شرایط مهاجرت به استرالیا

مهاجرت به استرالیا از طریق خانواده یکی از روش های دیگر مرسوم برای گرفتن اقامت و مهاجرت به استرالیا می باشد. برای اطلاعات بیشتر در مورد مهاجرت به استرالیا – کوچر میتوانید به سایت کوچر به نشانی www.koucher.com مراجعه کنید.

شرایط مهاجرت به استرالیا از طریق خانواده

به عنوان یک شهروند استرالیایی یا کسی که اقامت دائم استرالیا را از هر طریقی کسب کرده است ، شما قادر به حمایت از اعضای خانواده خود برای زندگی در استرالیا خواهید بود . شما می توانید شرایطی را فراهم کنید که همسر ، والدین ، فرزندان و یا سایر اعضای خانواده تان بتوانند اقامت دائم استرالیا را به دست آورند و به استرالیا مهاجرت کنند . چه آن ها در استرالیا باشند و چه خارج از استرالیا باشند .

سازمان مهاجرت ، پرونده مهاجرتی شما را مورد برسی قرار خواهد داد و راه حل های مناسب برای موفقیت شما را پیدا خواهد کرد . در این موارد بهتر است به یک مشاور مراجعه کنید تا پرونده شما دچار پیچیدگی نشود . از انواع ویزا های مربوط به خانواده می توان به موارد زیر اشاره کرد :

ویزای همسر یا شریک زندگی ( زیر گروه ۸۲۰ تا ۸۰۱ ) : ویزای شریک زندگی به دو دسته تقسیم می شود :

  1. ویزای شریک زندگی یا همسر
  2. ویزای ازدواج احتمالی برای کسانی که نامزد هستند .

اگر شما و شریک زندگی تان در یک رابطه طولانی مدت هستید و در حال حاضر در استرالیا هستید  می توانید برای ویزا های ۸۰۱ و ۸۲۰ درخواست دهید .

این ویزا ها به شما اجازه خواهند داد تا در استرالیا بمانید تا زمانی که پروسه ویزای موقت تکمیل شود . اگر رابطه شما ادامه دار  است می توانید طبق شرایط خاصی و پس از یک مدت زمان خاصی برای ویزای اقامت دائم درخواست دهید . اگر همسر یا شریک شما در خارج از استرالیا است می توانید برای ویزای ۳۰۹ و یا ۱۰۰ درخواست دهید .

هنگامی که ویزای موقت همسر شما تایید شد ، همسر شما می تواند به استرالیا بیاید و با شما زندگی کند و بعد از برآورده شدن معیار ها وشرایط لازم برای ویزای دائم درخواست شود .

برای این که بتوان برای ویزای همسر یا شریک زندگی درخواست کرد ، اول این که باید با یک شهروند استرالیایی ازدواج کنید ، دوم با کسی ازدواج کنید که دارای اقامت دائم استرالیا می باشد و یا با کسی ازدواج کنید که واجد شرایط شهروندی نیوزلند باشد .

ازدواج شما باید طبق قوانین استرالیا و ازدواجی معتبر باشد . به این معنا که اگر سن شما زیر سن قانونی مثلا ۱۶ یا ۱۷ سال است به اجازه والدین خود نیازمندید .

شرایط مهاجرت به استرالیا
شرایط مهاجرت به استرالیا

ویزای فرزند ( زیر گروه ۸۰۲ و ۱۰۱ ) :

گزینه های متعددی برای گرفتن ویزای فرزند وجود دارد . اسپانسر فرزند معمولا والدین آن فرزند می باشند که جزء شهروندان استرالیا می باشند یا اقامت دائم استرالیا را دارند . در برخی موارد همسر پدر یا مادر  آن فرزندان  ، نیز می توانند اسپانسر آن فرزند باشند . آن ها نیز باید یا شهروندان استرالیا و یا دارای اقامت استرالیا باشند . چه فرزندان خونی افراد و چه فرزندانی که به سرپرستی گرفته شده اند اگر شرایط های لازم برآورده شود ، می توانند واجد شرایط گرفتن ویزا باشند .

ویزای کودکان وابسته ( زیر رده ۴۴۵ ) :این ویزا یک نوع ویزای موقت است که اجازه می دهد آن فرزند به استرالیا سفر کند یا از داخل آن بگذرد ( در طول مدت زمانی که ویزای والدین آن ها نهایی شود ) .

ویزای فرزند ( زیر رده ۸۰۲ ) : این ویزا به فرزندی که در آن زمان در استرالیا است اجازه می دهد که در استرالیا بماند و زندگی کند .

ویزای فرزند ( زیر رده ۱۰۱ ) : این ویزا برای فرزندانی است که در خارج از استرالیا زندگی می کنند و به آن ها اجازه میدهد که به استرالیا بیایند و با والدین خود زندگی کنند .

فرزندانی که برای ویزای ۴۴۵ درخواست می دهند باید فرزندان خونی ، فرزند خوانده و یا به سرپرستی گرفته شده باشند و والدین آن ها باید دارای اقامت دائم باشند ، زیر ۱۸ سال سن داشته باشند و مجرد باشند .

فرزندانی که برای ویزای ۸۰۲ و ۱۰۱ درخواست می دهند باید مجرد باشند و شرایط سنی خاصی برای آن ها در نظر گرفته می شود .

ویزای والدین ( زیر گروه ۱۰۳ و ۱۴۳ و ۸۰۴ ) :

ویزای والدین به والدین کسانی که دارای اقامت دائم استرالیا هستند و یا جز شهروندان استرالیا محسوب می شوند ، اجازه می دهند تا به طور موقت یا دائم در کنار فرزندان خود در استرالیا زندگی کنند .

ویزای والدین ( زیر رده ۱۰۳ ) : این ویزا به والدین کسانی که شهروند استرالیا یا ساکن دائم استرالیا هستند اجازه می دهد تا به طور دائم در استرالیا زندگی کنند که البته گرفتن این نوع ویزا بسیار سخت خواهد بود و گاهی اوقات زمان پردازش این نوع ویزا ممکن است ۳۰ سال طول بکشد .

ویزای ۸۰۴ برای والدیم مسن درخواست می شود که یک نوع ویزای دائم است و گرفتن این نوع ویزا ها نیز دشوار می باشد .

ویزای خویشاوندی : اگر می خواهید به استرالیا مهاجرت کنید و به طور دائم در آن جا زندگی کنید و خواستار ویزای خویشاوندی هستید  باید : از نظر شرایط سنی سن شما مناسب باشد و از نظر مالی به وابستگان و اقوام خود که در استرالیا هستند وابسته باشید و در واقع آن ها اسپانسر شما باشند یا این اقوام تنها اقوام و وابستگان شما در این دنیا باشند و دیگر هیچ اقوامی نداشته باشید و تمایل داشته باشید که زندگی خود را نزدیک آن ها بگذرانید . اگر می خواهید فقط برای مدتی کوتاه به استرالیا سفر کنید یا به طور موقت در استرالیا بمانید باید برای نوع دیگری از ویزا درخواست دهید .

شما در صورتی واجد شرایط گرفتن ویزای اقوام هستید که :

  • اقوام شما جز شهروندان استرالیا باشند
  • اقوام شما اقامت دائم استرالیا را داشته باشند
  • اقوام شما واجد شرایط شهروندی نیوزلند باشند
  • و  اقوام شما بالای ۱۸ سال سن داشته باشند .

ویزای مراقبت استرالیا :

این ویزا یک ویزای دائمی است که برای افرادی است که با هدف مراقبت یا پرستاری مداوم و طولانی مدت از یکی از اعضای خانواده و یا اقوام قصد مهاجرت به استرالیا و زندگی در آن کشور را دارند .

شخصی که نیاز به مراقبت دارد باید :

جزء یکی از اعضای خانواده شما و یا یکی از خویشاوندان شما باشد ،

جزء شهروندان استرالیا باشد و یا اقامت دائم استرالیا را داشته باشد .

شرایط این شخص از نظر پزشکی باید مورد بررسی قرار گیرد تا مسوولان مهاجرت مطمئن شوند که او نمی تواند به هیچ عنوان از خود مراقبت کند و هیچ شخص دیگری در استرالیا نیست که بتواند از او مراقبت کند . این ویزا به شما اجازه خواهد داد که به طور دائمی در استرالیا زندگی کنید و یا برای شهروندی استرالیا درخواست دهید و به مدت ۵ سال به عنوان یک شهروند دائم از استرالیا به داخل یا خارج این کشور مسافرت کنید .

جهت اطلاع از اخذ اقامت اروپا – مهاجرت به دات کام مراجعه نمایید. و همین طور برای خرید ملک در ترکیه و اطلاع از سرمایه گذاری در کشور ترکیه.

 

/پایان رپورتاژ آگهی/

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها