ساخت انواع بالکن شیشه ای با استفاده از شیشه بالکن

بالکن ها فضایی در منزل هستند که برای ورود نور خورشید و هوای تازه به داخل ساختمان مورد استفاده قرار می گیرند. استفاده از بالکن ها برای کسانی که به فضای باز دسترسی ندارند بسیار مناسب و قابل استفاده است‌. در بسیاری از خانه های آپارتمانی از خانه های آپارتمانی از بالکن ها برای خشک کردن لباس، ورود نور و هوای تازه، نگهداری گیاهان، فضایی برای استراحت و پخت غذا استفاده می کنند. بالکن ها بسیار پر کاربرد هستند اما برای فصل زمستان مناسب نیستند زیرا پوششی برای آن ها وجود ندارد تا از خیس شدن آن ها در فصل زمستان جلوگیری کند. بهترین راه برای جلوگیری از خیس شدن بالکن ها در فصل زمستان، استفاده از پوشش شیشه ای برای اطراف آن است که علاوه بر ورود نور به داخل ساختمان، از سرد شدن ساختمان و خیس شدن بالکن در فصل زمستان جلوگیری می کند. استفاده از شیشه بالکن برای پوشش اطراف بالکن یکی از راه هایی است که بسیار از طراحان و معماران داخلی برای حل این مشکل پیشنهاد می کنند. شیشه بالکن ها بسیار مقاوم هستند و از شیشه هایی با ضخامت های بالا ساخته می شوند. این شیشه ها در طرح های متنوع رنگی، شفاف و مات تولید می شوند و کسانی تمایل به ساخت بالکن شیشه ای مات دارند می توانند با سفارش شیشه بالکن مات، برای نا دید کردن فضای بالکن استفاده کنند. بالکن های شیشه ای در دو نوع ثابت و متحرک تولید می شوند که مدل متحرک آن با استقبال زیادی رو به رو است زیرا با جابه جایی یا برداشتن ان در روز های بهاری و ملایم می توان از محیط بیرون نیز لذت برد.

 

ساخت حمام شیشه ای با استفاده از شیشه حمام

حمام ها یکی از مهم ترین بخش های هر منزلی هستند که باید از بهداشت و نظافت بالایی برخوردار باشند. متاسفانه امروزه به دلیل کوچک بودن فضای ساختمان های آپارتمانی، فضای حمام و سرویس بهداشتی را در یک محیط می سازند که باعث بروز بیماری زیادی می شود و استفاده از دو محیط را به طور همزمان غیرممکن می کند. بر همین اساس استفاده از پوششی که بتواند فضای دوش و سرویس بهداشتی را از یک دیگر جدا کند بسیار حائز اهمیت است. یکی از پوشش هایی که برای جدا کردن فضای دوش از سرویس بهداشتی استفاده می شود، شیشه حمام است. شیشه حمام یکی از انواع شیشه ها است که با استفاده از شیشه هایی مانند شیشه سکوریت در ضخامت بالا ساخته می شوند و برای تقسیم کردن فضای دوش از حمام و سرویس بهداشتی مورد استفاده قرار می گیرند. استفاده از شیشه حمام برای ساخت حمام شیشه ای علاوه بر رشد میکروب و قارچ ها، از خیس شدن بخش های دیگر در هنگام دوش گرفتن جلوگیری می کند و فضای بهداشتی و مناسبی برای دوش گرفتن نیز ایجاد می کند. شیشه حمام در دو نوع مات و شفاف تولید می شود که مدل مات آن برای ساخت حمام شیشه ای نادید بسیار مناسب است و امکان استفاده از ار دو محیط در برای ساختمان هایی که فضای سرویس بهداشتی و دوش آن ها در یک مکان است، فراهم می کند.

تولید انواع محصولات شیشه ای پر کاربرد

پارتیشن ها یکی از محصولات پر کاربرد در محیط های مسکونی و اداری هستند که برای تقسیم بندی بخش های مختلف ساختمان مورد استفاده قرار می‌گیرند. پارتیشن ها از متریال های مختلفی مانند چوب، آلومینیوم، شیشه، ام دی اف؛ آلومینیوم، استیل و مواد دیگر ساخته می شوند که در بین آن ها متریال های شیشه ای بسیار پر کاربرد هستند و به دلیل زیبایی و جذابیت منحصر به فردی که دارند در بسیار پر فروش هستند. در ساختمان ها از پارتیشن های شیشه ای برای جدا کردن فضای اتاق خواب، حمام، هال، پذیرایی، جدا کردن اتاق کارمندان، ایجاد سالن کنفرانس و سالن استراحت در ساختمان های اداری استفاده می شود. برای ساخت پارتیشن شیشه ای از شیشه هایی که دارای ضخامت بالایی هستند و در برابر ضربه و زلزله مقاوم هستند استفاده می کنند. شیشه سکوریت و شیشه لمینت برای ساخت پارتیشن شیشه ای مناسب هستند زیرا علاوه بر استحکام بالایی که دارند در صورت شکست باعث آسیب کسی نمی شوند و حالت اولیه خود را حفظ می کنند. برای ساخت پارتیشن شیشه ای از شیشه های مات، شفاف و رنگی در طرح های مختلف استفاده می کنند. کسانی که تمایل به ساخت پارتیشن شیشه ای مات و نا دید دارند می توانند از شیشه سند بلاست و شیشه ساتیار در ضخامت های مختلف استفاده کنند.

تولید انواع درب اتوماتیک شیشه ای

درب ها یکی از اجزای اساسی هر فضا و ساختمانی هستند که علاوه بر امنیت در زیبایی محیط بسیار تاثیر گذار هستند. درب اتوماتیک شیشه ای یکی از انواع درب های شیشه ای است که از طریق چشمی مخصوصی که در بالای درب وجود دارد، با استفاده از برق به طور خودکار باز و بسته می شود. برای ساخت درب های شیشه ای از شیشه هایی با ضخامت و طرح های مختلفی استفاده می شود. شیشه سکوریت و شیشه لمینت بهترین گزینه برای ساخت درب اتوماتیک شیشه ای هستند که دارای استحکام بالایی هستند و در برابر ضربه و فشار مقاوم هستند. درب اتوماتیک شیشه ای در دو نوع شفاف و مات تولید می شود که مدل مات آن بیشتر در محیط هایی مانند ورودی بیمارستان ها و کلینیک ها مورد استفاده قرار می گیرد. درب اتوماتیک شیشه ای در انواع مختلفی مانند کشویی، دوار، قوسی و تلسکوپی تولید می شوند که پر فروش ترین مدل آن، درب اتوماتیک شیشه ای مدل کشویی است که روی ریل آلومینیومی در یک راستا جلو و عقب می شود. درب اتوماتیک شیشه ای در دو نوع فریم لس و فریم دار تولید می شود که برای ساخت مدل فریم دار ان از فریم هایی که در برابر رطوبت مقاوم هستند و دچار تغییر رنگ نمی شوند، استفاده می کنند.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها