مرگ خنده دار ۵ شخصیت تاریخی!

برخی پادشاهان، جنگ سالاران، و پاپ ها به روش های عجیب و غریبی جان خود را از دست دادند. با تاریخ ما همراه شوید تا مرگ خنده دار ۵ شخصیت تاریخی! را برای شما شرح دهیم.

 

۱.راسپوتین 

راسپوتین
راسپوتین

گرگوری راسپوتین، یک شخصیت تاریخی ، اجتماعی و مرموز روسی بود که هم مرگ و هم زندگی او عجیب و غریب بود. راسپوتین در یک خانواده روستایی به دنیا آمد و به زودی دوست صمیمی آخرین تزار روسی و همسرش الکساندرا شد. این خانواده سلطنتی امیدوار بودند تا راسپوتین بتواند با استفاده از توانایی خود ، پسر بیمار آنها _که از هموفیلی رنج می برد_ را شفا دهد.او به سرعت به شخصیتی قدرتمند در دربار رومانوف تبدیل شد و بعدها شایعه شد که با تزارینا الکساندر رابطه دارد. گروهی از اشرافیان و سیاستمداران جناح راست، که از نفوذ راسپوتین بر خانواده سلطنتی می ترسیدند، تصمیم گرفتند او را بکشند.

در ابتدا کیک ها را مسموم کردند و به راسپوتین دادند ولی تاثیری بر این راهب نگذاشت. سپس راسپوتین از اشراف شراب درخواست کرد و سه لیوان از آن را خورد . ( شراب را مسموم کرده بودند)وقتی سم ها هیچ تاثیری بر روی راسپوتین نداشت، آنها شوکه شدند و در نهایت یک گلوله به سینه او شلیک کردند. فکر کردند مرده است و به بدن او نزدیک شدند.راسپوتین ناگهان از جا پرید و به آنها حمله کرد و سپس به حیاط کاخ گریخت. توطئه گران او را دنبال کردند و بار دیگر به پیشانی اش شلیک کردند. پیکر او را پیچیدند و به رودخانه انداختند تا مطمئن شوند که مرده است.


۲.آدولف فردریک، پادشاه سوئد

آدولف فردریک
آدولف فردریک

آدولف فردریک از ۱۷۵۱ تا ۱۷۷۱ پادشاه سوئد بود که یک پادشاه ضعیف ولی رفتار او مسالمت آمیز بود. او عاشق غذا خوردن بود. فردریک در ۱۷۷۱ پس از یک وعده غذایی حسابی ، از دنیا رفت! او برای شام خرچنگ، خاویار ، کلم رنده شده آبپز، و ماهی دودی و دسر مورد علاقه اش _سملا ،که با شیر داغ درست می شد_ خورد و شامپاین زیادی نوشید.

این مقدار زیاد غذا کافی بود تا جان این پادشاه را بگیرد و او یکی از معدود پادشاهانی ست که تا سر حد مرگ غذا خورد و مرد!


۳.کاپیتان ادوارد تیچ (ریش سیاه)

نبرد ریش سیاه
نبرد ریش سیاه

ترس و وحشت از دزدی و خشونت ریش سیاه برای ۳۰۰ سال ادامه داشت. او یک ارتش از دزدان دریایی را آماده می کرد تا بندر چارلز تاون را محاصره کند و ساکنین آن را تلکه کند. در ۱۷۸۱، رابرت مینارد یک حمله غافلگیرانه علیه ریش سیاه ترتیب داد، در حالی که او با مهمانانش در کشتی خود سرگرم بود. بعد از یک درگیری طولانی، ریش سیاه با افراد مینارد محاصره شد و شروع کردند به سمت او تیراندازی کنند.

ریش سیاه بعد از تحمل جراحات زیاد بر بدنش، بالاخره از دنیا رفت. روی بدن او جای ۲۰ ضربه شمشیر و ۵ جای گلوله بود.


۴.مارتین آراگون

مارتین پادشاه آراگون
مارتین پادشاه آراگون

مارتین آراگون از ۱۳۹۶، پادشاه آراگون بود تا اینکه در شرایط عجیبی در ۱۴۱۰ از دنیا رفت. چندین دلیل برای مرگ او ارائه شده است: بر اساس یک منبع او تسلیم بیماری طاعون شده و منابع دیگر می گویند او بخ خاطر نارسایی کلیه و یا مسمومیت مرد.

یک منبع معروف دیگر مدعی ست که مارتین به دلیل سوء هاضمه و یا خنده بیش از حد مرده است. یک شب که پادشاه از درد معده رنج می برده، دلقک او وارد اتاقش می شود. مارتین از او می پرسد که تا حالا کجا بودی و او پاسخ می دهد که در تاکستان گوزن می چراندم! و پادشاه آنقدر می خندند تا بمیرد!!


۵.آتیلا، پادشاه هون

آتیلا پادشاه هون
آتیلا پادشاه هون

آتیلا هون یک امپراطوری وسیعی در اوراسیا برقرار کرد و امپراطوری روم شرقی و غربی را به زانو در آورد. علیرغم موفقیت های بزرگش، از یک خونریزی ساده بینی مرد.

در ۴۵۳، آتیلا یک مراسم ازدواج با دختری به نام ایلدیکو را برگزار کرد. او با زنان زیادی ازدواج کرده بود ولی ایلدیکو به زیبایی معروف بود. او ان شب شراب زیادی نوشید و به تخت خواب رفت و بینی اش شروع به یک خونریزی شدید کرد. او دیگر از خواب بیدار نشد، چرا که خون داخل گلو ریه اش رفت و او را خفه کرد.

منبع historyhit
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها