سریال قورباغه و ملکه گدایان و همرفیق سریال های درحال پخش شبکه نمایش خانگی

در ابتدا چندان شبکه خانگی را جدی نمی‌گرفتند، به نظر می‌آمد آن دسته از سریال‌های ایرانی جدید در این شبکه توزیع می‌شوند که از لحاظ کیفی به شبکه‌های تلویزیونی راه پیدا نکرده‌اند. اما پس از گذشت مدتی مشخص شد که رقیب بسیار سرسختی برای تلویزیون پیدا شده که نه ممیزی‌ها و سخت‌گیری‌های مرسوم محتوایی در تلویزیون را دارد و نه انحصار آن را در زمینه تولید و ساخت. در ادامه به معرفی سه سریال شبکه نمایش خانگی قورباغه، ملکه گدایان و همرفیق میپردازیم.

سریال قورباغه

سریال قورباغه به کارگردانی هومن سیدی و تهیه کنندگی علی اسدزاده، سریال جدید و درحال پخش این روزهای شبکه نمایش خانگی میباشد که تاکنون چهار قسمت از این سریال توزیع شده است. اولین قسمت از این سریال که قرار بود ۲۴ آذر ۹۹ پخش شود به دستور قضایی توقیف شد و سر انجام در ۳ دی سال جاری پخش شد.

سریال قورباغه

از بازیگران سریال قورباغه میتوان به نوید محمدزاده، صابر ابر، فرشته حسینی، سحر دولتشاهی، مهران غفوریان، هومن سیدی و آناهیتا افشار اشاره کرد.

داستان سریال قورباغه را هومن سیدی نوشته و این نخستین باری است که نوید محمدزاده و صابر ابر جلوی دوربین یک سریال هنرنمایی می‌کنند. عبور از مرزهای ذهنی، کسب قدرت و ثروت و تغییر انسان‌ها در شرایط با گذشت زمان بخش‌هایی از دغدغه‌های شخصیت‌های روایت‌گر این سریال است.

داستان سریال با سه سارق شروع میشود که قصد دارند زندگی خود را زیر و رو کنند و به دوران بی پولی خود پایان دهند، این سه سارق در سرقتی از یک فرد پولدار هیپنوتیزم میشوند و با یک اتفاق ساده وارد ماجرایی عجیب و پیچیده میشوند.

سایر عوامل سریال به شرح زیر میباشد:

مجری طرح و مدیر تولید: حسین اکبری، مدیر فیلمبرداری: پیمان شادمان‌فر، موسیقی: بامداد افشار، طراحی و ترکیب صدا: علیرضا علویان، مدیر صدابرداری: مهران ملکوتی، طراح صحنه: محسن نصراللهی، طراح لباس: الهام معین، طراح گریم: شهرام توانا و بهنام معیریان، مدیر گروه کارگردانی و برنامه‌ریز: حسین خضوعی، طراح جلوه‌های بصری: جواد مطوری، طراح جلوه‌های ویژه میدانی: ایمان کرمیان، فیلمبرداران: ادیب صبحانی و آرش رمضانی، جانشین تولید: حسن صفری، عماد طاهری، طراح بدلکاری :امیر بدری، عکاس: امیرحسین شجاعی، منشی صحنه: ندا قایٔدی و مدیر اجرایی: محمد اسدزاده.

سریال قورباغه را میتوانید از سایت هکس دانلود دریافت و تماشا کنید.

سریال ملکه گدایان

ملکه گدایان مجموعهٔ نمایشی به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده و به تهیه‌کنندگی علی طلوعی، محصول سال ۱۳۹۹ است که در شبکه نمایش خانگی توزیع و پخش میشود. بخش‌هایی از این سریال در استانبول ترکیه فیلمبرداری شده‌است.

سریال ملکه گدایان

تولید سریال ملکه گدایان از پیش از شیوع کرونا آغاز شد و عمده روزهای تصویربرداری آن در روزهای کرونا ادامه یافت.موسیقی تیتراژ این سریال توسط روزبه بمانی ساخته شده‌است.

البرز شیمیدان،ساکن آلمان هست و پدرش خسرو و مادرش خورشید در ایران زندگی می‌کنند. البرز با دختری که نامش سارا است و در ایران زندگی می‌کند و برای درمان بیماری پدرش به آلمان آمده، با البرز آشنا می‌شود و با او نامزد می‌کند. البرز قرار است در ترکیه با نامزدش سارا ازدواج کند. همه چیز برای یک مراسم به یادماندنی مهیا است که خبر می‌رسد پدر البرز به کما رفته‌است. البرز با گذشته‌ای مبهم، از بازگشت به ایران هراس دارد اما برای آخرین ملاقات با پدر، راهی جز بازگشت به ایران ندارد، ولی بنابر مشکلاتی او مجبور است که به صورت قاچاقی به ایران بیاید. با وجود اصرار فراوان مادر البرز برای بازنگشتن او به ایران، البرز تصمیم خود را گرفته. وقتی او باز می‌گردد هیچ‌کس او را نمی‌شناسد و او را فرهاد بابایی خطاب می‌کنند و کسی جز قاچاقچی او را به خاطر ندارد .

از بازیگران سریال ملکه گدایان میتوان به الهام کردا , باران کوثری , رویا نونهالی , سولماز غنی , شبنم قربانی , فرزاد فرزین ، آرمان درویش ، محمدرضا غفاری ، پانته آ بهرام ، الهام کردا ، امین بهبودی ، یسنا میر تهماسب ، بهشاد شریفیان و علی اوجی اشاره کرد.

سریال ملکه گدایان را میتوانید از سایت هکس دانلود دریافت و تماشا کنید.

 

برنامه تاک شو همرفیق

هم‌رفیق نام یک مجموعه شبکه نمایش خانگی با اجرا و کارگردانی شهاب حسینی است که از ۲۰ آذر ۱۳۹۹با تهیه کنندگی حسن خدادادی شروع به پخش کرد. در هر قسمت از این برنامه، مهمانی که دعوت شده‌است می‌تواند یک نفر را به عنوان رفیق معرفی کند تا در برنامه حضور داشته باشد.

برنامه تاک شو همرفیق

محور اصلی برنامه، تکیه بر موضوع رفاقت و دوستی است، بیشتر مباحث مطروحه بین میزبان و مهمانان هم در رابطه با همین موضوع است؛ به همین علت است که مهمان برنامه بهترین دوست خود نیز دعوت می‌کند تا از اواسط برنامه به آن اضافه شود و گفتگو به صورت سه نفره ادامه پیدا کند.

مهمان اصلی یک هدیه را به همراه خود می‌آورد تا در حین اجرای برنامه به بهترین دوست خود که در آن‌جا حضور دارد اهدا کند و وی را غافلگیر کند. همچنین از طرف حامی مالی برنامه آسان پرداخت پرشین هدایایی به هر دو مهمان و یکی از تماشاگران برنامه اهدا می‌شود و به علاوه همه این‌ها در انتهای برنامه نیز تندیس مخصوص هم‌رفیق که به شمایل دست دادن است به همراه انگشترهایی که نام الله روی آن‌هاست توسط شهاب حسینی به مهمانان اهدا می‌شود.

میهمان قسمت اول برنامه همرفیق نوید محمدزاده بود که بهترین دوست خود وجید جلیلوند را به همراه خود آورد. قسمت دوم این برنامه با حضور هوتن شکیبا، بهرام افشاری و قسمت سوم آن پژمان جمشیدی و سام درخشانی و قسمت چهارم فاطمه معتمدآریا و مرضیه برومند و همچنین میهمان قسمت پنجم محسن تنابنده، احمد مهران‌فر و هادی حجازی‌فر، محمدحسین مهدویان از میهمانان قسمت ششم این برنامه بودند.

برنامه همرفیق را میتوانید از سایت هکس دانلود دریافت و تماشا نمایید.

 

 

/پایان رپورتاژ آگهی/

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها