بازسازی سقف کناف

اگه به بازسازی ساختمان و خانه خود فکر می کنید و دوست دارید که فضای داخلی خانه خود را تغییر دهید ولی نگران هزینه های جانبی آن هستید ما در گروه رویاهوس راه کار مناسبی را برای شما در نظر داریم. شما می توانید از متریال ها، روش های سبکتر و ارزان تر استفاده کنید که این روزها طرفداران بسیاری هم دارد شما با استفاده از این متریال ها می توانید کمترین هزینه را پرداخت کرده و با سرعت بیشتری به آن چه می خواهید دست پیدا کنید.

این متریال های پرطرفدار در دنیای دکوراسیون امروزی کناف می باشد. کناف بسیار سبک و انعطاف پذیر می باشد و شما می توانید تقریبا هر کاری که بخواهید را به کمک کناف بر روی دیوار و سقف خانه خود اجرا نمایید. کناف خیلی راحت در دسترس می باشد و نسبت به سایر مصالح ساختمانی کم هزینه تر و ارزان تر می باشد.

اسنفاده از کناف برای طراحی سقف ساختمان باعث می شود که  ارتفاع سقف به میزان دلخواه شما کمتر شده و باعث شود که فضای بهتر و مناسب تری را برای نصب هالوژن ها در اختیار داشته باشید.

تا به اینجا برای شما کمی درباره متریال روز دکوراسیون صحبت کردیم و گفتیم که از این متریال می توانید در بخش های مختلف منزل و ساختمان خود استفاده نمایید در ادامه می خواهیم به  بازسازی سقف کناف بپردازیم و اطلاعاتی را در این زمینه نیز در اختیار شما  عزیزان قرار دهیم.

بازسازی سقف کناف

زمانیکه شما سقف و دیوار ساختمان و منزل خود را با استفاده از کناف طراحی کرده اید بعد از مدت زمانی بنا به هر دلیلی ممکن است که سقف کناف و دیوارهای کناف کاری شده در اثر ضربه های شدیدی که به آن ها وارد شده است دچار شکستگی شوند و یا اینکه به خاطر مشکلات تاسیساتی نیاز باشد که شما بخش کوچکی از سقف و دیوارها را باز کنید به این کار شما بازسازی سقف کناف گفته می شود

مراحل بازسازی و ترمیم سقف کناف

  • در ابتدای امر یک تکه پنل کناف به شکل مربع و یا مستطیل به اندازه قسمتی که قصد ترمیم آن را دارید بردارید
  • بعد از اینکه پنل کناف را آماده کردید آن را بر روی قسمتی که می خواهید ترمیم شود قرار داده و دور آن را خط بکشید با این کار جای آن را دقیق مشخص خواهید کرد.
  • با اره محل خط کشی شده را برش داده و قسمت معیوب شده را خارج کنید
  • برای اینکه کار خود را محکم کنید دو یا چند قطعه چوب را به قسمت مورد نظر پیچ کنید
  • پنل جدید را به سازه یا چوب مورد نظر پیچ کنید تا بخوبی در محل مورد نظر محکم شود
  • با نوار درزگیر می توانید درزهای قسمت ترمیم شده را پوشش داده و بتونه کناف را روی محل بپوشانید
  • آخرین کاری که باید انجام دهید این است که قطعه ترمیم شده را باه رنگ سایر نقاط درآورید.

انواع سقف کناف

همانطور که می دانید کناف، صفحاتی با روکش های گچی می باشد که این روزها نسبت به سایر مصالح ساختمانی دارای طرفداران بسیاری است. در حقیقت کناف به دو دسته کلی برای محیط داخلی و خارجی ساختمان تقسیم بندی می شود.

با در نظر گرفتن محیطی که سقف در آنجا قرار دارد باید پنل کناف مناسب را انتخاب کنید. مثلا زمانیکه می خواهید سقف لابی ساختمان را با استفاده از کناف طراحی کنید باید از صفحاتی استفاده کنید که عایق رطوبت بوده و یا از کناف های MR استفاده کنید.

مثال دیگری که می توانیم درباره انتخاب درست و مناسب از کناف برای سقف به آن اشاره کنیم استخرهای سرپوشیده می باشد. هنگامی که می خواهید کناف مناسب را برای سقف استخر سرپوشیده انتخاب کنید باید از کناف هایی استفاده کنید که در مقابل رطوبت مقاوم باشند و بتوانند از سقف ساختمان در برابر قارچ و کپک زدن جلوگیری کنند.

فراموش نکنید که استفاده از پنل متناسب با کاربری باید به شکل مهندسی انتخاب شده باشد و برای خرید کناف دقت داشته باشید که خرید متری کار اشتباهی می باشد.

نحوه اجرای سقف کناف در بازسازی ساختمان

کناف سقف نیازی به گچ و خاک ندارد و زمانیکه نصب آن به اتمام رسید می توان آن را رنگ کرد به همین خاطر است که استفاده از آن در روند افزایش پروژه های ساختمان سازی بسیار تاثیر گذار می باشد.
زمانیکه کار نصب سقف کناف به اتمام رسید باید درزهای مابین سطوح ها را پوشاند و برای این کار می توانید از نوارهای درزگیر استفاده کنید. همچنین با استفاده از بتون می توانید سطح روی پیچ هایی که باعث محکم نگه داشته شدن کناف ها می شوند را به خوبی پوشش دهید و در نهایت روی دیوار ماستیک استفده نمایید تا جلوه زیبایی به سقف داده شود

هزینه سقف کناف برای بازسازی ساختمان

برای بازسازی سقف کناف هزینه هر متر مربع دیوار و یا سقف کناف کاری شده  با توجه به کیفیت آن متفاوت می باشد. با در نظر گرفتن این موضوع که مطالح خوب و با کیفیت ارزش بیشتری نسبت به سایر مصالح دارند و برای مدت زمان طولانی هیچ آسیبی به ساختمان وارد نمی آورند پیشنهاد ما در رویاهوس به شما دوستان استفاده از کناف های با کیفیت می باشد.

بازده قیمتی برای بازسازی سقف کناف از متری ۵۰ هزار تومان شروع می شود به بالا. البته این حدود قیمتی است که برای تهیه و پوشش کناف سقف و کناف آشپزخانه باید در نظر داشته باشید.

به خاطر داشته باشید که استفاده از لامپ های تزئینی برای دیوار و سقف کناف می تواند هزینه بازسازی را افزایش دهد ناگفته نماند که استفاده از نورپردازی در سقف کناف می تواند زیبایی ساختمان شما را چندین برابر کند.

/پایان رپورتاژ آگهی/

 

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها