با بهینه‌ سازی سایت خود اعتبار برندتان را افزایش دهید

خیلی از مشتریان طراحی سایت با خود فکر می‌کنند که این طراحی وبسایت است که موجب معرفی کسب‌و‌کار و افزایش فروش محصولات آن‌ها می‌شود درصورتی که این سئو یا بهینه‌ سازی سایت است که موجب معرفی کسب‌و‌کار و افزایش فروش محصولات شما می‌شود البته این موارد تنها برخی از مزیت‌های سئو هستند.

درواقع طراحی سایت به تنهایی شما را به تمامی اهداف شما در زمینه رشد و توسعه کسب‌وکارتان نمی‌رساند بلکه طراحی سایت در کنار استفاده از اصول سئو است که موجب می‌شود کسب‌وکار شما در دنیای وب دیده شود و کاربران اینترنت با تمامی خدمات و محصولاتی که شما ارائه می‌دهید آشنا شوند. چراکه ربات‌های گوگل وب سایت شما را براساس استفاده از اصول و متدهای سئو رتبه‌بندی می‌کنند. از این‌رو است که برخی از وب سایت‌ها جزو لینک‌های اول در صفحه نتایج جستجوی گوگل هستند و برخی دیگر جزو لینک‌های پایانی صفحه نتایج جستجو هستند. به گونه‌ای که در برخی از وب سایت‌ها از اصول و استانداردهای سئو به بهترین شکل ممکن استفاده می‌شود از این‌رو در لینک‌های اول صفحه نتایج گوگل قرار می‌گیرند اما برعکس برخی دیگر از وب سایت‌ها که از اصول و استانداردهای سئو تبعیت نمی‌کنند در رتبه‌های بسیار پایین در موتورهای جستجو قرار گرفته و نمایش داده می‌شوند.

بنابراین وب سایتی که از رتبه بالایی در موتورهای جستجو برخوردار نباشد نمی‌تواند کسب‌و‌کار، محصولات و خدمات شما را به کاربران اینترنت نشان دهد از این‌رو اگر وب سایت شما نیز رتبه بالایی در موتورهای جستجو ندارد و به دنبال این هستید که رتبه بهینه‌ سازی سایت خود را افزایش دهید به شما پیشنهاد می‌کنیم که وب سایت خود را به مجموعه طراحی سایت، ایران سایت بسپارید. شرکت ایران سایت، یکی از باسابقه‌ترین شرکت‌های طراحی سایت در تهران است که از چندین تیم حرفه‌ای در زمینه طراحی وب سایت و بهینه سازی وب سایت برخوردار است از این‌رو پروسه طراحی وب سایت و بهینه‌ سازی آن را به بهترین شکل ممکن برای مشتریان خود انجام می‌دهد. درنتیجه با سپردن وب سایت خود به شرکت ایران سایت می‌توانید پس از مدت زمان کوتاهی وب سایت خود را در کلمات کلیدی پراستفاده در لینک‌های بالا در صفحه نتایج گوگل مشاهده کنید. بنابراین از این طریق می‌توانید فروش بی‌سابقه‌ای را از طریق وب سایت خود تجربه کنید و سوددهی خیلی بیشتری داشته باشید.

بهینه‌ سازی وب سایت اعتبار برند شما را افزایش می‌دهد

رپورتاژ آگهی
رپورتاژ آگهی

شرکت ایران سایت با بهینه‌سازی وب سایت شما می‌تواند کاری کند که اعتبار برند شما نزد مشتریانتان به طور ویژه‌ای افزایش پیدا کند. اما چرا افزایش رتبه بهینه‌ سازی وب سایت شما موجب افزایش اعتبار برند شما نزد مشتریانتان می‌شود؟ برای درک بهتر این مسئله فرض کنید که یک مغازه کوچک در محله‌ای در پایین شهر دارید و در آن مشغول فروش محصولاتتان هستید. مطمعناً زمانی که محصولات خود را تبلیغ کنید و آدرس مغازه خود را به مشتریان می‌دهید، آن‌ها ترجیح می‌دهند به سراغ فروشگاهی بزرگ‌تر که در مکان بهتری قرار داشته باشد مراجعه کنند چراکه خیلی به محصولات شما اعتماد نخواهند کرد و همین مسئله موجب می‌شود، اعتبار زیادی برای شما و کسب‌و‌کارتان شکل نگیرد. اما زمانی که شما فروشگاهی بزرگ در یک منطقه خوب داشته باشید می‌توانید مشتریان بیشتری را به فروشگاه خود جذب کنید چراکه آن‌ها بهتر به شما اطمینان می‌کنند و همین مسئله موجب افزایش اعتبار کسب‌وکار شما می‌شود.

درواقع طراحی وب سایت نیز دقیقا مانند این مثال است. زمانی که رتبه بهینه‌ سازی وب سایت شما در موتورهای جستجو بالا باشد، وب سایت شما جزو لینک‌های اول در صفحه نتایج گوگل قرار می‌گیرد و از آن‌جایی که تمامی کاربران اینترنت اکثراً بر روی لینک اول تا پنجم کلیک می‌کنند بر روی وب سایت شما نیز کلیک کرده و وارد آن می‌شوند از این‌رو برند و کسب‌وکار شما اعتبار پیدا می‌کند و با افزایش تعداد کاربران و بازدیدکنندگان وب سایت اعتبار برند شما روز به روز افزایش پیدا می‌کند. فراموش نکنید که با افزایش اعتبار برند و کسب‌وکار شما، فروش محصولات شما نیز افزایش پیدا می‌کند و از طریق وب سایت خود می‌توانید میزان سوددهی کسب‌وکار خود را به طور چشم‌گیری افزایش دهید.

البته باید اشاره کنیم که قیمت طراحی سایت از هزینه بهینه‌ سازی وب سایت مجزا است. درواقع هزینه طراحی سایت براساس نوع وب سایت، امکانات عمومی و امکانات سفارشی متناسب با نوع آن است درصورتی که هزینه بهینه‌سازی وب سایت براساس تمامی متدهایی است که براساس کلمات کلیدی هدف جهت افزایش رتبه سئو سایت در آن پیاده‌سازی می‌شوند. چراکه ربات‌های گوگل براساس کلمات کلیدی که کاربران اینترنت در کادر جستجوی گوگل وارد می‌کنند وب سایت‌هایی را پیدا کرده و لینک آن‌ها را با رتبه‌بندی که براساس اصول سئو است در اختیار کاربران اینترنت قرار می‌دهند. یا بهتر است بگوییم که ربات‌های گوگل براساس کلمات کلیدی وب سایت‌ها را رتبه‌بندی می‌کنند و از این‌رو است که هزینه بهینه‌سازی وب سایت براساس کلمات کلیدی که باید وب سایت براساس آن‌ها در گوگل بالا بیایید، متغییر است.

درصورتی که به دنبال بهترین شرکت طراحی وب سایت جهت طراحی سایت وردپرس به صورت حرفه‌ای و با اصول سئو هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم که از طریق شماره تماس ۸۸۸۸۶۴۵۰-۰۲۱ با کارشناسان شرکت ایران سایت تماس بگیرید و از طریق آدرس وب سایت www.iransite.com  نمونه‌کارهای قدرتمند این مجموعه را در زمینه‌های مختلف مشاهده کنید. مجموعه ایران سایت یکی از بهترین و باسابقه‌ترین شرکت‌های طراحی سایت بوده که دارای پرسنل متخصص و مجرب است. مجموعه ایران سایت نه تنها از متدها و تکنیک‌های حرفه‌ای جهت طراحی وب سایت وردپرس برای شما استفاده می‌کند بلکه با اصول سئو، رتبه وب سایت شما را به صورت چشم‌گیری در گوگل افزایش می‌دهد تا به راحتی در دنیای وب دیده شوید. این مجموعه در تهران، میدان ونک، برج نگار، طبقه ۱۹ واحد ۹ قرار دارد.

 

/پایان رپورتاژ آگهی/

 

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها