح فلزی بچسبانید. و علاوه بر آن، دارای یک حلقه استیل جمع شونده است که می‌توانید از آن نیز برای جابجایی و آویزان کردن فانوس استفاده کنید. این فانوس نوری شبیه نور خورشید با دمای رنگ ۴۰۰۰ تا ۴۵۰۰ کلوین تولید می‌کند که بسیار آرامبخش و طبیعی است.

در این چراغ کمپینگ شما به دلخواه خود می‌توانید یا از باتری ۳۵۰۰ میلی آمپر و یا ۵۰۰۰ میلی آمپر لیتیوم یونی استفاده کنید. ضمن اینکه می‌توانید از آن به عنوان پاور بانک برای شارژ سایر دستگاه‌های همراه خود از قبیل گوشی، تبلت و… نیز استفاده کنید، زیرا یک پورت ورودی شارژ میکرو USB-C برای شارژ شدن و یک پورت خروجی USB برای شارژ کردن سایر دستگاه‌ها دارد. همچنین این فانوس مجهز به سیستم هوشمند یکپارچه مدیریت شارژ و قطع شارژ است.

یکی از امتیازهای این فانوس این است که هم می‌توانید میزان روشنایی و هم جهت تابش آن را تنظیم کنید. و امتیاز دیگر آن چراغ چشمک‌زن نشانگر مکان است که در مواقع اضطراری می‌توانید از آن استفاده کنید تا گروه نجات بتواند شما را پیدا کند.

فانوس کمپینگ نایتکر Nitecore LR40

بهترین فانوس کمپینگ

فانوس کمپینگ نایتکر مدل Nitecore LR40 که یک چراغ کمپینگ زیبای شارژی است با رنگ بدنه سبز ارتشی، طراحی منحصربه‌فرد و ابعاد مناسب، جزو بهترین روشنایی‌های مناسب کمپینگ و کوهنوردی محسوب می‌شود. این فانوس علاوه بر شدت نور مناسب به صورت ۳۶۰ درجه برای غلبه بر تاریکی طبیعت، دارای سه رنگ نور مختلف شامل نور گرم، نور سفید، و نور مخلوط گرم و سفید است. علاوه بر این، دارای یک حالت نور قرمز چشمک‌زن است که در شرایط اضطراری می‌تواند نجات دهنده باشد.

بدنه‌ی این فانوس از جنس پلاستیک ABS بوده که همراه با شبکه فلزی اطراف آن به خوبی از لامپ داخلی محافظت می‌کنند. از این شبکه فلزی می‌توان به عنوان پایه نگهدارنده فانوس بر روی زمین یا میز نیز استفاده کرد. ضمن اینکه دسته‌ای برای در دست گرفتن و آویزان کردن نیز دارد.

فانوس ال آر چهل دارای یک باتری لیتیوم یونی با ظرفیت ۴۰۰۰ میلی آمپر است که در مدت ۴ ساعت شارژ کامل می‌شود و می‌تواند تا ۶۵ ساعت روشنایی مداوم برای شما تأمین کند. و از آنجایی که این فانوس یک محصول چند منظوره محسوب می‌شود، در صورتی که گوشی، هدفون بی‌سیم یا سایر دستگاه‌های همراه شما نیاز به شارژ داشته باشد، می‌توانید از خروجی USB-A فانوس برای شارژ دستگاه‌های خود استفاده کنید. بدین صورت در جایی که دسترسی به برق نداشته باشید، این فانوس وظیفه پاوربانک را نیز برای شما انجام می‌دهد. برای خرید این محصول اینجا کلیک کنید.

فانوس کمپینگ نایتکر Nitecore LA30

بهترین فانوس کمپینگ

فانوس کمپینگ نایتکر مدل Nitecore LA30 یک چراغ کمپینگ زیبا و خاص است که با دو رنگ بدنه آبی و زرد عرضه شده است. این فانوس با استفاده از ال ای دی خاص، نوری شبیه نور روز با سه سطح روشنایی متفاوت و قابل تنظیم و همچنین دو حالت نور قرمز چشمک‌زن برای شرایط اضطراری تولید می‌کند.

طراحی خاص آن به صورتی است که هم قابلیت قرار گرفتن بر روی سطح را دارد، و هم در قسمت زیرین آن یک آویز فلزی تاشو دارد که می‌توانید با استفاده از آن فانوس را به سقف چادر یا به شاخه درختان آویزان کنید. ضمن اینکه قسمت تحتانی آن حالت مغناطیسی نیز دارد که به راحتی به سطوح فلزی می‌چسبد.

اما بارزترین ویژگی این فانوس این است که علاوه بر باتری لیتیوم یونی قابل شارژ آن، می‌توانید همزمان از دو عدد باتری قلمی نیز استفاده کنید. این قابلیت در مواقعی که به برق دسترسی ندارید تا باتری فانوس را شارژ کنید می‌توانید نجات‌بخش باشد.

فانوس کمپینگ اولایت  OBbulb pro

چراغ کمپینگ اولایت یک منبع روشنایی با طراحی ویژه و خاص است. شکل کروی این فانوس و اندازه کوچک آن که به راحتی در مشت جای می‌گیرد، همراه با نوردهی فوق‌العاده ۳۶۰ درجه، آن را به وسیله‌ای بسیار کاربردی و زیبا تبدیل کرده که علاوه بر کمپینگ می‌توانید از آن در منزل نیز استفاده کنید.

بدنه مقاوم در برابر آب، باتری لیتیومی ۱۶۵۰ میلی آمپر قابل شارژ، داشتن آهنربا برای اتصال به سطوح فلزی، و قابلیت تولید نور در ۷ حالت و رنگ مختلف، از دیگر امکانات این چراغ است.

اما ویژگی بارز فانوس اولایت این است که دارای یک اپلیکشن اختصاصی است که توسط آن می‌توانید انواع تنظیمات از قبیل روشن و خاموش کردن، تنظیم میزان روشنایی و حالت‌های مختلف نوری آن را به وسیله گوشی خود و تا فاصله ۵۰ متری تنظیم کنید.

فانوس کمپینگ اولایت اولنترن کلاسیک

فانوس کمپینگ اولایت اولنترن با طرح کلاسیک بسیار زیبا، یک چراغ کمپینگ متفاوت است. این منبع روشنایی که می‌تواند دو نور سفید و نارنجی تولید کند، به سبک فانوس‌های قدیمی طراحی شده و به جای دستگیره فتیله، دارای یک ولوم چرخان برای تنظیم میزان روشنایی است. دارای یک باتری لیتیومی قدرتمند ۱۱۲۰۰ میلی آمپری است که ساعت‌های متمادی می‌تواند بدون نیاز به شارژ شدن روشنایی موردنیاز شما را تأمین کند. علاوه بر آن، دارای دو خروجی ۱۸ وات است که توسط آنها می‌توانید همزمان دستگاه‌های همراه از قبیل گوشی و تبلت را به سرعت شارژ کنید. جنس بدنه آن نیز از فلز ضد زنگ با قسمت‌هایی از پلی‌کربنات ساخته شده که استحکام قابل توجهی به آن بخشیده است.

برای خرید انواع فانوس های شارژی با کیفیت نایتکر یا اولایت مناسب کمپبنگ و طبیعت گردی می توانید به فروشگاه جی لایت به آدرس https://www.glite.ir  مراجعه کنید و یا با شماره های ۰۲۱۶۶۷۰۹۳۵۶ و ۰۹۱۰۷۴۴۷۹۷۴ با ما در ارتباط باشید.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها