معرفی ۳ فیلم که تماشای آن ها ضروری است

تماشای فیلم یکی از بهترین سرگرمی های روزمره ماست. اما چه اتفاقی می‌افتد اگر طی این سرگرمی تفکرات و احساسات ما دگرگون شود، پرسش هایی برای ما به وجود بیاید که برای پاسخ به آن ها نیاز به روزها تفکر باشد. برخی از آثار سینمایی از ویژگی برخوردارند که می‌توانند ذهن ما را برای زمان طولانی به خود مشغول کنند. در این نوشته قصد داریم تا تعدادی از این فیلم ها را به شما معرفی کنیم.

فیلم سینمایی تلقین

فیلمی که توسط کریستوفر نولان نوشته ، تهیه و کارگردانی شده و در ژانر دلهره آور و علمی تخیلی است. داستان جدید ، موسیقی استفاده شده در آن و برخی عوامل دیگر سبب شده است که این فیلم به شدت نظر منتقدان را به خود جلب کند. از جمله هنرمندانی که در این فیلم ایفای نقش می‌کنند می‌توان به الن پیج ، لئوناردو دکاپریو و جوزف گوردون اشاره کرد. داستان فیلم درباره یک دزد اسرار است که توانایی فهمیدن افکار افراد در خواب را دارد. احتمالا در حین تماشای این فیلم ۱۴۸ دقیقه ای به طور کلی محو آن شده و دنیای بیرون را فراموش کنید! در ضمن این فیلم با ایجاد حجم زیادی سوال در ذهن شما، به پایان خواهد رسید. گفته شده است که کریستوفر نولان قصد ساخت ادامه آن را هم دارد.

فیلم سینمایی تلقین
فیلم سینمایی تلقین

فیلم شجاع دل

داستان فیلم درباره مردی به نام ویلیام والاس با بازی تکرارنشدنی مل گیبسون است که نامزد او توسط انگلیسی ها کشته می‌شود. والاس مردی از اهالی اسکاتلند است که تحت سلطه انگلیسی ها قرار دارد و انگلیسی ها هم از هیچ ظلم و ستمی ابایی ندارند. بعد از کشته شدن نامزد والاس ، خشم و نفرت او فزونی می‌یابد و قیامی خونین علیه انگلیسی ها بر پا می‌کند. این فیلم در ژانر درام و حماسی است و کارگردانی آن را هم مل گیبسون بر عهده داشته است. در ابتدای کار مل گیبسون قصد نداشت که نقش ویلیام والاس را خود ایفا کند به این خاطر که حس می‌کرد سنش برای آن نقش زیاد است. اما در نهایت  مجبور شد که با این موضوع موافقت کند.

فیلم شجاع دل
فیلم شجاع دل

انیمیشن شیرشاه

انیمیشن بی نظیر شیرشاه که در واقع برداشتی از نمایشنامه هملت بوده است، از لحاظ تعداد فروش دومین رتبه را بعد از داستان اسباب بازی ۳ به خود اختصاص داده است. در این داستان با بچه شیری روبرو می‌شوید به نام سیمبا که پدر او پادشاه جنگل است. پدر او توسط عموی سیمبا کشته می‌شود. عموی او همچنین قصد دارد تا سیمبا را هم بکشد تا بتواند پادشاه جنگل شود. این موضوع باعث می‌شود که سیمبا فرار کرده و به جنگل های دور برود. در این میان او دوست های بسیاری پیدا می‌کند که قصد کمک به او را دارند.

 

انیمیشن شیرشاه
انیمیشن شیرشاه

منبع: https://filmdd.com

/پایان رپورتاژ آگهی/

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها