رستوران های مارماریس  با سفر باتو

مارماریس شهر بندری زیبا و منحصر به فردی در کشور ترکیه است که مقصد گردشگری محبوبی در بین گردشگران ایرانی به شمار می رود. به همین جهت در این فرصت در نظر داریم اطلاعات مفیدی را راجع به برترین رستوران های مارماریس در اختیار علاقه مندان قرار دهیم تا زمانی که تصمیم گرفتند به کشور ترکیه سفر کنند بتوانند به واسطه اطلاعاتی که قبل از عزیمت به ترکیه در این باره به دست آورده اند تجربه لذت بخش تری را در سفر خود داشته باشند.

رستوران نی

جالب است بدانید رستوران های زیادی در تور لحظه آخری این شهر وجود دارد اما گردشگرانی که به این نقطه از کشور ترکیه سفر می کنند تنها در رستوران های کمی این امکان را دارند که طعم بی نظیر غذاهای محلی را بچشند. رستوران نی یکی از رستوران های مارماریس است که مهمانان را به صرف غذای لذیذ در خانه ای سنگی فرا می خواند. این رستوران با دارا بودن فضایی کوچک و دنج بهترین غذاهای ترکی مانند مانتی، راویولی و سوپ گوجه فرنگی را برای پذیرایی از مهمانانش سرو می کند.

رستوران میا مارماریس

به گزارش سفر باتو ، به طور حتم یکی از برترین رستوران های مارماریس رستوران میا مارماریس نام دارد که غذاهای موجود در آن طرفداران داخلی و خارجی زیادی را به خود اختصاص داده است. این رستوران انتخاب مناسبی به منظور تجربه طعم های واقعی غذاهای اصیل و محلی مارماریس است. لازم به ذکر است در رستوران میا مارماریس علاوه بر غذاهای خوبی که در این مکان تهیه و به مهمانان عرضه می شود وضعیت بسیار خوبی به لحاظ قیمت، سرویس دهی و فضا نیز به چشم می خورد. چشم انداز این رستوران نیز از دیگر نکات جذاب و مثبتی است که باید به آن اشاره نمود. یکی از بهترین بخش های این رستوران هم اجرای موسیقی زنده در آن است که تجربه ای تکرارنشدنی از حضور در رستوران های مارماریس را برای مهمانان خود به ارمغان می آورد.

رستوران اورفوز

اورفوز از جمله بهترین رستوران های مارماریس است که طرفداران غذاهای دریایی را به سمت خود جذب می کند. این رستوران با بهره گیری از تازه ترین مواد غذایی موجود منوی فوق العاده ای را در دستور کار خود قرار داده است. انواع ماهی و میگو، حلزون های دریایی، هشت پا و مارماهی با طعم های دلپذیر و در محیطی دوست داشتنی برای خدمت رسانی به مشتریان در رستوران اورفوز سرو می شود. رستوران اورفوز مکانی است که در آن می توان حین لذت بردن از غذاهای لذیذ مناظر بی نظیری از ساحل و دریای مدیترانه را نیز به تماشا نشست.

رستوران پاین اپل

بی شک رستوران پاین اپل یکی از عالی ترین رستوران های مارماریس است که غذاهای آن هم در بین اهالی ترکیه و هم در میان گردشگران جذابیت ویژه ای دارد. این رستوران توانست از همان زمانی که فعالیت خود را آغاز نمود غذاهای باکیفیت و لذیذی را به مهمانان خود عرضه نماید. باغ زیبای رستوران پاین اپل به همراه چشم انداز فوق العاده ای که از منظره دریا دارد بهترین مکان به منظور صرف غذا به شمار می رود علی الخصوص در ماه های مربوط به فصل بهار که زیبایی های این باغ دیدنی به اوج خود می رسد می توان خاطرات خوشایندی را از حضور در این رستوران در ذهن خود حک نمود.

رستوران تاج محل

رستوران تاج محل انتخاب ایده آلی در بین رستوران های مارماریس برای آن دسته از کسانی است که تمایل دارند خاطره به یاد ماندنی و هیجان انگیزی از صرف غذاهای تند هندی را در این شهر  ساحلی برای خود به ثبت برسانند. این رستوران تنوع بسیار زیادی در زمینه تهیه و عرضه غذاهای هندی داشته و به همین دلیل مهمانان را از انتخابی که برای صرف غذا در این مکان به عمل آورده اند کاملا خشنود می سازد. البته ناگفته نماند که در منوی این رستوران انواع گوناگونی از غذاهای بین المللی، اروپایی، آسیایی و وگان هم قرار گرفته است.

رستوران بونو گود تایمز

این رستوران از جمله پرطرفدارترین رستوران های مارماریس به حساب می آید که در فضای زیبا و منحصر به فردش مهمانان را  مجذوب غذاهای خوشمزه و لذیذ خود می کند. موسیقی دلنوازی که در زمان صرف غذا برای مهمانان نواخته می شود به همراه فضای باز رستوران و چشم اندازی از دریا لذت حضور در این مکان و خوردن غذا را دوچندان می سازد. از آنجایی که رستوران بونو گود تایمز غذاهای باکیفیتی را با قیمت های مقرون به صرفه ای به مهمانان خود عرضه می کند همواره شلوغ و پرازدحام است. از همین رو بهتر است برای صرف غذا در این مکان از قبل میزی به این منظور رزرو شده باشد.

رستوران استیک اند بار

تجربه فوق العاده ای از صرف استیک و انواع مختلف غذاهای بین المللی در بلندای شهر مارماریس به همراه منظره دیدنی از لنگر و دریای مدیترانه را می توان در رستوران استیک اند بار به دست آورد. این رستوران به دلیل برخورداری از کیفیت عالی در سرو غذاهای خود و سرویس دهی مناسبی که دارد از جمله بهترین رستوران های مارماریس است.

 

/پایان رپورتاژ آگهی/

 

 

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها