برنامه ارسال پیامک انبوه رایگان پیام رسان

برای آنکه بتوانید پیامک های انبوه خود را بدون محدودیت به دست مخاطبین برسانید ، به یک نرم افزار و یا برنامه ارسال پیامک انبوه نیاز دارید. امروز میخواهیم برنامه کاربردی ارسال پیامک انبوه که امکانات آن بصورت رایگان است را برای شما معرفی کنیم.

برنامه ارسال پیامک انبوه چیست و چه کاری انجام می دهد؟

از آنجاییکه ارسال پیامک های انبوه از طریق سیم کارت دارای محدودیت است، بسیاری از افراد و کسب و کار ها به برنامه ها و راهکارهای ارسال پیامک انبوه رایگان روی آورده اند.

برنامه ارسال پیامک انبوه یک نرم افزار آنلاین است که به شما این امکان را می دهد تا بتوانید تبلیغات پیامکی انبوه داشته باشید. پنل اس ام اس نام دیگر برنامه ارسال پیامک انبوه است که برخی از افراد آن را با نام های پنل پیامکی و یا سامانه پیامکی می شناسند.

پنل های اس ام اس نرم افزار های تحت وب هستند . یعنی شما با هر دستگاهی ازجمله موبایل ، لپ تاپ ، کامپیوتر و.. می توانید به آن دسترسی داشته باشید و پیامک انبوه ارسال کنید.

نحوه کار با برنامه ارسال پیامک انبوه چگونه است ؟

جهت ثبت نام در سامانه پیامکی باید به سایت PAYAM-RESAN.COM  مراجعه کرده و یا عدد ۱۱۱ را به ۵۰۰۰۲۰۶۰۰ پیامک کنید. پس از آنکه پنل اس ام اس رایگان خود را دریافت کردید ، به شما یک خط اختصاصی هدیه نیز داده می شود که  همانند سیم کارت اعتباری عمل می کند . اما این خط اختصاصی مخصوص ارسال پیامک های انبوه است.

این خطوط توسط اپراتر های ارسال کننده پیامک ارائه می شود و از سرشماره ۵۰۰۰ ، ۳۰۰۰ ، ۲۰۰۰ ، ۹۰۰۰ و … می باشد. اگر صندوق پیام های خودتان را بررسی کنید احتمالا شما هم نیز از این خطوط پیامک های تبلیغاتی دریافت کرده اید.

سپس تنها با شارژ اعتبار پنل خودتان ، به هر میزان دلخواه که می خواهید پیامک انبوه ارسال نمایید.

برنامه ارسال پیامک انبوه چه کاربردی دارد ؟

این برنامه ها باقابلیت های ارسال و دریافت پیامک برای کسب و کار ها و افارد حقیقی و حقوقی کاربرد های بسیاری دارد . از جمله مهم ترین آن ها ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی بدون محدودیت و مسدودیت است . از دیگر کاربرد های آن می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • تبلیغات و بازاریابی پیامکی
  • اطلاع رسانی پیامکی
  • دریافت پیامک از مخاطب
  • برگزاری مسابقه و نظرسنجی پیامکی
  • ارتباط با مشتری و مخاطبین
  • تعامل با مشتری و مخاطبین

سامانه پیام رسان؛ برنامه ارسال پیامک انبوه رایگان

سامانه پیام رسان یکی از قدیمی ترین و معتبرترین سامانه های ارسال پیامک است که کاربران می توانند با ثبت نام رایگان در این سامانه، صاحب یک پنل اس ام اس انبوه با امکانات رایگان شوند .

امکاناتی که ، به شما کمک می کند تا پیامک های تبلیغاتی انبوه خود را به صورت هدفمند ارسال کنید. چرا که بانک شماره موبایل پیام رسان جامع ترین لیست شماره موبایل اس که بر اساس فیتر های مختلفی تفکیک شده است . از جمله این امکانات عبارت اند از :

ارسال پیامک انبوه به مشاغل و اصناف

مشاغل و اصناف مختلفی در سامانه پیام رسان وجود دارد که این قابلیت را به شما می دهد تا به شاغلین خاص هر صنعت و صنفی که می خواهید پیامک تبلیغاتی انبوه ارسال کنید .  از جمله ی مشاغل و اصناف می توان به صنف آموزش ریال صنف املاک ، صنف زیبایی و پزشکی ، صنف صنعت و … اشاره کرد.

این روش ارسال پیامک به سبب هدفمندتر شدن جامعه مخاطبین شما بازدهی بالاتری دارد.

ارسال پیامک انبوه به دفترچه تلفن

با استفاده از امکان دفترچه تلفن در سامانه پیام رسان ، می توانید لیست شماره ها خودتان را بصورت دستی یا یکجا وارد نمایید تا فقط برای آن ها پیامک انبوه ارسال کنید. در نتیجه با این کار میتوانید به شماره موبایل های خودتان نیز در این برنامه ارسال پیامک نیز دسترسی داشته باشید .

همچنین با استفاده از فایل اکسل نیز می توانید شماره های خودتان را به دفترچه تلفن این برنامه ارسال پیامک ایمپورت کنید.

ارسال پیامک انبوه منطقه ای به شهر و استان

اگر می خواهید به همشهریان و هم استانی های خودتان اس ام اس های انبوه ارسال کنید. پیام رسان یک بانک شماره کامل به تفکیک ۱۰۰۰شهر و ۳۱ استان دارد که با استفاده از آن می توانید پیامک هیا انبوه منطقه ای را ارسال نمایید.

فقط کافی است تا یک متن پیامک آماده کنید و آن را در برنامه ثبت نمایید تا ارسال پیامک تبلیغاتی منطقه ای بری شما انجام شود.

ارسال پیامک انبوه از روی نقشه

جهت ارسال هدفمند تر و بادقت بالاتر در منطقه ی خاصی از شهر و استان خودتان می توانید از نقشه ی موجود در برنامه ارسال پیامک استفاده کنید .

فقط کافی است تا گزینه ی ارسال از نقشه را انتخاب نمایید و در نقشه ای که باریتان باز میشود ، مناطق مورد نیاز خود را انتخاب نمایید . به محض ثبت پیامک ، ارسال انبوه شما آغاز خواهد شد.

ارسال پیامک انبوه از دکل BTS ایرانسل

دکل BTS  درحقیقت همان دکل های مخابراتی هستند که خدمات آنتن و اینترنت را برای تلفن های همراه ارائه میدهد . شما با استفاده از پنل پیامک مخابراتی پیام رسان می توانید تنها به شماره هایی که در ۱۴ روز اخیر از یک دکل BTS  خدمات دریافت کرده اند پیامک ارسال نمایید.

دانلود و نصب برنامه ارسال پیامک انبوه

سامانه ارسال پیامک پیام رسان ، یک پنل پیامک بدون نیاز به نصب است .پنل پیامک بدون نیاز به نصب به این معناست که شما بدون نیاز به نصب اپلیکیشن و یا نرم افزار خاصی ، بر روی هر دستگاهی می توانید به پنل اس ام اس خودتان بصورت آنلاین دسترسی داشته باشید  و پیامک های انبوه خودتان را ارسال نمایید.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها