با رکوردار تولید نهال در کرمان آشنا شوید

« برتر نهال بزرگترین تولید کننده نهال گردو و میوه در ایران»

همه ما شهر کرمان را با تولید و صادرات پسته و خرما می‌شناسیم اما آیا واقعا در این شهر زیبا با خاک‌های حاصلخیز تنها می‌توان به کشت همین دو نوع محصول پرداخت؟ اگر این سوال نیز ذهن شما دوستان عزیزم را به خود مشغول نموده بهتر است تا انتهای این مطلب با من همراه باشید چرا که من قصد دارم بهترین و پرسود‌ترین نهال‌ها برای کاشت در شهر کرمان را معرفی نماییم و مزیت‌های آنها را مورد بررسی قرار دهم پس با من همراه باشید.

آشنایی با نهالستان برتر نهال

خرید نهال یکی از مهم‌ترین و حائز اهیمت‌ترین مراحلی است که ذهن قریب به اتفاق کشاورزان را به خود مشغول کرده است و به طور قطع من نیز از این امر مستثنی نبودم من هم مانند شما عزیزان به دنبال نهال‌های پرسود و پرباری بودم تا بتوان با کاشت آنها اولین باغ خود در شهر کرمان را احداث کنم به همین دلیل لیستی از مراحل مهم و حائز اهمیت برای رسیدن به باغی پرسود و یک سرمایه گذاری مناسب تهیه نمودم.

اولین مرحله در لیست سودآور من جستجو بهترین و با تجربه‌ترین نهالستان در کرمان بود به همین سبب بیشترین وقت خود را صرف پرس جو و مشورت گرفتن از افراد با تجربه برای خرید نهال از بهترین نهالستان‌ها کردم که در نهایت با رکوردار تولید نهال در شهر کرمان یعنی نهالستان برتر نهال آشنا شدم.

این نهالستان با ارائه امکاناتی چون تولید مستقیم نهال‌های مختلف، مشاوره رایگان با مجرب‌ترین و ماهر‌ترین کارشناسان در زمینه کشاورزی، تضمین کیفیت دوساله و از همه مهم تر عرضه و تولید نهال‌های پربار و همچنین نهال‌های اصلاح شده سبب شد تا با خیالی آسوده و به دور از هر گونه دغدغه‌ای به خرید از این مجموعه اقدام نمایم، نهالستان برتر نهال فروش نهال را به صورت حضوری و غیر حضوری انجام می‌دهد و به سراسر کشور ارسال نهال دارد.

در هنگام مشاوره با کارشناسان برتر نهال با فهرستی بسیار طولانی از نهال‌های پربار و پرسود چون نهال هلو، نهال سیب، نهال گردو، نهال بادام، نهال شلیل و هر نوع نهال دیگری که به ذهنتان خطور کرده است، روبرو شدم که این امر سبب سردرگمی من در انتخاب نهال برای احداث باغ در شهر کرمان شد به همین رو از دانش به روز کارشناسان برتر نهال بهره بردم تا بهترین و پرسود‌ترین نهال‌هایی که با شرایط آب و هوای شهر کرمان سازگاری دارد را انتخاب کنم.

از پربار‌ترین و پرسود‌ترین نهال‌هایی که با موقعیت اقلیمی شهر کرمان سازگاری و تناسب دارد من نهال گردو و نهال بادام را انتخاب نمودم و به همین سبب با کارشناس برتر نهال به انتخاب برترین نهال‌های گردو مناسب برای شهر کرمان اقدام نمودم. 

از میان نهال‌های بی شمار گردو و بادام نهال گردو ژنوتیپ پالیز تیپ  ۹ که مخصوص مناطق معتدل است و نهال گردو لارا، نهال گردو روند انتخاب و خریداری نمودم و از میان نهال‌های بادام نهال بادام خوشه‌ای آذر و نهال بادام شاهرودی ۱۲ و ۲۱ را برای احداث باغ خود در شهر کرمان انتخاب کردم به امید سودآوری قابل توجه و چشم گیر.

دومین مرحله در لیستی که در ابتدا فراهم نمودم خرید نهال گردو در کرمان بود که با کمک شایان توجه کارشناسان برتر نهال به خوبی از این رمحله نیز عبور کردم و شما دوستان عزیزم هم اگر در این مرحله دچار سردرگمی شدید من به شما دوستانم مشورت کردن با کارشناسان خبره و کارآزموده برتر نهال را توصیه می‌کنم به طور قطع از این تصمیم پشیمان و منصرف نخواهید شد.

نهال گردو ژنوتیپ پالیز تیپ ۹

نهال گردو ژنوتیپ پالیز تیپ ۹ اولین نهالی بود که به سبب سازگاری با موقعیت اقلیمی و شرایط آب و هوایی و از همه مهم تر تولید بسیار بالا و فوق العاده محصولات درجه یک و بسیار مرغوب دست به انتخاب و خرید آن زدم و همچنین خوب است بدانید که این نهال پربار یکی از نهال‌های اصلاح شده کشت شده در کشور کانادا است که امروزه توسط نهالستان برتر نهال تولید و عرضه می‌شود.

شاید جالب باشد که بدانید نهال گردو ژنوتیپ پالیز تیپ ۹ از عمر اقتصادی در حدود ۱۰۰ سال برخوردار است که این امر به خودی خود عاملی است برای جلب توجه بسیاری از کشاورزان در شهر کرمان و البته شایان ذکر خواهد بود که نهال گردو ژنوتیپ پالیز تیپ ۹ می‌تواند باردهی در حدود ۸ تا ۱۰ تن در هر ده هزار متر به باغداران ارائه دهد.

نهال گردو لارا

دومین خرید نهال گردو در کرمان را با نهال گردو لارا تجربه نمودم و اگر این سوال برایتان پیش آمده که دلیل این انتخاب چیست؟ می‌توانم بگویم که لارا یکی از نهال‌های گردو پرباری است که از نظر طعم با تمامی نهال‌های گردو متفاوت و است از طعمی بی‌ظیر برخوردار است و این امر سبب شده تا محصولات این نهال بسیار بازار پسند و تجاری باشد و بتوان از آن برای صادرات نیز بهره برد.

اما از دیگر دلایل انتخاب نهال لارا برای کاشت در شهر کرمان تولید میوه در قسمت‌های جانبی شاخه‌ها است که البته این امر به خودی خود منجر به افزایش باردهی خواهد شد و همچنین خوب است بدانید که گردو لارا به سبب مقاومت بسیار بالا در برابر حساسیت‌های بیماری چون آنتراکنوز یا بیماری لکه برگی دارد و می‌تواند در برابر سرمای ناگهانی فصل بهار نیز بسیار مقاوم باشد.

نهال گردو روند

بهترین نهالی که می‌توان برای احداث باغ در شهر کرمان انتخاب نمود نهال گردو روند خواهد بود چرا که این نهال علاوه بر باردهی بسیار بالا در حدود ۳ تا ۳.۵ تن در هر ده هزار متر می‌تواند در برابر سرمای ناگهانی بهاری از خود مقاومت بسیار بالایی از خود نشان دهد و همچنین خوب است بدانید که نهال گردو روند از آن دسته نهال‌های است که می‌تواند به تولید محصولات درجه یک و بسیار بازار پسند بپردازد و از این محصولات نیز می‌توان برای صادرات آجیل و گردو بهره برد.

شایان ذکر خواهد بود که از نهال گردو روند به سبب بهره مندی این نهال پربار و مقرون به صرفه از عمر اقتصادی در حدود ۷۰ تا ۸۰ سال می‌توان به عنوان یک سرمایه گذاری بلند مدت نیز بهره برد و همچنین خوب است بدانید که نهال گردو روند بهترین نهال گردو برای گرده افشانی است پس با انتخاب این نهال می‌توانید به اصطلاح با یک تیر دو نشان بزنید هم از محصولات خوش عطر و طعم بهره ببرید و هم از یک نهال گرده افشان بسیار قوی.

نهال بادام آذر خوشه‌ای

یکی از بهترین گزینه‌ها برای انتخاب همیشگی برای تمامی شهرهای ایران می‌توان به نهال بادام آذر  خوشه‌ای اشاره نمود چرا که این نهال پر سود و پردرآمد را می‌توان در هر ارتفاعی از سطح دریا کاشت و با خیالی راحت به تماشای رشد قابل توجه و عملکرد حداکثری آن نشست و همچنین خوب است بدانید که محصول دهی این نهال همان طور که از نامش پیدا است به صورت خوشه‌ای است که این امر به معنای تولید بیشتر و فوق العاده تر محصولات درجه یک و با کیفیت خواهد بود.

به طور قطع می‌توان گفت که خرید نهال بادام خوشه‌ای آذر برای کاشت در شهر کرمان بهترین و مناسب‌ترین انتخاب برای احداث باغ‌های پرسود است و همچنین شایان ذکر خواهد بود که نهال بادام خوشه‌ای آذر از عمر مفید یا همان عمر اقتصادی طولانی مدت در حدود ۳۵ تا ۴۵ سال برخوردار است و همچنین می‌توان از دیگر مزیت‌های این نهال مقاوم به باردهی در حدود ۷۰ تا ۸۰ کیلو برای هر درخت بادام بالغ اشاره نمود.

نهال بادام شاهرودی ۱۲ و ۲۱

من علاقه داشتم تا در باغ خود از نهال‌های بادام پوست کاغذی بهره ببرم از این رو به خرید نهال بادام شاهرودی ۱۲ و ۲۱ نیز روی آوردم چرا که پوست میوه این نهال به راحتی با دست جدا می‌شود و به این سبب بسیار بازار پسند است و همچنین از دیگر ویژگی‌های این نهال می‌توان به مقاومت بسیار بالا در برابر سرمای ناگهانی فصل بهار، باردهی قوث العاده و قابل توجه و تولید محصولات خوش عطر و طعم و همچنین استحکام بالا در برابر ابتلا به بیماری‌ها و آفات گوناگون و مختلف رایج در بین نهال‌های بادام اشاره نمود.

کلام آخر

در این مطلب سعی نمودم تا بهترین نهالستان در کرمان و چگونگی خرید نهال گردو در کرمان را مورد بررسی قرار دهم تا کمکی هر چند کوچک به شما دوستان عزیزم باشم و البته لازم به ذکر است که برای بهره مندی از اطلاعات بیشتر درباره نهال‌های پرسود و درآمد زا و از همه مهم‌تر مناسب و سازگار با شرایط آب و هوایی شهر کرمان از اطلاعات به روز کارشناسان نهالستان برتر نهال بهره ببرید و از مشاوره رایگان رکوردار تولید نهال یعنی نهالستان برترذ نهال بهره ببرید.

 

تماس با ما:

۰۹۱۴۱۸۳۲۳۹۳

۰۹۱۴۴۵۰۱۰۰۳

 

وب سایت:

www.bartarnahal.ir

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها