دیسکو و کلاب‌های تفریحی مالزی

هر کس سبک خاصی از سفر را می‌پسندد. برای بعضی‌ها سفر یعنی گردش در موزه‌ها و بناهای تاریخی، برخی به قصد طبیعت‌گردی سفر می‌کنند و برای بعضی از افراد هم گردش در مراکز خرید و کلاب و دیسکوها جذاب است.

معمولا کشورهایی که قصد جذب گردشگر دارند، سعی می‌کنند همه سلیقه‌ها را پوشش دهند و به عنوان یک نمونه موفق در این زمینه می‌توان به مالزی اشاره کرد. کشوری با فرهنگ باستانی چندگانه، که هم طبیعتی زیبا دارد و هم امکان انواع تفریحات را برای توریست‌ها فراهم کرده است.

اگر اهل رقص و پایکوبی هستید و تفریحات شبانه را دوست دارید، مالزی مقصد مناسبی برای شما خواهد بود. در این مقاله قصد داریم در مورد دیسکوها و کلاب‌ها صحبت کنیم. دیسکو های مالزی: زوک کی ال کوالالامپور، کیو، آندر ناین کی ال، پلی در روف، زایون کی ال، الیزیوم بار اند تراس کی ال را به شما معرفی خواهیم کرد تا در سفر به این کشور بتوانید مناسب‌ترین گزینه را انتخاب کنید و بیشتر خوش بگذرانید.

دیسکو زوک کی ال کوالالامپور

زوک یکی از قدیمی‌ترین کلاب‌های شهر کوالامپور است. یک مکان تفریحی لوکس تفریحی برای ثروتمندان و افراد سرشناس که می‌تواند شب لذت‌بخشی را برای شما رقم بزند. این کلاب در سال ۲۰۰۴ افتتاح شد و از آن زمان تا کنون دی جی های معروفی در آن اجرا داشته‌اند. برای نمونه می‌توانیم به Dj Tiesto  اشاره کنیم.

زوک شش سالن دارد که در ادامه آن‌ها را معرفی می‌کنیم:

  • سالن اصلی Zouk  نام دارد. یک تالار رقص بسیار بزرگ با جایگاه دی جی و نورپردازی ویژه.
  • برای کسانی که محیط آرام و دور از هیاهو را می‌پسندند، سالن Underground Velvet طراحی شده است. سالنی برای افراد سرشناس که ترجیح می‌دهند دور از شلوغی در محیطی آرام نوشیدنی خود را میل کنند.
  • برای طرفداران هیپ هاپ و سبک‌های آوانگارد، سالن Phuture در نظر گرفت شده است.
  • بار آریستو یک تراس زیبا و مشرف به برج‌های پتروناس دارد و منوی متنوعی از انواع نوشیدنی‌ها را به مهمانان ارائه می‌کند.
  • برای علاقه‌مندان به موسیقی‌های ریتمیک و کوبنده، سالن Barsonic در نظر گرفته شده است.
  • Terrace Bar یکی از بهترین رستوران‌های شهر محسوب می‌شود و منوی بسیار متنوعی دارد.

کلاب کیو

یک دیسکو با دکوراسیون مینی مال صنعتی که در یک هتل در ماندارین شرقی پایتخت مالزی قرار دارد. تنوع موسیقی در این دیسکو باعث شده افراد بیشتری به آن علاقه نشان بدهند و فضای رقص بزرگ آن، هر شب جوانان بسیاری را به خود جذب می‌کند.

 آندر ناین کی ال

یکی از ارزان‌ترین کلاب‌های مرکز شهر، که در واقع یک دیسکو زیرزمینی است. گنجایش این دیسکو ۱۳۰ نفر است و محلی بی نظیر برای افرادی است که به موزیک‌های ترنس و تکنو و هاوس علاقه دارند و البته از ازدحام خوش‌شان نمی‌آید.

دیسکو پلی در روف

دیسکو پلی کوالالامپور در محله پتالینگ جایا قرار دارد. اگر به رقص و پایکوبی در تمام طول شب علاقه دارید، این دیسکو گزینه مناسبی برای‌تان خواهد بود. نورپردازی زیبا، پیست رقص بزرگ و ترکیب موسیقی‌های ای دی ام ، هیپ هاپ و ترنس، دیسکو پلی را بسیار معروف کرده است.

اگر قصد تماشای اجرای دی جی های بین‌المللی را دارید، پیگیر برنامه‌های این دیسکو باشید زیرا گاهی اوقات افرادی مانند  لیل جان رپر و سدریک جرویس در این دیسکو اجرا خواهند داشت. خبر خوب برای خانم‌ها این که دیسکو پلی پنجشنبه‌ها را به آن‌ها اختصاص داده و تخفیف‌های ویژه‌ای برای‌شان در نظر گرفته است.

زایون کی ال

یکی از شیک‌ترین و در دسترس‌ترین دیسکوهای بوکیت، زایون نام دارد. نزدیکی این دیسکو به مونوریل بوکیت بینتانگ باعث شده گردشگران توجه زیادی به آن داشته باشند. طراحی زیبای سه سالن زایون و تنوع موسیقی در این کلاب، باعث شده است همیشه تعداد زیادی طرفدار داشته باشد.

 الیزیوم بار اند تراس کی ال

منظره شبانه شهرهای بزرگ با آن همه نور و جنب و جوش بسیار زیباست. الیزیوم روی یک پشت بام ساخته شده است و منظره بی‌نظیری از شهر را پیش چشم افراد می‌گذارد. ترکیب موسیقی‌های هاوس و فانک با نوشیدنی‌ها و کوکتل‌های خوش طعم، شب دلپذیری را برای شما رقم خواهد زد.

بخشی از تفریحات شبانه و کلوب‌ها و دیسکوهای مالزی را با هم بررسی کردیم. البته خوشگذرانی در مالزی به این موارد محدود نخواهد شد. مالزی کشور سواحل زیبا و جنگل‌های انبوه است. با تمامی این توضیحات، اگر قصد دارید به مالزی سفر کنید پیشنهاد ما برای یک سفر بی دغدغه و ارزان، استفاده از تورهای مسافرتی است. با مراجعه به salamparvaz.com می‌توانید پکیج‌های متنوع سلام پرواز را مشاهده و تور دلخواه‌تان را انتخاب کنید.

/پایان رپورتاژ آگهی/

 

عضویت
اطلاع از
guest

1 نظر
پرامتیازترین
جدیدترین قدیمی‌ترین
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها
mona

من زوک رو رفتم. موزیک و محیط و نوشیدنی ها عالی. خیلی خوش گذشت. کلا کلاب های مالزی برعکس ترکیه و خیلی جاهای دیگه کیفیت و امنیت بالایی دارن