هایپر ارگانو برای خرید سالم زندگی سالم

بسیاری از افرادی که به سلامت خود اهمیت می‌دهند سعی می‌کنند از محصولات ارگانیک در وعده‌های غذایی ارگانیک استفاده کنند. اما شاید اگر از خیلی‌ها پرسیده شود محصولات ارگانیک چیست؟ پاسخ این سوال را ندانند و یا بگویند به محصولاتی گفته می‌شود که در فرآیند کاشت تا برداشت آن‌ها از مواد شیمیایی استفاده نشده باشد. ما در این مطلب قصد داریم این موضوع را روشن کرده و درباره محصولات ارگانیک، محصولات کتوژنیک و نوع دیگری از فرآورده‌های غذایی که به آن‌ها محصولات بدون گلوتن گفته می‌شود، توضیحاتی را ارائه کنیم تا شما با این دسته از فرآورده‌ها بیشتر آشنا شوید. در انتها نیز فروشگاه محصولات ارگانیک هایپر ارگانو را به شما معرفی خواهیم کرد که می‌توانید از این فروشگاه وگان هر نوع محصولی که نیاز دارید را با اطمینان خاطر خریداری نمایید.

محصولات ارگانیک و گیاهی

محصولات ارگانیک چیست ؟

اگر کمی به گذشته برگردیم، یعنی زمانی که از کودهای شیمیایی و آفت کش‌ها و … در کشاورزی استفاده نمی‌شد، می‌بینیم که مواد غذایی از عطر و طعم بسیار خوبی برخوردار بودند چیزی که اکنون در حوزه مواد غذایی اغلب کمتر با آن مواجه می‌شویم و شاید در بعضی روستاها بتوان غذا یا میوه‌ای را خورد که چنین طعمی داشته باشد. در کشورهای اروپایی معتقدند که محصولات غذایی که در یک فرایند سالم به وجود آمده و رشد کرده باشند برای سلامتی مفیدترند و اگر سری به فروشگاه‌های مواد غذایی در برخی کشورهای اروپایی زده باشید حتما دیده‌اید که قفسه محصولات ارگانیک جدا بوده و طبیعتا با قیمتی بالاتر نسبت به سایر محصولات ارائه شده و البته از طعم و عطر دلچسبی نیز برخوردارند. اما ببینیم کلمه ارگانیک  organic به چه معناست؟ ارگانیک به معنای گرفته شده از موجود زنده است و در معنای کامل‌تر به محصولاتی گفته می‌شود که در تهیه و تولید آن‌ها از هیچ نوع آفت کش، هورمون و یا آنتی بیوتیک استفاده نشده و تحت دستکاری ژنتیکی قرار نگرفته باشد.

یک نکته را بهتر است همین جا متذکر شویم که بین محصولات ارگانیک و طبیعی نیز یک تفاوت مهم وجود دارد که دانستن آن کمک می‌کند هنگام خرید و استفاده از این محصولات دچار اشتباه نشوید. محصولات طبیعی به محصولاتی گفته می‌شود که هیچ نوع رنگ مصنوعی و یا طعم دهنده در آن‌ها استفاده نشده باشد. بنابراین هنگام خرید به برچسب‌هایی که روی این محصولات خورده است دقت کنید.

مزیت استفاده از موادغذایی ارگانیک

تحقیقات نشان داده است محصولاتی که طی فرآیند ارگانیک تولید شده‌اند از آنتی اکسیدان، مواد معدنی و ویتامین‌های بیشتری برخوردارند و نیترات کمتری دارند و تا حد زیادی امکان ابتلا به سرطان‌های مختلف را کاهش می‌دهند، همچنین سینولئیک اسید بیشتری دارند که می‌تواند برای سلامت قلب و عروق مفید باشند. در حال حاضر شرایط خرید محصولات ارگانیک در تمامی فروشگاه‌ها مهیا نشده است، برای اینکه بدانید اکنون این محصولات را از کجا می‌توانید با عالی‌ترین کیفیت تهیه نمایید حتما تا انتهای این مطلب را بخوانید.

فروشگاه محصولات ارگانیک

محصولات کتوژنیک چیست؟

شاید نام رژیم کتوژنیک به گوشتان خورده باشد و افرادی را دیده باشید که برای لاغری از این رژیم استفاده می‌کنند. ما در این بخش به این موضوع خواهیم پرداخت و درباره ساختار محصولات کتوژنیک که در این نوع رژیم غذایی تاثیرگذار است، صحبت خواهیم کرد. در این نوع رژیم محصولاتی مورد استفاده قرار می‌گیرد که از کربوهیدرات پایینی برخوردارند و چربی زیادی دارند. شاید با خواندن این جملات متعجب شده باشید اما درست است. در این روش که در کاهش وزن بسیار موثر می‌باشد، بدن در حالتی قرار می‌گیرد که با کاهش کربوهیدرات در حالت متابولیک به نام کتوزیس قرار می‌گیرد، در این حالت برای دریافت انرژی، بدن چربی‌های دریافت شده را می‌سوزاند. در این رژیم غذایی بهتر است بیشتر از گوشت، ماهی، دانه‌های روغنی و روغن‌های سالم که از کربوهیدرات کمتری برخوردارند استفاده نمایید. از محصولات کتوژنیک که برای این روش مناسب است می‌توان به انواع روغن، سس‌ها و حتی نان‌هایی که به این روش تولید شده‌اند اشاره کرد.

گلوتن چیست؟ علت استفاده از محصولات بدون گلوتن چیست ؟

حتما شما نیز بحث‌هایی که درباره محصولات بدون گلوتن در مجلات و خبرگزاری‌ها و .. مطرح شده است را خوانده و شنیده‌اید. ببینیم اصلا گلوتن چیست که در این سال‌های اخیر تا این اندازه موضوع استفاده از آن بحث برانگیز شده است. در نان ماده‌ای استفاده می‌شود که بافتی شبیه به آدامس به آن می‌دهد و حالت کشسانی برای آن به وجود می‌آورد، گلوتن از ترکیب دو ماده گلوتنین و گلایدین به وجود می‌آید و در غلاتی مانند گندم، ذرت و جو وجود دارد. پرسش مهم این است که این ماده که در غلات به طور طبیعی وجود دارد پس چرا امروز استفاده از این ماده را برای بدن مضر می‌دانند؟ سال‌ها پیش با دستکاری‌های ژنتیکی میزان گلوتن در این نوع غلات افزایش پیدا کرد و ‌استفاده از آن باعث شد در بعضی افراد منجر به اختلال خود ایمنی در روده کوچک شده و پس از دریافت این ماده، بدن دیگر نتواند مواد غذایی مورد نیاز را جذب نماید. عوارض ناشی از این بیماری که به سلیاک معروف است می‌تواند منجر به وجود اختلال در دستگاه گوارشی، کم خونی و خستگی مزمن در بسیاری از افراد گردد. به همین جهت است که بسیاری از افراد سعی می‌کنند از محصولات بدون گلوتن استفاده کنند.

فروشگاه محصولات ارگانیک هایپر ارگانو

فروشگاه آنلاین هایپرارگانو

در حال حاضر فروشگاه‌هایی در شهرهای مختلف راه‌اندازی شده‌اند که به فروشگاه وگان معروفند و محصولات غذایی و فراورده‌هایی را برای افراد گیاهخوار که به رژیم وگان پایبندند به فروش می‌رسانند. برخی از افراد نیز به دلیل داشتن رژیم کتوژنیک از محصولات کتوژنیک استفاده می‌کنند و یا برخی دیگر سعی می‌کنند در وعده‌های روزانه خود از محصولات بدون گلوتن و همچنین محصولات ارگانیک و طبیعی استفاده کنند، اما آیا در سطح شهر شما فروشگاه محصولات ارگانیک وجود دارد که بتوانید این نوع محصولات را به راحتی بیابید و خریداری نمایید؟  فروشگاه هایپر ارگانو که در این بخش به معرفی آن خواهیم پرداخت با راه‌اندازی دفتر در تهران و دو شعبه در اصفهان سعی کرده فرآورده‌های غذایی ارگانیک و سالم و طبیعی را با شعار خرید سالم، زندگی سالم در اختیار مشتریان قرار دهد. اکنون نیز این مجموعه با راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی هایپر ارگانو به آدرس اینترنتی https://hyperorgano.com  تلاش کرده تا شرایطی ایجاد شود که مشتریان در شهرهای دیگر نیز بتوانند از محصولات ارگانیک بهره مند گردند.

 

 

/پایان رپورتاژ آگهی/

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها