دو نبرد جنجالی در راستای اکران فیلم جان ویک

هر ساله عناوین زیادی از آثار سینمایی و تلویزیونی منتشر می شود و افراد زیادی با استفاده از زیرنویس فارسی به تماشای آن ها می پردازند. بیشتر این فیلم ها و سریال ها صرفا برای سرگرمی ساخته می شوند اما برخی فیلم های هنری و خارق العاده ای هم در این بین ساخته می شوند که می تواند مسیر زندگی هر کدام از ما را عوض کنند. فیلم ها در طول سالیان مختلف الهام بخش و مشوق ما بوده اند؛ ما با فیلم ها خندیده ایم، گریه کرده ایم و گاها به فکر فرو رفته ایم.

سال ۲۰۱۹ پر از فیلم هایی است که ما را شگفت زده می کنند: از فیلم جدید اونجرز با عنوان انتقام جویان آخر بازی و فیلم جدید کوئنتین تارانتینو گرفته تا دنباله های مورد انتظاری مانند ترمیناتور، رامبو، جنگ ستارگان، جومانجی، شفت، گودزیلا، جان ویک و غیره. در این متن به معرفی برخی از این آثار پرداخته ایم. برای اطلاع بیشتر از آثار ذکر شده می توانید به صفحه هر کدام در سایت ایران زیرنویس https://iranzirnevis.com سر بزنید.

فیلم انتقام جویان: آخر بازی (Avengers: Endgame 20119)

فیلم اونجرز اند گیم بعد از مدت ها انتظار بالاخره روز دوشنبه مورخ ۲۲ آوریل ۲۰۱۹ در لس آنجلس آمریکا به نمایش در آمد و برخی افراد از جمله منتقدین اسلش فیلم، سینما بلند، کلایدر، فوربز، فندنگو و … موفق به تماشای آن شدند. واکنش ها نسبت به این فیلم بسیار مثبت بوده و برخی از منتقدان را به گریه انداخته است. نمرات اولیه فیلم هم منتشر شده و تا به حال فیلم توانسته امتیاز ۹۸ را از وبسایت راتن تومیتوز و امتیاز ۷۸ را از وبسایت متاکریتیک دریافت کند. این فیلم ۲۴ آوریل در چین، ۲۵ آوریل در انگلستان و ۲۶ آوریل در بیشتر نقاط دنیا از جمله آمریکا به صورت عمومی اکران می شود. هر چند که ما ایرانیان باید مدت زمان بیشتری برای دانلود فیلم و دانلود زیرنویس Avengers Endgame 2019 منتظر بمانیم.

در واقع دانلود فیلم و به دنبال آن دانلود زیرنویس فارسی معمول ترین راه برای تماشای فیلم های خارجی در میان فیلمبازهای ایرانی است. معمولا هم دو ماه طول می کشد تا فیلم با کیفیت های خوبی برای دانلود قرار بگیرد. فیلم اونجرز ۴ که پایانی بر ۲۲ فیلم از دنیای سینمایی مارول است، باشکوه توصیف شده و قرار است که مخاطبان فیلم را حسابی شوکه کند. مدت زمان رسمی این فیلم نزدیک به سه ساعت است و این موضوع باعث خوشحالی بسیار زیاد فیلمبازها و سینما روها شده است. در این فیلم انتقام جویان باقیمانده تلاش می کنند که اعمال تانوس را خنثی کنند و تعادل و نظم را به جهان بازگردانند.

باید ببینیم که ابرقهرمان های محبوب ما چگونه می توانند با تایتان دیوانه یا همان تانوس روبرو شوند و سرانجام این نبرد چه خواهد بود. فیلم انتقام جویان ۴ در عرض ۶ ساعت توانست رکورد پیش فروش بلیط های سایت فندنگو را بکشند و انتظار می رود که به راحتی از فروش تقریبا سه میلیاردی آواتار عبور کند تا به پر فروش ترین فیلم تاریخ سینما بدون احتساب نرخ تورم تبدیل شود.

 

فیلم جان ویک: بخش ۳ – پارابلوم (John Wick: Chapter 3 – Parabellum 2019)

از انتقام جویان پایان بازی که بگذریم، باید کم کم خودمان را برای فیلم جدید کیانو ریوز یعنی جان ویک ۳ آماده کنیم. مجموعه فیلم های جان ویک در مورد قاتل خونسرد و بی رحمی به نام جان ویک است که توانایی های خارق العاده در تیراندازی و مهارت ها رزمی دارد. بعد از اتفاقات دو قسمت قبلی، جان ویک به خاطر زیر پا گذاشتن قوانین انجمن بین المللی قاتلین از سمت این انجمن طرد شده و دیگر نمی تواند از خدمات این انجمن استفاده کند. با این وجود، یک جایزه ۱۴ میلیون دلاری برای سر او تعیین شده و قاتلان بین المللی به دنبال او هستند. جان ویک باید از یکی از دوستان قدیمی خودش کمک بگیرد تا بتواند از نیویورک خارج شود و از دست قاتلین مرگبار فرار کند.

فیلم های جان ویک مورد پسند کاربران و منتقدان بوده اند و انتظار می رود که این فیلم هم بتواند موفقیت قسمت های قبلی را تکرار کند. در این فیلم علاوه بر جان ویک، هلی بری، ایان مک شین، لارنس فیشبرن، جیسون منتزوکس و آنجلیکا هیوستون بازی می کنند. این فیلم از مورد انتظارترین فیلم های سال ۲۰۱۹ در میان کاربران ایرانی است که باعث شده حتی صفحات دانلود زیرنویس John Wick: Chapter 3 – Parabellum 2019 در سایت های دانلود زیرنویس فارسی بازدید قابل توجهی تا به اینجای کار داشته باشند.

سریال گیم آف ترونز (Game of Thrones)

خارج از دنیای سینمایی، همه جا صحبت از فصل آخر گیم اف ترونز است. تا به حال دو قسمت از فصل ۸ که فصل آخر این سریال است پخش شده و قسمت بعدی که طولانی ترین قسمت سریال هم است، در تاریخ هشتم اردیبهشت ۱۳۹۸ پخش می شود.البته یک روز بعد در دسترس ما قرار می گیرد. در اپیزود بعدی گیم آف ترونز قرار است شاهد نبرد وینترفل و تقابل مرگ و زندگی خواهیم بود. باید ببینیم که آیا زنده ها می توانند از پس مرده ها بربیایند یا خیر؟ این سریال به قدری در میان کاربران ایران محبوب است که دو سال پیش یعنی در طول پخش فصل هفتم، برخی افراد ایرانی دست به هک کردن سرور های شبکه اچ بی او زدند.

آن ها در نهایت توانستند دو قسمت از فصل هفتم را زودتر از موعد مقرر پخش کنند. این افراد هم اکنون تحت تعقیب شبکه اچ بی او هستند. اگر به دنبال مرجعی برای دانلود زیرنویس Game of Thrones می گردید، پیشنهاد ما سایت ایران زیرنویس است. این سایت علاوه بر اینکه کامل ترین آرشیو زیرنویس فارسی سریال بازی تاج و تخت را دارد، فصل هشتم را به صورت ویژه پوشش داده و شما را از تمام سایت های دیگر بی نیاز می کند.

 

پایان رپورتاژ آگهی /

 

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها