سانترال چیست؟

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که وقتی با یک شرکت تماس می گیرید داخلی های مختلفی توسط تلفن گویا معرفی می شود و شما با فشردن یک کلید می توانید با شخص مورد نظر خود ارتباط برقرار کنید.

سیستم تلفن داخلی توسط نصب دستگاه سانترال راه اندازی می شود. سانترال کارکرد یک مرکز مخابراتی در ابعاد کوچک را دارد که توسط آن مدیریت خطوط مخابراتی بسیار آسان تر می شود و می توان ارتباطات تلفنی مجموعه را از طریق این دستگاه بهبود بخشید.

سانترال

 

همانطور که می دانید با پیشرفت تکنولوژی ارتباطات شکل تازه ای پیدا کرده و اگر کسب و کاری با گذشت زمان به روز نشود، مشتریان خود را از دست خواهد داد.

دستگاه سانترال می تواند به جای خطوط شهری معمولی سیستم تلفن داخلی برای هر مجموعه راه اندازی کند که وجود هر کدام از داخلی ها هم به مشتری ها برای ارتباط بهینه کمک می کند و هم باعث حفظ نظم و جلوگیری از هرج و مرج در مجموعه می شود.

مرکز مخابرات سانترال می تواند خطوط شهری را بین داخلی ها تقسیم و توزیع کند. علاوه بر این از طریق برنامه ریزی می توان برای هر کدام از داخلی ها، دسترسی و محدودیت ایجاد کرد. این دستگاه قابلیت های بسیار زیادی دارد که هر شرکتی را ملزم به استفاده از آن می کند.

سانترال دستگاهی کاملا آپشنال است که بر اساس نیاز مجموعه برنامه ریزی می شود تا هر کسب و کاری بتواند بیشترین بهره وری از آن را داشته باشد.

دستگاه های سانترال پاناسونیک یکی از بهترین ها و البته شناخته شده ترین دستگاه های مخابراتی در سطح جهانی می باشد که کیفیت بی نظیر و به کار گرفتن پیشرفته ترین تکنولوژی ها در آن باعث محبوبیت روز افزون آن ها شده است. علاوه بر این سانترال پاناسونیک با وجود امکانات گسترده و بی شماری که در اختیار کاربر قرار می دهد قیمتی مقرون به صرفه و اقتصادی دارد. قطعات با کیفیت به کار گرفته شده در دستگاه های سانترال پاناسونیک موجب می شود تا بتوانید مدت زمان طولانی به طور مفید از دستگاه استفاده کنید و در طول سال های متوالی نیاز به تعمیر دستگاه سانترال خود نخواهید داشت.

دستگاه های سانترال پاناسونیک را می توان با توجه ظرفیت و یا مکانیزم کار آن ها برای ارتباط تقسیم بندی کرد:

دستگاه های کم ظرفیت و پر ظرفیت و دستگاه های تحت شبکه و غیر تحت شبکه

باید توجه داشت که انتخاب مناسب ترین دستگاه برای هر مجموعه با توجه به قابلیت ها و ظرفیت خطوط شهری و داخلی مورد نیاز مجموعه ها صورت می پذیرد و بهتر است با یک مشاور در حوزه فروش سانترال مشورت کنید.

دستگاه های کم ظرفیت مناسب برای شرکت ها و مجموعه های کوچک هستند. این دستگاه ها با وجود قیمت پایین خود می توانند مدیریت خطوط مجموعه و امکانات بسیار خوب دیگری فراهم کنند. دستگاه های پر ظرفیت مناسب برای کسب و کارهای بزرگ با تعداد پرسنل و زنگ خور بالا هستند. سانترال پاناسونیک نه تنها می تواند نیاز ارتباطی امروز شما را تامین کند بلکه قابل ارتقا است و می تواند در صورت پیشرفت مجموعه همگام با آن امکانات و ظرفیت را گسترش دهد.

برای نصب و راه اندازی سانترال باید از تکنسین متخصص در این امر استفاده کرد. تکنسین های نصب سانترال می توانند هم زیر ساخت های سخت افزاری را راه اندازی کنند و هم برنامه ریزی نرم افزاری دستگاه را با توجه به درخواست شما انجام دهند.

علاوه بر نصب اولیه، دستگاه سانترال ممکن است با توجه به تغییرات و جابه جایی احتیاج به تغییر تنظیمات داشته باشد. بسیاری از شرکت ها نفرات فنی مسلط به خدمات سانترال را به صورت دائم در کادر فنی خود استخدام می کنند تا دیگر احتیاج به درخواست نیرو از شرکت های خدماتی نداشته باشند.

برخی دیگر از شرکت ها نیز چند نفر از نیروهای مقیم شرکتی را به مراکز آموزشی مربوطه برای آموزش سانترال می فرستند تا آن ها بتوانند تمامی خدمات مربوط به دستگاه را انجام دهند.

اگر شما یک دستگاه سانترال پاناسونیک خریداری کرده اید، بهترین راه برای درخواست اعزام نیروی فنی، درخواست از نمایندگی مجاز پاناسونیک می باشد. شرکت ایده آل گستر، یکی از نمایندگی های مجاز پاناسونیک است که زیر نظر اتحادیه مخابرات در حال فعالیت و ارائه خدمت به شما مشریان عزیز می باشد. شرکت ایده آل گستر علاوه بر خدمات نصب و برنامه ریزی، خدمات مربوط به فروش و تعمیرات دستگاه های مخابراتی و امنیتی پاناسونیک را نیز انجام می دهد.

تلفن :۰۲۱۸۱۰۱۰

آدرس وب سایت : idehal.org

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها