فیلم تعقیب سرد، فیلمی جدید از لیام نیسون

اگر شما هم فقط کمی فیلم‌بین باشید، حتما اسم این بازیگر ایرلندی را شنیده‌اید، لیام نیسون، که جزو صد بازیگر جذاب این روزهای سینمای جهان به شمار می‌آید، این بار با فیلمی به نام «تعقیب سرد» روی پرده جادویی سینما حاضر شده و به ایفای نقش پرداخته است. این فیلم که به صرف حضور این بازیگر گزیده کار و محبوب، از دور هم جذاب به نظر می‌رسد، قطعا ارزش دیدن دارد، اما اگر هنوز هم دودل هستید برای دیدن آن، با ما در ادامه همراه باشید.

شروع اکران این فیلم با یک دردسر همراه شد، حرفی که لیام نیسون درباره علاقه او در سال‌های دور برای کشتن یک سیاه‌پوست در خیابان، زد باعث شد مراسم اکران عمومی و فرش قرمز این فیلم برگزار نشود. برخلاف دیگر فیلم‌های شلوغ و پر از سروصدای این بازیگر، این فیلم در محیطی آرام و در منطقه‌ای سرد و برفی است، اما در این منطقه فکر نکنید خبری از آن هیجان‌های همیشگی نیست، فقط باید کمی منتظر باشید.. داستان اصلی این فیلم درباره پسر یک راننده برف‌روب (لیام نیسون) و همسرش(لورا درن)، است که زندگی آرام و سرشار از خوشی را برای خود ساخته‌اند.

فیلم تعقیب سرد
فیلم تعقیب سرد

هیجانات اصلی برای تماشای فیلم تعقیب سرد از آن‌جایی شروع می‌شود که پلیس شهر به پدر و مادر خبر از فوت پسرشان، کایل(میشل ریچاردسون)، به خاطر زیاده‌روی در مصرف مواد مخدر می‌دهد. پدر که از این موضوع به شدت غافل‌گیر شده است و می‌داند که پسر او کسی نبوده که سوی مصرف مواد مخدر برود، تصمیم می‌گیرد خودش موضوع را پیگیری کند؛ این همان نقطه‌ای است که در حین تماشای فیلم تعقیب سرد باید خود را برای دیدن کشت و کشتار و خون و خون‌ریزی آماده کنید.

این فیلم ساخته‌ هنز پیتر ملاند که در سال ۲۰۱۹ تولید شده است را می‌توانید در سامانه لنز با دوبله فارسی به تماشا بنشینید و از دیدن این فیلم مهیج غرق لذت شوید. تماشای آنلاین فیلم و سریال این روزها به یکی از روش‌های آسان و بی دردسر فیلم دیدن تبدیل شده که لنز این موضوع را برای شما ساده‌تر نیز کرده است.

شاید در ابتدا انتظار داشته باشید این فیلم هم مثل دیگر فیلم‌های لیام نیسون باشد و یک انتقام‌جویی بی‌بروبرگرد را شاهد خواهید بود، اما این‌طور نیست. این فیلم با یک غم و اندوه، یعنی از دست دادن پسر خانواده‌ای آرام و خوشبخت شروع می‌شود و شما در این غم شریک خواهید شد، اما قرار نیست در این اندوه بمانید و غصه بخورید. شاید هیچ نکته خنده‌داری در داستان فیلم نبینید، اما منتظر دیالوگ‌های طنز و تیکه‌هایی خنده‌دار در فیلم باشید.

البته این طنز کاملا طنز تلخ و تاریکی است که کارگردان تلاش کرده تا انتقام یک راننده برف‌روب را جدی نگیرد و با خلق صحنه‌هایی همراه با طنز به شما هم این فرصت را داده است تا سکانس‌هایی همراه با موسیقی و مناظر کمدی را شاهد باشید. البته این باعث نمی‌شود تا شما آن هیجان همیشگی را از فیلم‌های با بازی لیام نیسون انتظار نداشته باشید، اما همان شیوه قبلی را نیز نخواهید دید، یک انتقام‌جو بی هیچ دلیل و منطقی که قرار است همه را بکشد و هیچ حرف اضافه‌ای در میان نباشد.

برای این‌که از این تماشای تعقیب سرد لذت ببرید، کافیست بپذیرید این فیلم یک کمدی تاریک است. بعد از این می‌توانید با تمام صحنه‌های فیلم کمدی کنار بیایید و آن صحنه‌های کشتن افراد توسط لیام نیسون و از بین بردن جنازه‌ها را فراموش کنید. در این فیلم قرار است جنایت‌کاران بانمک جلوه کنند و باشکوه به نظر برسند.

برای تماشای آنلاین فیلم و سریال مثل تعقیب سرد و چندین و چند فیلم دیگر روز و ۲۰۱۹، کافیست در لنز ثبت‌نام کنید. اگر سیم کارت ایرانسلی هم داشته باشید که چه بهتر، چرا که با فعال کردن یک بسته اینترنتی، حجم اینترنتی که برای تماشای آنلاین مصرف می‌کنید هم برایتان رایگان محسوب خواهد شد.

/پایان رپورتاژ آگهی/

 

 

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها