با پرداخت زودهنگام قبض همراه اول جایزه دریافت کنید

تلفن همراه روی خطوط داخلی کشور فعال می‌شود که همه ارتباطات از جمله تماس، انتقال پیام، امکان دسترسی به اینترنت و… به این خطوط بستگی دارد. در حال حاضر اپراتور‌های مختلفی در سطح کشور فعالیت می‌کنند که هرکدام قابلیت‌های مختلفی دارند و امکانات متنوعی در اختیار مشترکین خود قرار می­دهند. یکی از اپراتورهای‌های فعال در حوزه خطوط موبایل کشور، همراه اول است که خدمات بسیاری به کاربران خود ارائه می‌دهد. یکی از مهم­ترین این خدمات طرح شتاب است که برای مشترکین دائمی جهت قبض همراه اول ارائه شده است.

قبض همراه اول و نحوه پرداخت آن

بر اساس این طرح، همراه اول برای پرداخت زود هنگام قبوض تلفن همراه به مشترکین خود جایزه می‌دهد. کاربران اعتباری همراه اول به ­دلیل خرید شارژ می­‌توانند از برخی امتیازات خاص استفاده کنند. البته باید نسبت به روش‌های مختلف پرداخت و دریافت هدیه آن نیز آشنایی پیدا کنید.

در گذشته قبوض تلفن همراه به درب منزل ارسال می‌شد؛ اما امروزه برای کاهش هزینه‌ها مقدار قبض موبایل به تلفن همراه افراد ارسال می‌شود. در نتیجه شما برای انجام پرداخت رقم قبض موبایل نیازی نیست به محیط خاصی مراجعه کنید و پرداخت آن به ­راحتی در فضای مجازی انجام می‌شود.

پرداخت قبض همراه اول از طریق اپلیکیشن‌های خاص می‌تواند برای شما کاربردی باشد و امتیازات خاصی فراهم کند. در واقع، همراه اول برای افرادی که در پرداخت قبض خود شتاب داشته باشند، جوایز متنوعی در نظر گرفته است که کاربر می‌تواند آن‌ها را فعال‌سازی کرده و استفاده کند.

زمانی­که شما تا پایان روز ششم هرماه به­طور کامل دوره‌های گذشته و فعلی همراه اول را از طریق اپلیکیشن­های آنلاین و غیرحضوری یا روش کارت به کارت پرداخت کنید، می‌­توانید از امکانات و جوایز خاصی بهره‌مند شوید‌. 

نحوه فعال‌سازی هدیه شتاب در همراه اول

انجام شارژ در سیم‌کارت‌های اعتباری یا پرداخت زودهنگام قبوض در سیم‌کارت‌های دائمی همراه اول شرایط استفاده از انواع هدیه‌های این اپراتور را برای کاربر فراهم می‌سازد. این هدیه شامل اینترنت هدیه دو گیگ یک روزه است که برای دریافت آن باید تا روز ششم هر ماه، قبض موبایل خود را پرداخت کنید.

البته این هدیه به­ صورت اتوماتیک در اختیار شما قرار نمی‌گیرد و باید از طریق کد دستوری مشخصی آن را فعال‌سازی کنید. امکان استفاده از این جایزه از روز پرداخت قبض همراه اول تا آخر ماه برای کاربر وجود دارد. یک جایزه دیگر همراه اول برای پرداخت زودهنگام قبض یک روز مکالمه رایگان است که شما باید برای دریافت آن از کد دستوری دیگری استفاده کنید.

یک هدیه دیگر نیز افزوده‌شدن ۷۵ امتیاز به حساب شما در باشگاه مشتریان فیروزه­ای است که امکان استفاده از آن تا آخرین ماه برای شما وجود دارد. بیشتر اوقات مشترکین اعتباری که به­طور مرتب نسبت به خرید شارژ همراه اول اقدام می‌کنند، امتیازات ویژه‌ای در باشگاه مشتریان به ‌دست می‌آورند. همه این موارد از مزایای پرداخت زود هنگام قبض موبایل برای کاربران است.

چگونه اینترنت هدیه پرداخت زود هنگام قبض را استفاده کنیم؟

افرادی که تا روز ششم هر ماه اقدام به پرداخت قبض همراه اول ‌کنند، یک پیامک حاوی کد فعال‌سازی و زمان استفاده از هدیه برای آن‌ها ارسال می‌شود. شما پس از واردکردن این کد به مدت ۲۴ ساعت می‌توانید اینترنت رایگان یک روزه را دریافت کرده یا از مکالمه رایگان آن استفاده کنید.

البته کسانی که بعد از مهلت مقرر اقدام به پرداخت قبض به صورت کارت به کارت و … نکنند، دیگر نمی‌توانند از این خدمات همراه اول بهره‌مند شوند.

نحوه پرداخت قبض موبایل یا خرید شارژ

پرداخت قبض همراه اول از طریق شبکه شتاب باید در اپلیکیشن‌های ایمن انجام شود. همچنین شما باید برای خرید شارژ و بسته اینترنت در فضای مجازی از پلتفرم­های ایمنی استفاده کنید. در حال حاضر اپلیکیشن‌های متنوعی طراحی شده‌اند که همه تمرکز آن‌ها بر افزایش شرایط امنیتی جهت ارائه خدمات مطلوب پرداخت قبوض، کارت به کارت ، خرید شارژ و… به کاربران است.

البته استفاده از اپلیکیشن‌های ایمن در فضای دیجیتال کار دشواری است و باید در هنگام استفاده از این برنامه‌ها انتخاب هوشمندانه‌ای داشته باشید. سوپر اپلیکیشن تاپ به ­عنوان یکی از برنامه‌های کاربردی جهت ارائه خدمات مختلف مربوط به پرداخت­هایی همچون پرداخت قبض همراه اول، تفریحات و گردشـگری، انواع خدمات مالی و اعتباری، خدمات مختلف مربوط به خودرو، فعالیت‌های سرمایه‌گذاری و ارائه انواع ابزار‌های پرکاربرد جهت پرداخت است.

این برنامه از جدیدترین و بهینه‌ترین پلتفرم‌هایی است که نهاد‌های قانونی مختلف مثل بانک مرکزی و سامانه شاپرک بر فعالیت آن نظارت دارند و یک بستر مطمئن برای استفاده از خدمات انلاین گوناگون محسوب می‌شود. در این برنامه بیش از ۷۳ خدمت کاربردی به کاربران ارائه می‌دهند و همه این سرویس‌ها در فضای موبایل انجام می‌شود.

پرداخت قبض همراه اول و دریافت هدیه

با توجه به قابلیت‌های مختلفی که سوپر اپلیکیشن تاپ در حوزه پرداخت به کاربران ارائه می‌دهد، شما به­ عنوان کاربر و مشترک اپراتور همراه می‌توانید فعالیت‌های مختلف پرداخت قبض همراه اول را در زمان مشخص شده انجام دهید و از امکانات مربوط به دریافت اینترنت هدیه یا مکالمه رایگان بهره‌مند شوید.

این برنامه سرعت بسیار زیادی در انجام فعالیت­های پرداخت دارد. شما می­توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و استفاده از خدمات این برنامه به سایت تاپ مراجعه کنید.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها