قاصدک ۲۴؛ سفر با هر وسیله ای که شما بخواهید!

این روزها اینترنت و سفر دست در دست هم گذاشته اند تا مسافران بتوانند هر جا که می خواهند بروند، بی آنکه دغدغه خرید بلیط هواپیما، قطار یا اتوبوس را داشته باشند. شرکت های هوایی، ریلی و اتوبوسرانی هم به این اتحاد پیوسته اند و نتیجه راحتی مسافران بوده است. ضمن اینکه با حذف واسطه های بیشمار در این میان، خرید بلیط هواپیما، خرید بلیط قطار، خرید بلیط اتوبوس و بلیط هواپیما خارجی هزینه کمتری را بر جیب مسافران تحمیل می کند. اگر سری به سایت قاصدک ۲۴ متعلق به شرکت فرش تا عرش کارمانیا بزنید، بیشتر به مزیت خرید اینترنتی بلیط پی می برید.

خرید بلیط هواپیما؛ سفری از میان ابرها

پرواز در آسمان و بر فراز ابرها به ویژه اگر روی صندلی کنار پنجره در هواپیما نشسته باشید و گذر ابرها را تماشا کنید، خرید بلیط هواپیما را بیش از پیش وسوسه انگیز می کند. مسافران حرفه ای معمولا برای رزرو بلیط هواپیما خود دستورالعمل های خاصی را به کار می بندند؛ مثلا اینکه چه زمانی را برای خرید بلیط انتخاب کنند، چه نوع بلیطی برای چه مسیرهایی مناسب است، کدام شرکت های هوایی بلیط های مورد نظر آنها را ارائه می دهند و بالاخره اینکه چه سایتی را برای خرید اینترنتی بلیط هواپیما خود انتخاب کنند که در کوتاه ترین زمان ممکن بلیط هواپیما را برای آنها فراهم کند. البته پشتیبانی ۲۴ ساعته را هم باید به مزایای خرید آنلاین بلیط اضافه کرد.

خرید بلیط قطار؛ لذت خرید آسان و سفر خاطره انگیز

این روزها خرید بلیط قطار از سامانه های اینترنتی حداقل این مزیت را دارد که دیگر کسی با شنیدن نام آن به دردسر فکر نمی کند. وقتی از ایستادن در صف های طولانی و مراجعه حضوری به آژانس ها و ایستگاه های قطار خبری نیست، سفر با قطار هم لذت بخش تر می شود. خوشبختانه خرید آنلاین بلیط قطار، تنها نیاز به اتصال به اینترنت، وارد کردن اطلاعات سفر، انتخاب نوع کوپه و اندکی انتظار دارد. با نمایش نتایج جستجو، قطار مورد نظر خود را از هر شرکت ریلی که مد نظر دارید، انتخاب کرده و در چشم بر هم زدنی بلیط قطار خود را در ایمیل تان دریافت کنید.

بلیط هواپیما خارجی؛ سفر به آنسوی مرزها

سفر به آنسوی مرزها چه برای تجارت و کار باشد و چه تفریح، خرید بلیط هواپیما خارجی را می طلبد. تهیه این نوع بلیط تفاوت چندانی با رزرو یک پرواز داخلی ندارد. ترجیحا وسط هفته را برای خرید این نوع بلیط انتخاب کرده و حتما به دنبال خرید بلیط چارتر ارزان به هر قیمتی نباشید. تفاوتی هم نمی کند که کدام مقصد را برای سفر برگزیده اید. قصد سفر به بانکوک یا حتی دبی و استانبول را داشته باشید، با جستجو در سایت قاصدک ۲۴ در سریع ترین زمان و به راحتی می توانید بلیط هواپیما خارجی خود را تهیه کرده و امیدوار باشید در صورت بروز هرگونه مشکل از تیم پشتیبانی کمک بگیرید.

خرید بلیط اتوبوس؛ آنلاین و راحت

شاید آن روزها که تقریبا نیمی از سفرهای جاده ای به سفر با اتوبوس ختم می شد، کسی فکرش را هم نمی کرد که خرید بلیط اتوبوس هم اینترنتی شود. مثلا اگر امروزه یک دانشجو که به طور سنتی مشتری دائم سفرهای اتوبوسی است، بخواهد بلیط اتوبوس بخرد، دیگر نیازی به مراجعه حضوری یا حتی تماس با پایانه برای تهیه بلیط ندارد. با اتصال به اینترنت و چک کردن موجودی بلیط در زمانی کوتاه می توان به خرید بلیط اتوبوس پرداخت.
تمام امکاناتی که در بالا از آنها سخن گفتیم، حاصل یک انقلاب شگفت انگیز در خرید بلیط اعم از هواپیما، اتوبوس یا قطار بوده اند. انقلابی که سرعت و راحتی را برای مسافران به همراه آورده است. در این میان اینکه کدام سایت می تواند اعتماد را برای مشتریان خود به ارمغان بیاورد، اهمیت زیادی دارد. قاصدک ۲۴ این فرصت را به مسافران داده تا خرید لذت بخش را تجربه کرده و در مقابل اعتماد آنها را کسب کند.

رزرو هتل در جااینجاس؛ آغاز اقامتی خاطره انگیز

اقامت بخش مهمی از برنامه سفر است. اگر با یک وسیله عالی و راحت مانند هواپیما یا قطار مسیر را بپیمایید، اما مکانی که قرار است شب را در آن سپری کنید، باب میلتان نباشد، خاطره خوشی از این سفر در ذهنتان نخواهد ماند. به همین دلیل است که باید به رزرو یک هتل مناسب هم به اندازه وسیله سفر اهمیت دهید. بعد از رزرو آنلاین بلیط قطار و هواپیمای در قاصدک ۲۴، قدم بعدی را با رزرو هتل خود از سایت جااینجاس بردارید. در این سایت شما می توانید هر هتلی را که در هر شهری از ایران می خواهید، جستجو کرده و همه اطلاعات را در مورد آن از موقعیت مکانی، تصاویر اتاق ها و امکانات هتل به دست آورید.
با داشتن یک تور مجازی از هتلی که قرار است شب در آن اقامت کنید، دست تان در انتخاب بازتر خواهد بود. اما نکته ای که بدون شک برای بسیاری از مسافران اهمیت دارد، قیمت هتل است. با ورود به سایت جااینجاس در کنار عکس هایی که از امکانات هتل در اختیار شما قرار می گیرد، قیمت ها هم نمایش داده می شوند. قیمت های هتل در جااینجاس برای کاربران به طور معمول مشمول تخفیف می شوند. بنابراین می توانید با قیمتی ارزان تر هتل مورد نظر خود را رزرو کنید.
البته فراموش نکنید که حتما به امکانات هتل، دوری و نزدیکی آن به مکان های دیدنی، تفریحی، تجاری و غیره هم توجه داشته باشید. لزوما رزرو هتل ارزان به نفع شما نخواهد بود و گاهی ممکن است به قیمت از دست دادن امکانات برای شما تمام شود. اگر مزایای بالا برای رزرو هتل از سایت جااینجاس به اندازه کافی برای شما قانع کننده به نظر می رسند، همین حالا وارد سایت شده و با وارد کردن مقصد، تاریخ ورود و تاریخ خروج به لیستی از هتل های آن شهر به همراه قیمت دسترسی پیدا کنید.
در قسمت راست صفحه هم می توانید قیمت، ستاره و نوع هتل را فیلتر کنید تا انتخابتان را سریع تر انجام دهید. سپس روی هتل مورد نظر خود کلیک کنید، امکانات و تصاویر آن را ببینید، به موقعیت هتل روی نقشه توجه کنید و با کلیک کردن گزینه رزرو هتل از یک پرداخت امن بهره مند شوید. فراموش نکنید که گذری هم به نظرات کاربران بزنید تا از تجربه اقامت آنها در هتل مذکور استفاده کنید.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها